Oud 07-12-2004, 21:52
Verwijderd
Wat zijn jullie verwachtingen van het spel?
Advertentie
Oud 07-12-2004, 22:10
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ze zijn niet ingelost
Oud 07-12-2004, 22:10
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik had RTW in een LoTR jasje verwacht, maar de schaal en graphics vallen tegen
Oud 07-12-2004, 22:35
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Oh? issie al uit dan? Als ik de screenies zie zijn de graphics wel goed, maar volgens Dynabyte en FRS (gisteren danwel) issie er pas de 9e, maar vandaag hebben ze die tekst er niet meer bijstaan (je kan dus ook niet meer pre-orderen)

Nu vraag ik me af of ie er nou al wel of niet is

Kwillum

Lijkt me een superspel
Oud 07-12-2004, 22:55
Verwijderd
Hij lijkt me best wel grappig, maar ik denk dat hij binnen een week weer van de schijf af is.

Dit om de simpele reden dat dit spel waarschijnlijk te beperkt is om mij te boeien.
Oud 07-12-2004, 22:59
Verwijderd
Leuk om online te doen wel verwacht ik.
Oud 07-12-2004, 23:27
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
perfectme schreef op 07-12-2004 @ 22:10 :
Ik had RTW in een LoTR jasje verwacht, maar de schaal en graphics vallen tegen
het zag er overal zeer mooi uit, ik vond de graphics van Rome: Total War juist zwaar tegenvallen.!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-12-2004, 17:57
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Jolt schreef op 07-12-2004 @ 23:27 :
het zag er overal zeer mooi uit, ik vond de graphics van Rome: Total War juist zwaar tegenvallen.!
Nee, ik bedoel niet dat ik gehoopt had op RTW graphics, maar ik had stoerdere graphics verwacht dan die warcraft 3-stijl
Oud 08-12-2004, 22:43
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
1 woord: verslavend




Naar mijn mening een zeer goed spel, heb het vanmorgen bij Dynabyte gehaald, zeer gaaf
Oud 09-12-2004, 10:57
Verwijderd
Misschien een stomme vraag, maar is het spel al uit voor de x-box?
Oud 09-12-2004, 11:18
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
sinds wanneer zou die spel voor de xbox uitkomen dan.
Oud 09-12-2004, 16:17
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 08-12-2004 @ 22:43 :
Naar mijn mening een zeer goed spel, heb het vanmorgen bij Dynabyte gehaald, zeer gaaf
Wat was de prijs?
Oud 09-12-2004, 18:59
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
http://www.gpstore.co.nz/images/prod.../1460986-1.jpg

leuke sreens al vraag je 't mij
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 09-12-2004, 19:23
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Foegel schreef op 09-12-2004 @ 16:17 :
Wat was de prijs?
Ik betaalde 89 euro voor 2 stuks bij dynabyte met klantenkaart
Oud 09-12-2004, 19:24
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Er staat een leuk gedeelte met "PC Only" op de officiele site

Komt dus niet uit voor de xdoos of andere consoles
Oud 09-12-2004, 19:29
cubeniels
cubeniels is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 09-12-2004 @ 18:59 :
http://www.gpstore.co.nz/images/prod.../1460986-1.jpg

leuke sreens al vraag je 't mij
zeker fraai maar ik heb de andere twee lotr al : return of the king en deel II maar die vielen mij toch tegen ....

alhoewel dit een heel ander soort game is heb ik geen zin om daar nog meer geld voor neer te leggen.
Oud 09-12-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 09-12-2004 @ 19:24 :
Er staat een leuk gedeelte met "PC Only" op de officiele site

Komt dus niet uit voor de xdoos of andere consoles
Oke dank je wel voor het antwoord. Nou ja, maybe koop ik hem wel voor de pc dan.
Oud 10-12-2004, 02:00
Verwijderd
Hij is nu ook op de niet zo legale manier te verkrijgen.
Ads door Google
Oud 15-12-2004, 22:25
Verwijderd
Ik vind het tot nu toe erg gaaf. Stukken beter dan War of the Ring.

Alleen nog zo ontzettend klote dat er nog steeds een unit-cap op zit (verdomde Warcraft, waarom moesten ze dat nou zo nodig introduceren...)

Gameplay verder is best goed. De manier van upgraden is ook heel aardig bedacht, alleen kost het misschien wat veel geld. Ik heb nog geen last van de manier van basis-bouwen (beperkt aantal fundamenten om gebouwen neer te zetten).

Wel een klein minpunt: gebouwen kunnen betere units produceren naarmate ze zelf meer units geproduceerd hebben, en daardoor "veteran-status" krijgen. Maar met die unit-cap heb je snel teveel "normale" units, zodat je vanwege je unit-cap geen units meer kan maken als je gebouw eenmaal de veteran-status heeft. Dus weer die stomme unit-cap (iemand enig idee hoe je die kan verhogen? Behalve door verder in de campaign te komen?)

Ik ben nog niet zo ver in de campaign, maar ik had wel liever wat meer vrijheid gehad in het kiezen van battlefields, net als bij RTW. Het eerste deel is erg lineair.

De graphics zijn wel erg goed. Het MOET ook niet te veel graphics a la RTW zijn (qua realisme), omdat het nou eenmaal fantasy is. Misschien zijn het wel iets te veel felle kleuren, ok.

De skirmish is ook weer ontzettend goed. Je kan een soort tournament spelen in je eentje tegen de pc, en je met elk van de 4 legers opwerken in rank. Best grappig.

Met een AMD Athlon 2000+, 512 MB, 128 MB GeForce Ti4200 duurt het laden misschien nog iets aan de lange kant, maar hij draait verder wel goed, tot 1024 x 768. Dat had ik liever wat hoger gehad, want ingezoomd zou het dan een stuk schelen. Maar het is zeker goed speelbaar.

Topspel, maar gelukkig niet TE verslavend. Wel verslavend genoeg om toch elke avond even een of twee missies te doen.

Laatst gewijzigd op 15-12-2004 om 22:31.
Oud 15-12-2004, 23:22
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Wild Wizard schreef :
Ik vind het tot nu toe erg gaaf. Stukken beter dan War of the Ring.

Like duh, War of the Ring was niet officieel

Alleen nog zo ontzettend klote dat er nog steeds een unit-cap op zit (verdomde Warcraft, waarom moesten ze dat nou zo nodig introduceren...) Meer dan je in BfME hebt is ook niet nodig?

Gameplay verder is best goed. De manier van upgraden is ook heel aardig bedacht, alleen kost het misschien wat veel geld.
Geld is ook zeer makkelijk te krijgen daarintegen


Ik heb nog geen last van de manier van basis-bouwen (beperkt aantal fundamenten om gebouwen neer te zetten).Vreemd, jij hebt wel last van de unitcap maar niet van de beperkte ruimte? jij blijft dus een heel leger maken uit 1 gebouwtje? want vanaf een Medium AI speler heb je die kans niet meer en online zeker niet

Wel een klein minpunt: gebouwen kunnen betere units produceren naarmate ze zelf meer units geproduceerd hebben, en daardoor "veteran-status" krijgen. Maar met die unit-cap heb je snel teveel "normale" units, zodat je vanwege je unit-cap geen units meer kan maken als je gebouw eenmaal de veteran-status heeft. Dus weer die stomme unit-cap (iemand enig idee hoe je die kan verhogen? Behalve door verder in de campaign te komen?) Het is ook de bedoeling dat je aanvalt, ik vind dat systeem wel slim bedacht, zo kun je bijvoorbeeld niet echt rushen met de zwaarste eenheden wat zeker wel mogelijk zou zijn wanneer deze al vanaf het begin te koop zijn

Ik ben nog niet zo ver in de campaign, maar ik had wel liever wat meer vrijheid gehad in het kiezen van battlefields, net als bij RTW. Het eerste deel is erg lineair. Er zitten wel wat verhaalbattles in ja waardoor je niet meteen alle gebieden kunt veroveren maar bij de good campaign kun je voor je de Black Gate aanvalt nog alle gebieden veroveren en bij de evil campaign hetzelfde liedje voor je Minas Tirith aanvalt

De graphics zijn wel erg goed. Het MOET ook niet te veel graphics a la RTW zijn (qua realisme), omdat het nou eenmaal fantasy is. Misschien zijn het wel iets te veel felle kleuren, ok. de basis is van de C&C Generals Engine, duh!

De skirmish is ook weer ontzettend goed. Je kan een soort tournament spelen in je eentje tegen de pc, en je met elk van de 4 legers opwerken in rank. Best grappig. Klopt, maar ik ben er nog steeds niet uit wat voor bonus je krijgt wanneer je een level omhoog gaat, ik ben met Mordor 1 level (5 punten/gevechten gewonnen dus) omhoog gegaan en kan niets vinden kwa bonus

Met een AMD Athlon 2000+, 512 MB, 128 MB GeForce Ti4200 duurt het laden misschien nog iets aan de lange kant, maar hij draait verder wel goed, tot 1024 x 768. Dat had ik liever wat hoger gehad, want ingezoomd zou het dan een stuk schelen. Maar het is zeker goed speelbaar. Pas op, bij veel Nazgul en/of die Oliefanten en/of grote gevechten kan het nog wel ff ruk zijn

Topspel, maar gelukkig niet TE verslavend. Wel verslavend genoeg om toch elke avond even een of twee missies te doen. WRONG! zeer verslavend!
Oud 16-12-2004, 15:10
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 15-12-2004 @ 23:22 :
Meer dan je in BfME hebt is ook niet nodig?
Shush naab, je hebt altijd meer units nodig...Wij willen massa-oorlogen...
Oud 16-12-2004, 20:47
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
als je van RTW en generals hebt genoten is BFME dan ook een leuk spel
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 16-12-2004, 23:36
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-12-2004 @ 15:10 :
Shush naab, je hebt altijd meer units nodig...Wij willen massa-oorlogen...
Sorry hoor maar de limieten in het SP gedeelte (hij is tenslotte met de Campaign bezig) zijn gewoon prima te doen, alleen in het begin is het ff kloten

Als jij een massa leger nodig hebt om iemand te verslaan ben je hier zelf de 'naab'
Oud 16-12-2004, 23:42
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 16-12-2004 @ 23:36 :

Als jij een massa leger nodig hebt om iemand te verslaan ben je hier zelf de 'naab'

Kies: 'Kwaliteit boven kwantiteit'

Is het btw zoiets als Warcraft III met het vechten?Dat vond ik namelijk wel leuk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-12-2004, 00:25
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 15-12-2004 @ 23:22 :
Het is ook de bedoeling dat je aanvalt, ik vind dat systeem wel slim bedacht, zo kun je bijvoorbeeld niet echt rushen met de zwaarste eenheden wat zeker wel mogelijk zou zijn wanneer deze al vanaf het begin te koop zijn
Ik speel 't nu ook een paar dagen; begon op easy (maar ben er nu wel achter dat 't wel heel makkelijk is zo).

Maar over het rushen .. als je soldaten dus promoveren, neem je ze mee naar de volgende battle. Zo krijg je dus vrij snel een groot en sterk leger zonder dat je ook maar een gebouw geplaatst hebt, en daarmee kan je (tenminste in 'easy') al gewoon mee rushen en sommige missie's al binnen 10 minuten mee uitspelen.

Maar nogmaals ik heb alleen nog in easy gespeeld en heb pas net de battle van minash tirith (sp?) achter de rug.

(Geweldig trouwens al die battles. Ik vind 't spel grafisch zeer mooi. Alleen die kaart al is gewelding, met de filmpjes en de muziek en de sfeer gewoon. Ik ben trouwens wel blij met die cap. Ik heb er persoonlijk (nog) geen last van. Het zorgt er tenminste voor dat je voorzichtig met je leger omgaat en tenminste een beetje tactiek moet gebruiken.)
Advertentie
Oud 17-12-2004, 10:17
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
kheb wat reviews en trailer filmpjes gekeken.

Het ziet er erg mooi uit en ik hoor veel positieve reacties.
Unit cap zuigt idd...maja...tis niet anders.

Ik ga het spel vanmiddag kopen dus ben benieuwd
Skirmish lijkt me ook echt super cool
__________________
__________________________________________________________________
Oud 17-12-2004, 10:18
Verwijderd
Dat meenemen van die legers is bijvoorbeeld ook lastig met die cap: Ik ben op medium campaign bezig, en had zo'n 30 Rohan ruiters. Maar dan kom ik op een nieuwe map, en zit ik al bijna op m'n unity cap. Dan heb ik niet de kans om extra ANDERE units te bouwen, omdat ik al op m'n max zit.

Wat ik ook nog steeds flauw vind (net als in War of the Ring), is dat die Elven Warriors (met die mooie zwaarden), niet tot te normale units horen, en ik ze tot nu toe alleen in de missie van Lothlorien kon bouwen. In het boekje vond ik ze in ieder geval niet terug bij Gondor of Rohan. Ik geloof dat je ze dus ook niet in skirmish kan bouwen. Of zijn het toevallig units die uit een veteran archery-range komen?
Oud 17-12-2004, 11:10
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-12-2004 @ 23:42 :
Kies: 'Kwaliteit boven kwantiteit'

Is het btw zoiets als Warcraft III met het vechten?Dat vond ik namelijk wel leuk.
Hoe bedoel je?

Je hebt iig wel ranks ja, ook met units en gebouwen
Oud 17-12-2004, 11:12
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik weet niet zeker maar volgens mij kan Rohan dat in Skirmish en MP doen met die elven warriors

En natuurlijk ook bij Helm's Deep
Oud 17-12-2004, 12:36
Verwijderd
Elven Warriors rule!!!


Ook al is het alleen maar omdat ze er cool uitzien en ze zowel ranged als melee zijn
Oud 17-12-2004, 21:00
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 17-12-2004 @ 11:10 :
Hoe bedoel je?

Je hebt iig wel ranks ja, ook met units en gebouwen
Nee maar met de gevechten. Auto cast, lage unicap, hero's., etc.

Of kan je de hero's niet besturen had ik gelezen
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-12-2004, 21:13
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Geef mij dan maar warcraft 3
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 17-12-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 08-12-2004 @ 22:43 :
1 woord: verslavend




Naar mijn mening een zeer goed spel, heb het vanmorgen bij Dynabyte gehaald, zeer gaaf
yepz... te verslaven zat er 1 hele nacht achter
vind het ook een hele mooie spel
Oud 18-12-2004, 00:39
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Jolt schreef op 17-12-2004 @ 21:00 :
Nee maar met de gevechten. Auto cast, lage unicap, hero's., etc.

Of kan je de hero's niet besturen had ik gelezen
Geen autocast, grote unicap valt imo mee maar voor sommige mensen dus niet en je kan die hero's gewoon besturen

In MP kun je ook heros's gebruiken
Oud 18-12-2004, 01:25
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Wild Wizard schreef op 15-12-2004 @ 22:25 :


Wel een klein minpunt: gebouwen kunnen betere units produceren naarmate ze zelf meer units geproduceerd hebben, en daardoor "veteran-status" krijgen. Maar met die unit-cap heb je snel teveel "normale" units, zodat je vanwege je unit-cap geen units meer kan maken als je gebouw eenmaal de veteran-status heeft. Dus weer die stomme unit-cap (iemand enig idee hoe je die kan verhogen? Behalve door verder in de campaign te komen?)

Als je evil bent kun je je orks gewoon met elkaar laten vechten. worden ze beter van.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-12-2004, 12:51
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
Kankerspel loopt steeds vast
Ads door Google
Oud 19-12-2004, 18:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hij is wel leuk, maar hij haalt het niet bij Dawn of War, gameplay van dat spel is echt tig malen beter.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 19-12-2004, 20:15
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Krijg het niet goed aan de praat. Kon het eerst niet installeren, liep vast op 64%, altijd bij hetzelfde bestand. Heb het toen maar geinstalleerd op m'n laptop, draait, maar ik ga het dus echt niet spelen in 800x600 op very low detail.

Folder gekopieerd naar de echte pc, maar na 5 minuten ontploffen al m'n gebouwen en ben ik 'defeated'

Iets met een check van de LOTRBFME.dat waarin staat dat hij niet juist op het systeem is geinstalleerd ...
Oud 19-12-2004, 21:44
Verwijderd
Ik had een dergelijk probleem. Bleef hangen op een bepaald bestand in de help-directory. Heb het bestand bekeken, en dat bleek echt fysiek LEEG te zijn. Heb toen de helpdesk van EA gebeld, en die zei dat ik 'm kon terugsturen. Heb 'm toen weer bij FRS ingeleverd met de mededeling dat ze het terug naar EA moesten sturen, en toen bij FRS een nieuwe meegekregen. Doet 't wel.
Oud 21-12-2004, 06:41
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Ik zal eens kijken of ik een vervangend exemplaar kan regelen .

Maar het blijft me verbazen dat op 2 van de 3 computers hier hij gewoon installeert .. alleen op die van mij niet ...
Oud 21-12-2004, 10:49
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Bij mij speelt hij het niet af van de DVD-rom

Installeren gaat prima, maar wanneer ik opstart krijg ik een melding te zien dat ik de originele CD-ROM (!!) er in moet stoppen

Had al verschillende dingen geprobeerd..

Eerst met mijn DVD bij mn oom gekeken of ie het daar deed en dat deed ie ook, daarna de DVD van mn oom meegenomen om te kijken of die het hier zou doen maar die deed het ook niet..

Toen mn firmware geupdate van mn DVD-rom maar dat hielp ook niet, verder nog een andere DVD-rom speler erin gepropt maar idem dito..

EA Games zegt dat het aan mn Deamon Tools ligt maar daar geloof ik niks van, speel het nu d.m.v. een mini image
Oud 21-12-2004, 14:43
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Deamon Tools maakt niets uit .. de 2 andere pcs waar ik het op heb geprobeerd spelen hem gewoon, en daar staat Deamon Tools op.

CloneCD is echter wel zo'n programma wat eraf moet wil je EA spellen kunnen spelen. Ik heb nog nachtmerries van waar ik doorheen moest voordat ik eindelijk The Sims 2 op kon starten, om uiteindlelijk tot de conclusie te komen dat ik ook dit deel niet leuk vond ...
Oud 22-12-2004, 21:23
Verwijderd
Ik zit nu in het level waar je voor het eerst Ents krijgt. Maar na een bepaalde tijd (elke keer hetzelfde), gaat iedereen dood en heb ik verloren. Zijn Merry en Pippin dan dood of zo? Maar dat is een Bonus-objective. Beetje erg kut...
Oud 22-12-2004, 23:52
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Dat is de level dat je Isengard aan moet vallen?

Dan moet je Merry, Pippin en Treebeard in leven houden en het liefste zo min mogelijk andere Ents dood laten gaan want geld is gering in die map en Ents zijn duur (ALS Treebeard dood gaat kun je hem nog respawnen bij de Entmoot, maar hij is duurder dan een normale Ent vandaar)

En heb je btw wel een legale versie? Want ik heb namelijk wel verhalen gehoord van mensen met een illigale versie waarbij hun gebouwen en units vernietigt worden na een bepaalde tijd, ook in SP (Campaign)
Oud 23-12-2004, 00:26
Verwijderd
hmm, ik heb ook illegale versie, maar hij werkt perfect
Oud 23-12-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 22-12-2004 @ 23:52 :
Dat is de level dat je Isengard aan moet vallen?

En heb je btw wel een legale versie? Want ik heb namelijk wel verhalen gehoord van mensen met een illigale versie waarbij hun gebouwen en units vernietigt worden na een bepaalde tijd, ook in SP (Campaign)
Nee, niet dat je Isengard aan moet vallen. Eerder. Dan begin je met wat ruiters en dan zijn Merry en Pippin gevangen. Voor elke lumbermill die je kapot maakt krijg je een Ent.

En ik heb een volledig legale versie. Ik snap er echt geen fuck van. Volgens mij gewoon een bug of zo. Is er al een patch uit?
Oud 23-12-2004, 22:46
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Hm ja ik weet wel welke level dat dat is..

Dan heb je toch maar een Outpost (verschillende in de omgeving ook maar 1 op het begin)

Is die Outpost dan niet aangevallen, want bij mij kwamen de Uruks opeens van alle kanten
Oud 29-12-2004, 11:37
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 22-12-2004 @ 23:52 :

En heb je btw wel een legale versie? Want ik heb namelijk wel verhalen gehoord van mensen met een illigale versie waarbij hun gebouwen en units vernietigt worden na een bepaalde tijd, ook in SP (Campaign)
Dat is met een foute serial, crackje erover heen en het is opgelost.

Naja ik heb het spel ook, vindt het super, alleen jammer AI is te simpel, we gingen 3 vs 4 op hard doen, naja ik had een level 10 Gandalf. Beetje te makkelijk .

Jammer dat je zo weinig units kan, hopelijk komt er een update uit of zo.
Effecten zijn super vet. Speel ook altijd eerst met de hero's. Gandalf ownage.

Het is wel een ruig spel, ben nu met single player bezig, vondt de Hellms Deep zwaar tegenvallen, waar zijn de 800 mannetjes.
En ik dacht dat je super veel mannetjes op je scherm kon toveren.

Owja en dan nog best played op Intel P4...hier draait ie super op een Amd 2600 +
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 29-12-2004, 13:06
Agamemnon
Avatar van Agamemnon
Agamemnon is offline
Gaaf spel, alleen vind ik dat je soms niet ver genoeg uit kan zoomen.
__________________
"War is a crime. Ask the infantry and ask the dead."
Oud 30-12-2004, 03:02
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik vind het niet echt geweldig. Vooral die bases. Doe dan óf helemaal geen basebuilding, of gewoon basebuilding á la warcraft 3 oid.
Ookal is het niet het belangrijkste, 't is wel een domper op de pret.
Verder vind ik de gameplay ook onder maat in vergelijking met de bekende RTS-games.
__________________
yupyup.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games wat is een leuke pc game?
jongen16arnhem
95 05-10-2007 11:23
Games Battle For Middle Earth II
Jolt
36 17-02-2006 21:41
Films, TV & Radio Je DVD-collectie
Freshh~
234 08-03-2005 16:33
Games Laatste spel dat je hebt gekocht
Ananias
101 16-02-2005 22:16
Games LotR: Battle for Middle-Earth
Odin
20 06-10-2004 20:00
Games Jou ultimate droom spel Topic
tommiegun
18 11-07-2004 21:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.