Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 21:46
PreCiouZ
PreCiouZ is offline
De volgende boeken bied ik te koop aan

-Principles of Marketing, Kotler Herziene druk 2004
- A Concise History of Fashion, James Laver
- Van Trend naar Brands, Hilde Roothart e.a
- Economische grondbeginselen praktisch toegepast.....
-Taaltopics Rapporteren, Cees braas e.a
-Taaltopics Presenteren, Cees braas e.a
- Basiscursus Photoshop 7, John Numan

Heb je een bod in gedachte? PM me dan....

Thnx Anyway
__________________
Love and Let Love...... Forever... PreCiouz
Advertentie
Oud 21-12-2004, 16:40
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
PreCiouZ schreef op 20-12-2004 @ 22:46 :

- Van Trend naar Brands, Hilde Roothart e.a
Waar gaat deze over?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 22-12-2004, 08:59
PreCiouZ
PreCiouZ is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 21-12-2004 @ 17:40 :
Waar gaat deze over?
Hier gaatie over

Beschrijving:

Van Trends naar Brands: een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met elkaar te integreren. Geen mistige voorspellingen en ook geen inventarisatie van merkmodellen maar nieuwe inzichten over de relatie tussen trendonderzoek en merkenbeleid.

Aan de hand van Futuring, het ontwikkelen van een visie op de toekomst, en Domaining, het stuctureren van een merkenportfolio, wordt uiteengezet hoe organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen, en merken op elkaar kunnen afstemmen. Waarmee een ieder die streeft naar mentaal leiderschap zich kan voorbereiden op de toekomst van het merk: Brand in Time.

In deze uitgave staat de integratie van trend- en merkenbeleid voorop. Het combineert analytische methodes voor onderzoek naar trends en merken met visuele ideeën en inspiratie voor visie-ontwikkeling en het opbouwen van merkrelaties. Met Brand In Time hoeven organisaties trends niet langer als oppervlakkige verschijnselen of als bedreigingen te beschouwen. En hoeven merken niet ten onder te gaan door de invloed van veranderingen en ontwikkelingen maar kunnen ze meegroeien en meebewegen. Zodat hun aanwezigheid zowel op korte als op lange termijn vanzelfsprekend en soms zelfs noodzakelijk is.
__________________
Love and Let Love...... Forever... PreCiouz
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.