Oud 04-01-2005, 17:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij gebrek aan een geniale ingeving maar deze saaie titel

Vertel in dit topic wat jou vandaag of vorige week gebeurde op werkgebied. Dingen die bijzonder zijn op jouw werk, dus geen standaard dingen.

Kreeg je opslag? Ben je ontslagen? Gaf je collega aan verliefd op je te zijn? Heb je gesolliciteerd? Kreeg je zomaar uitzonderlijk veel fooi? Werd je zomaar uitgescholden door een klant? Heb je sinds vandaag een nieuwe baan?

Kortom: vertel over dingen die normaal niet gebeuren mbt je werk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 19:01
Verwijderd
ik had vandaag verplicht vrij, omdat er geen werk was
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:02
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ik hoef maar 4uurtjes te werken komende donderdag, las ik gister op het rooster, normaal wel 6 .
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:04
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
ik had een klant die kwam zeiken dat er verder op bloemen een euro goedkoper waren toen zei ik dat ze daar dan voortaan haar bloemen moest kopen en toen wou ze de baas spreken, maar die was er niet ( ik was alleen) toen zei ze ik snap niet dattie een winkel aan jou overlaat ....echt een snol
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:04
Verwijderd
Het was achterlijk druk waardoor ik werd opgebeld of ik asjeblieft meteen wou beginnen ipv om kwart voor 5
(2 uur ofzo werd ik gebelt, dus kwart over 2 was ik begonnen )

En toen mocht ik ook om half 11 naar huis, ipv kwart over 11 zoals op mn rooster stond
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:31
Juturna
Avatar van Juturna
Juturna is offline
Wij hadden een dief en hij is betrapt. Ukkel.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:00
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik ben gezoend door minstens 20 bejaarde dames omdat het nieuwjaarsochtend was /
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:06
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-01-2005 @ 13:00 :
Ik ben gezoend door minstens 20 bejaarde dames omdat het nieuwjaarsochtend was /
dat probeerden ze bij mij ook maar dat ga ik dus echt niet doen.. koffie kunnen ze krijgen maar zoenen...no way
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-01-2005 @ 13:00 :
Ik ben gezoend door minstens 20 bejaarde dames omdat het nieuwjaarsochtend was /
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 14:21
Verwijderd
ik heb dinsdag, woensdag en donderdag hele dagen gewerkt.
niet veel bijzonders, ik was 'baas' maar mijn collega's vonden het niet nodig om naar mij te luisteren, terwijl ik probeer te doen wat het beste is voor mijn bazen.
Ik werd wel een klein beetje boos
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:33
Meester
Meester is offline
De bijzonderheid is dat ik vandaag niet heb gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:34
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Mijn eerste nuttige reactie volgt komende woensdag.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
gisteren was het mega druk en was voor het eerst de nieuwe restaurantmanager er.Zij wou een vergadering met mij en 4 collegas die iets boven de rest staan ,verliep wel soepel.

Verder gaf iemand 5e voor een bestelling van 2e en reed weg met de mededeling dat de rest voor Azie was .
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 17:28
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
ik moet straks werken en heb echt totaal GEEN zin..

telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 21:28
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik kreeg €15,- fooi..
Niet echt iets wat je dagelijks gebeurd als je in een cafeetje werkt..
Maarja drank doet rare dingen met mensen, dat blijkt maar weer..

En er waren oude dametjes aan het klagen dat 'wanneer ze hier anders waren op donderdagavond de muziek altijd veel zachter stond', waarop wij de muziek maar wat harder hebben gezet..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•

Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 22:44
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dat ik gisteren het werk van mijn zus moest overnemen, ze plakt posters in allemaal toffe cafeetjes. En dat mocht ik dus doen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 15:05
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 07-01-2005 @ 21:28 :
Ik kreeg €15,- fooi..
Niet echt iets wat je dagelijks gebeurd als je in een cafeetje werkt..
Maarja drank doet rare dingen met mensen, dat blijkt maar weer..

(...)
Was dat ook niet voor Azië?
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 15:40
Sithan
Sithan is offline
Een collega riep de verkeerde film om waardoor iedereen in de pauze bleef zitten, vervolgens riep ze de goede om na eerst hard door de microfoon te hebben gevraagd welke het eigenlijk was...

Zelfde collega liet een geldbak lazeren, waardoor we op zoek konden naar alle kapotte geldrolletjes en de inhoud ervan...

We hadden een giant pizza als avondeten...

We kwamen tot de conclusie dat in ons bedrijf leiding hebben niets inhield verder dan status...

We gingen RTL boulevard kijken...

Johnny Depp wilde niet blijven hangen...

Een stop was doorgeslagen, waardoor alle ijsjes ontdooid waren en we later heerlijk na het weer bevriezen, ijs konden eten omdat het was afgeschreven.

We kwamen tot de conclusie dat gezellige chaos niet erg is...

Zo dat was het wel ongeveer voor vrijdag.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2005, 17:06
mrs me
Avatar van mrs me
mrs me is offline
ik heb vandaag mn eerste echte functioneringsgesprek gehad!!

Ging wel goed, er zijn tuurlijk wel dingen die beter kunnen, maar dat wist ik zelf ook wel.

Ennuh.. als mn collega over een half jaartje weggaat, krijg ik de leiding over de supermarkt op maandagavond! (Dat is heel wat bij ons)
__________________
we can be hero's...just for one day...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 19:37
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
iedereen gooide alles kapot en keken me echt zo aan van ruim eens op jij en zeiden niet een sorry maar t was wel gezellig en gister abnormaal veel kassaverschil
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 10:47
angel--1987
angel--1987 is offline
2 ruziende klanten....
iemand die midden in de winkel valt...
jaa was weer errug grappig
__________________
life goes on
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 12:47
Ivo
Ivo is offline
Een klant die een telefoon+simkaart+lader in de lege batterijen-ton gooide. Telefoon (Siemens C25) deed het nog, de pin-code was 0000 en er zat nog €4,73 beltegoed op.
Dan vraag je je toch echt een beetje af waar het heengaat met deze consumptiemaatschappij...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 20:28
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
had vandaag m'n eerste stagedag bij een drukkerij/vormgeefbedrijf (als grafisch vormgever) en alles dat er fout kon gaan ging ook fout:

- 's nachts zo nerveus dat ik 5 keer wakker werd
- onderweg naar het station m'n fietslicht vergeten aan te doen, en een van frustratie op-en-neer springende politieagente ("he! he! kom terug jij!") voorbij racen (moet...bus..halen...denkvermogen...offline...mag...niet...te..laat... )
- in de bus in slaap gevallen en op het laatste moment gewekt door de busscauffeur die gelukkig had onthouden waar ik eruit moest
- collega's ontmoeten en in hun gezict niezen (spetters)
- horen dat de baas vertraging heeft, een beetje met collega's praten, een half uur later een vreemde man zien lopen, kennis maken, een beetje kletsen en in een semi-melige bui vragen "wie deze tent nou eigenlijk runt" en "ik" als antwoord krijgen (hij kon er gelukkig wel om lacen)
- de computer 7 (!) keer laten vastlopen waarbij één keer de stekker eruit getrokken moest worden omdat ALLE knoppen het voor gezien hielden
- wanneer op een gegeven moment "de natuur roept" het dichtsbijzijnde toilet binnenwandelen en tegen de baas opbotsen ("weet je zeker dat je hier wilt? ik heb gehoort dat de dameswc veel schoner is")
- op de terug weg in de verkeerde bus springen en in rotterdam belanden i.p.v. gouda
- vervolgens m'n ouders willen bellen om te zeggen dat ik wat later ben, en nog net het schermpje met "low battery" zien flitsen voor m'n mobieltje de geest geeft

typisch
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 17:49
Sartre
Sartre is offline
Computerstoring, boze pasagiers, vlucht vertraagd.
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 18:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Mijn baas heeft een paar uur teveel uitbetaald. Foutje, maar nu in mijn voordeel.
En voor kerst kreeg ik bijzonder veel 'kerstgeld'.

Ik ben inmiddels alweer twee weken vrij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 12:30
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Niks eigenlijk ... ja mijn baas is er niet vandaag terwijl ik voor allerlei receptjes zijn handtekening nodig heb
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 17:21
Meester
Meester is offline
Heb de gehele dag alleen moeten werken dus ik had totaal geen aanspraak.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:19
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
gister op werk kwam een man zeggen dat ze aan overkant bij mitra slijterij de kassa hadden opengebroken, 2mannen, de ene lokt je was bij kassa anders breekt m open

dus met andere woorden dat we op moesten letten in winkel als er een lange dunne man en een dikke kleine man binnekomt

*akelig, heb al keer op werk meegemaakt dat ze cashbox jatten toen we aant werk waren *
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 17:49
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik werk op een dagcentrum voor mensen met een verstandelijke handicap en een van de deelnemers is overleden, dus daar zijn de meeste vrij veel mee bezig.
Ik heb voor het eerst een dode gezien
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 18:37
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Waarom ben ik opgescheept met een overbetaalde kutcollega die geen flikker uitvoert omdattie er anders 'te veel energie moet insteken' (de eikel veinst een burn-out en zwemt in zelfmedelijden) en een incompetente sukkel van een manager?
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 11:24
Verwijderd
ik heb geen werk maar wel vrijwilligerswerk, dat mag ook wel hè?

mijn bijzonderheid was toch wel dat er deze week niet met poep gesmeten werd.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 11:48
Meester
Meester is offline
Ik heb maar 4 uur kunnen werken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:47
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ja, vandaag kwam er een jongen naar me toe en die begon tegen me te praten en hij kwam 3 keer terug en ging naar me knipogen en toen ging ie aan een collega vragen hoe ik heet. En die collega die ging zeggen dat we verkering hadden.
En een pot op mn werk zei: jij bent pot maar je weet het nog niet alleen.
Ik heb rare collegas, komt ervan als je bij de post werkt..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 21:36
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Luna schreef op 15-01-2005 @ 16:47 :
Ja, vandaag kwam er een jongen naar me toe en die begon tegen me te praten en hij kwam 3 keer terug en ging naar me knipogen en toen ging ie aan een collega vragen hoe ik heet. En die collega die ging zeggen dat we verkering hadden.
En een pot op mn werk zei: jij bent pot maar je weet het nog niet alleen.
Ik heb rare collegas, komt ervan als je bij de post werkt..
de geur van postzegels "doet" dingen met een mens (zelf ondervinden tijdens het "kerstkaarten incident")
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 01:56
Sartre
Sartre is offline
Ik was de hele ochtend fokking moe en kwaadaardig tegen iedereen omdat ik geen tijd had gehad om koffie te drinken voor ik ging werken. Dat zegt wel iets over mijn caffiene verslaving
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:28
angel--1987
angel--1987 is offline
t is neit echt bijzonder alleen dat mijn baas loopt te zeiken dat we in een eker de sjaaltjes ommoeten!
hoefden we nooit
ze is dan wel net nieuw( naja nieuw alweer4 maanden)
en nu moet het in 1 keer!!!!
__________________
life goes on
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2005, 20:53
Verwijderd
Gisteravond hadden we een borrel, ik werk in een bruin kafee, een echte pauperkroeg . Echt lachen altijd, maar deze borrel was van een jong meidje dat 'muziek van nu' wilde horen en ze keek heel stom naar onze vaste klanten en de collega's die er zaten te zuipen dus toen hebben we heel hard paupermuziek aan gezet en toen gingen ze weg en hebben wij nog een vette nacht gehad
Voor de borrel begon waren er trouwens nog 2 gasten die echt niet spoorden. Om half 9 al strontlazarus, de een was Canadees en riep alleen maar de hele tijd 'rrrrrrastaaaaaaahhh' naar me en bood me pruimtabak aan en wilde weten hoe vaak ik hasj rook. En de ander was vroeger beroemd geweest en hij vroeg allemaal muziek aan van zijn eigen band en riep 'dat zijn wij dat zijn wij' en ging luchtgitaar spelen en heel hard meezingen.

Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:59
Mara
Mara is offline
De subtotaal-toets lag gister zomaar van de kassa af

Verder was er zomaar iemand die eerlijk toegaf de stickers van de stickeractie (c1000) te zijn vergeten i.p.v. te zeggen 'ja die worden niet bezorgd bij ons'
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:54
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
ik kreeg zomaar een bonus van 25 euro in mijn handjes gedrukt. Dat viel weer mee, aangezien mijn geld alweer 'mysterieus' verdwenen was...

En toen ik geldrolletjes ging pakken omdat het kleingeld op was achter de klantenservice, durft die doos die achter de klantenservice ook nog eens te zeggen dat ze liever heeft dat ik het eerst vraag voortaan....Mij een beetje terecht staan wijzen waar een klant nog bij staat ook, terwijl ik zelf ook achter de klantenservice moet staan als zij weer eens ziek is...Stomme %$#%@

ze moet zelf maar eens leren dat wanneer je om 9 uur moet beginnen ook om 9 uur in de winkel moet staan en niet om tien over 9 elke week aankomen met 'goedemorgen!'..

dochter van de baas he
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 00:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik had een fantastisch personeelsfeest vandaag (gisteren, de 16de )
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 10:43
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
ik had een kasverschil van +1021,57 (okee ze kunnen bij mij niet tellen)


en 29 januari moet ik werken van 9:00 uur tot 21:00 uur...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 13:42
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Vandaag een hopeloze dag op werk omdat ik er niet ben.
Ze hebben me nu al 3 keer gebeld en ik ben nog niet eens een dag ziek.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 14:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het was zoooo ongelovelijk druk, lijkt wel of iedereen door zijn kerstvoorraad heen is en veeeel kerstgeld heeft gekregen wat ze bij ons komen uitgeven.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 15:01
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
heb gistere gewerkt, een stuk uit mun vinger gesneden en het bloed nog steeds!!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:03
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik moest vandaag 112 bellen omdat er iemand bij de Fotovakschool (die zit ook in het NEMO gebouw) beroerd geworden was na een klap tegen zijn hoofd.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:21
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik werd (achter de kassa in de super) aangesproken door een oudere vrouw:
'zeg, toen jij pfeiffer had he, had jij toen ook allemaal blaren in je mond? Want daar heeft mijn kleindochter zo'n last van.'
(Ik heb bijna 2,5 jaar geleden pfeiffer gehad.. en ik had ook nog eens totaal geen flauw idee wie desbetreffende dame was..)
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:14
Funky_Soprano_7
Avatar van Funky_Soprano_7
Funky_Soprano_7 is offline
Een week geleden werden vriendinnen/collegaatjes in Albert Heijn bedreigd door een of andere marokkaanse oude man....brrrr....hij wou ze echt slaan! Gek!
__________________
***SUpeRcAliFragiLiStiC***
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:44
Verwijderd
Behalve geen zin hebbende ongeïnspireerde leerlingen.. niet veel bijzonders. Oh ja, ik heb mijn nieuwe rooster ingeleverd bij mijn bazin en gezegd dat ik wel 3x per week wilde werken.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:23
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
ik heb opslag gekregen gister
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb me vandaag opgegeven om te helpen bij de verkoop van drinken en eten bij voetbalwedstrijden en evenementen. Lijkt me echt leuk. 6 februari Utrecht - NAC. Als het bevalt ga ik dat vaker doen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saairdappelen #1511
Verwijderd
500 29-09-2011 00:15
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Verhalen & Gedichten op zoek naar onderwerpen!
Snippie
14 08-01-2003 18:07
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 19:04
ARTistiek (verhaal) Zij zoenen
Woodstock
7 05-04-2002 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.