Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2005, 21:07
Verwijderd
Begin mei ga ik 6 weken naar Miami Beach. Ik ga daar engels studeren maar uiteraad ben ik ook heel veel vrij.

Wat zijn jullie ervaringen? Welke dingen moet ik zien? Ik ben 19 jaar kan ik nu echt nergens uitgaan?
Advertentie
Oud 27-01-2005, 21:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ben 3 jaar terug ff op Miami Beach geweest. Ook een dagje Miami gedaan, maar toen zijn we weer verder gereden naar het westen van Florida. Kan je over uitgaan en zo weinig vertellen. Vond de binnensteden van Miami en Orlando nogal overdag saai of we zijn op de saaie plekken geweest.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-01-2005, 00:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Je moet daar absoluut in het zuiden van Miami beach gaan zitten als je de kans hebt. In het zuiden is een leuke, en gezellige art-decowijk. Ook staat daar het huis van Versace waar hij voor de stoep vermoord is. Ga je meer naar het noorden heb je alleen maar van die gigantische hotels, is echt vrij saai. (Als je ervan houd oet je absoluut sushi gaan eten daar, dat is een van de beste plekken voor sushi) Er zijn natuurlijk ook van die tripjes langs de huizen van alle beroemtheden. Maar meestal zie je niet meer dan een bovenkant van een huis met een groot hek eromheen.

Het is alweer een paar jaa geleden dat ik daar ben geweest en had toen ook niet echt de leeftijd om in mijn eentje in zo'n stad uit te gaan. Kan je daar dus niks over vertellen. Maar er waren daar best leuke tentjes. Maar het is wel zo dat je overal 21 moet zijn om aan alcohol te kunnen komen. Je mag het niet eens in de supermarkt kopen, de laatste keer dat we in de VS waren vroegen ze zelfs mijn vader nog naar zijn ID omdat ze dat bij iedereen moeten.

Verder zijn er in Florida een aantal dingen die je eigenlijk wel moet zien. De Everglates met de alligatoren, als je de kans hebt een pretpark in Orlando en absoluut het JFK space center, vanwaar de space shuttels worden gelanceert. (Best wel een stukje van Miami weg, maar toch heel erg bijzonder)
Iig veel plezier
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 10:55.
Oud 28-01-2005, 08:30
Verwijderd
versace
Oud 28-01-2005, 10:54
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
per piacere schreef op 28-01-2005 @ 09:30 :
versace
Het is gewoon een niet te schrijven naam
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-01-2005, 14:27
Maharani
Maharani is offline
van uitgaan weet ik niets
de alligatorfarms zijn wel leuk voor een keertje en de art deco wijk is ook leuk om te zien. en ja ga naar de malls enzo.
oja, south beach is het leukste gedeelte
__________________
ya ali
Oud 28-01-2005, 23:52
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Zaara schreef op 28-01-2005 @ 15:27 :
oja, south beach is het leukste gedeelte
Absoluut, dat is dat Art deco gedeelte. Het zuiden van Miami Beach.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 30-01-2005, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 28-01-2005 @ 11:54 :
Het is gewoon een niet te schrijven naam
in het italiaans anders heel logisch hoor
Oud 01-02-2005, 04:11
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Syphon schreef op 27-01-2005 @ 22:07 :
Begin mei ga ik 6 weken naar Miami Beach. Ik ga daar engels studeren maar uiteraad ben ik ook heel veel vrij.

Wat zijn jullie ervaringen? Welke dingen moet ik zien? Ik ben 19 jaar kan ik nu echt nergens uitgaan?
EF? Doe de groeten aan Krista.. Een gruwelijk lekker Fins meidje en Gian-Luca.. een té relaxte nacho Italiaan

EF is mijn ingeving omdat EF school heeft aan het strand in Miami Beach en de meeste mensen starten niet zomaar in mei met een studie.. K hoorde in elk geval dat die school recht aan het strand zit maar dat de kamers heel klein zijn en stuff.. en dat je er goed kan shoppen.. uitgaan is alleen b'tje lastig als je onder de 21 bent..
Oud 01-02-2005, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 01-02-2005 @ 05:11 :
EF? Doe de groeten aan Krista.. Een gruwelijk lekker Fins meidje en Gian-Luca.. een té relaxte nacho Italiaan

EF is mijn ingeving omdat EF school heeft aan het strand in Miami Beach en de meeste mensen starten niet zomaar in mei met een studie.. K hoorde in elk geval dat die school recht aan het strand zit maar dat de kamers heel klein zijn en stuff.. en dat je er goed kan shoppen.. uitgaan is alleen b'tje lastig als je onder de 21 bent..
Hoe bedoel je de meeste mensen beginnen niet in mei?

Hehe ik zal de groeten doen, leerde jij beetje snel engels?
Oud 07-02-2005, 06:19
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Als je serieus iets gaat doen.. studie van een jaar of langer begin je meestal niet in mei.. dan begin je meestal in September.. mjah.. t was misschien beetje zinloze onboeiende opmerking
Oud 07-02-2005, 09:53
Verwijderd
Een heel jaar lijkt mij niks maar 6 weken is goed genoeg en het ook een beetje vakantie.
Oud 11-02-2005, 13:44
Verwijderd
Art Deco buurt is inderdaad leuk. Ik vond Miami best sfeervol, sfeervoller dan Orlando hoewel dat natuurlijk niet écht te vergelijken is.
Oud 21-02-2005, 18:09
JeanJeanJean
Avatar van JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Echt kicke, miami. Zelfs emigreren haha lijkt me leuk. Maar voordat ik dat ga doen ga ik zelf ook eerst een keer stage lopen, nog paar keer op vakantie etc.

Meer info: http://forum.fok.nl//fok/search_lite...rder=relevance

vind je goede reacties
__________________
A creative thinker sees the invisible feels the intangible and achieves the impossible
Oud 22-02-2005, 11:56
Verwijderd
Bedank!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken studeren in amerika
MM2
13 15-05-2005 19:26
Films, TV & Radio Herken de homo
Auntie M
270 27-02-2005 13:07
Algemene schoolzaken Studeren in de VS
Verwijderd
10 09-12-2003 10:56
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen !!!HELP!!! Mondeling Duits!!
Arnouddh
4 07-02-2003 14:34
Werk, Geld & Recht waar werk jij ?
het dappere meisje
132 05-02-2003 19:43
Films, TV & Radio filmlijst
dopehead
70 08-10-2002 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.