Oud 06-02-2005, 13:24
Red Lion
Avatar van Red Lion
Red Lion is offline
als ik met mijn vriend vrij kom ik altijd klaar door clitorale stimulatie, nooit gewoon door te neuken, we hebben mijn G-spot nog niet gevonden vermoed ik. Ik logeer nu een hele week bij mijn vriend en zou wel eens willen "gewoon" klaarkomen. Iemnd tips? we hebben al vanalles geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 13:27
justanothern00b
justanothern00b is offline
bron; sexwoordenboek.nl

Citaat:
· De G-plek is een bepaald plekje in de vagina dat bij sommige meisjes heel gevoelig is.
· De G-plek is te vinden in de voorwand van de vagina, ongeveer 3 tot 5 centimeter boven de ingang, precies in het midden.
· Bij opwinding zwelt zij op en is dan duidelijker voelbaar. Sommige meisjes ervaren niets speciaals als krachtig op dit plekje wordt gedrukt of als het wordt gemasseerd, maar anderen kunnen alleen hierdoor al een orgasme krijgen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 13:49
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
waarschijnlijk vind je sex toch lekker dus ik neem aan dat de g'spott wel een beetje word gestimuleerd.
Maar zoals hier boven ook al staat hoef je niet klaar tekomen van alleen g-spott simulatie, soms heb je gewoon beide nodig
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Red Lion schreef op 06-02-2005 @ 14:24 :
als ik met mijn vriend vrij kom ik altijd klaar door clitorale stimulatie, nooit gewoon door te neuken, we hebben mijn G-spot nog niet gevonden vermoed ik. Ik logeer nu een hele week bij mijn vriend en zou wel eens willen "gewoon" klaarkomen. Iemnd tips? we hebben al vanalles geprobeerd.
Je kan het vaak wel voelen waar hij zit. De omschrijving wat het sexwoordenboek klopt wel. Je kan het met een vinger proberen. Hij zit min of meer aan de kant van je buik. (dat klinkt raar, ja) Maar ik ben ook nog niet zo klaar gekomen hoor ookal weet ik wel waar-ie zit. Ik denk dat voor vrouwen vaak geldt dat clitoraal klaarkomen valt onder "gewoon klaarkomen". Maar goed, proberen kan altijd
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
gurl18 schreef op 06-02-2005 @ 14:49 :
waarschijnlijk vind je sex toch lekker dus ik neem aan dat de g'spott wel een beetje word gestimuleerd.
Maar zoals hier boven ook al staat hoef je niet klaar tekomen van alleen g-spott simulatie, soms heb je gewoon beide nodig
't Is niet alleen de G-spot (met 1 t!) die seks lekker maakt, hoor...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:59
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
En dit heb je met alle standjes?
Probeer ns op z'n hondjes, of in ieder geval achterlangs, dan komt de penis misschien tegen je g an.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 15:54
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
'k vraag mij dat eigenlijk ook wel af... 'k Vind de sex met mn vriend echt wel zalig, maar 'k kom er niet klaar van, enkel bij clitorale stimulatie... (man dat klinkt technisch )
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:38
Verwijderd
volgens mij is het zeldzaam als een meisje door neuken klaarkomt. Tis dus niet dat jij nu niet normaal kunt klaarkomen ofzo. Een vrouw komt gewoon klaar door clitorale stimulering en enkele uitzonderingen kunnen ook klaarkomen door neuken maar blijkbaar hoor je daar niet bij (lijkt mij)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 19:27
Verwijderd
zo ongeveer een kwart van de vrouwen komt klaar door alleen vaginale seks. Dat zijn er dus niet bijster veel .
Als je klaar wil komen tijdens het neuken, kun je ook jezelf ondertussen vingeren of hem dat laten doen. Kan niet in elk standje
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 19:51
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb hem ook nog niet gevonden hoor. Ben ook niet echt op zoek, moet ik zeggen .

Klaarkomen door stimulatie van de clitoris komt meer voor dan door stimulatie van de G-spot en valt dus zeker in de categorie "gewoon klaarkomen". Je hebt je doel dus eigenlijk al bereikt .

Maar veel plezier met de speurtocht .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:47
casual dreamer
casual dreamer is offline
mn meid haar g-plek zit heel vooraan haar vagina ik schat 2cm naar binnen het voelt net aan als de binnenkant van je wang maar dan met ribbels soms is het wel moeilijker voelbaar. btw je merkt echt wel aan het meisje of je de g-plek gevonden hebt

edit ze komt van beide klaar bij g-plek iets makkelijker en heviger meer schokkend

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 22:49.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 23:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm.. als jij nu eens op je buik gaat liggen, en je vriend een vinger inbrengt zegmaar (ong. 4cm) en hij deze naar beneden duwt.. dan voel je meestal wel een gedeelte dat 'ribbeliger' aanvoelt als de rest van je vagina, dat is je Gspot. Deze methode werkt meestal wel

Klaarkomen door enkel je Gspot te stimuleren is geloof ik vrij zeldzaam wat ik tenminste altijd hoor. Ik zelf kan het wel (orgasme is dan ook vele malen heviger over het algemeen, en een stuk vermoeiender), maar erg makkelijk is het niet, fijner vind ik het zeker wel. Clitorale & Gspot stimulatie gaat een stuk sneller, maar uhh tsja..

Anyway, uhh veel plezier
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 11:10
Verwijderd
naar mijn idee is clitoraal gewoon, omdat menig meisje juist niet klaarkomt door alleen het neuken!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 11:13
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
De meerderheid komt enkel van clitorale stimulatie... haar die handjes dus maar boven
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:02
casual dreamer
casual dreamer is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 07-02-2005 @ 12:13 :
De meerderheid komt enkel van clitorale stimulatie... haar die handjes dus maar boven
ja kunt beide tegelijk hoor eerst met strelen op de clitoris beginnen daarna met 1vinger de g-spot zoeken en stimuleren heeft het meeste effect om een meisje snel tot een orgasme te brengen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 07-02-2005 @ 17:02 :
ja kunt beide tegelijk hoor eerst met strelen op de clitoris beginnen daarna met 1vinger de g-spot zoeken en stimuleren heeft het meeste effect om een meisje snel tot een orgasme te brengen
*nods* Ik kom het snelste (en lekkerste) klaar bij stimulatie van beide plekjes tegelijk. Maar dan kom ik nog steeds clitoraal klaar. (zoals al eerder gezegd: bah, wat technisch. )
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 07-02-2005 @ 17:02 :
ja kunt beide tegelijk hoor eerst met strelen op de clitoris beginnen daarna met 1vinger de g-spot zoeken en stimuleren heeft het meeste effect om een meisje snel tot een orgasme te brengen
Uhu de kenner spreekt haha
maar laat haar nou 1st dat ding eens vinden
__________________
<3 Everyday I love you more....

Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-02-2005 @ 15:59 :
't Is niet alleen de G-spot (met 1 t!) die seks lekker maakt, hoor...
Inderdaad. Voor mij geldt ook dat ik heftiger klaarkom als ik op beide plekjes gestimuleerd word. Waar je hem kunt vinden is boven al beschreven. Bij christineleduc.nl o.a. hebben ze geloof ik zelfs speciale g-spot vibrators/dildo's.
Succes.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:27
gekkie:D
Avatar van gekkie:D
gekkie:D is offline
ik heb mijn G-spot wel gevonden, maar kan er niet mee klaarkomen, dat kan ik alleen met clitoris.
__________________
Gek zijn is lang zo gek nog niet!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:40
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik kan allebei, maar clitoraal was de eerste die ik ontdekte. De G spot zorgt wel voor behoorlijk heftige gevoelens tijdens penetratie, maar alleen vaginale stimulatie werkt niet.

Niet dat het vaginaal orgasme een fabeltje is. Zowel de G spot als de clitoris zijn onderdeel van dezelfde zenuwbundel. Stimulatie van de een kan een orgasme van de ander versterken.

G spot orgasmes waren voor mij iets wat mijn lichaam moest leren, en ook moest leren herkennen. Het is een spanning die opbouwt van binnen, en die op een veel dieper punt in je lichaam tot ontlading komt. Het duurt langer, en kost wat meer moeite, maar je kunt jezelf erop trainen, om je meer op dat diepe gevoel te richten, tijdens dubbele stimulatie.

Een G spot doet het meer op druk dan op wrijving, is mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 07-02-2005 @ 17:32 :
Inderdaad. Voor mij geldt ook dat ik heftiger klaarkom als ik op beide plekjes gestimuleerd word. Waar je hem kunt vinden is boven al beschreven. Bij christineleduc.nl o.a. hebben ze geloof ik zelfs speciale g-spot vibrators/dildo's.
Succes.
Ik denk dat Morgan doelt op het feit dat het vrijen zélf heel fijn kan zijn. En dat hiet niet direct draait om welke plekjes nou wel of niet gestimuleert worden. het zo samen zijn is al heerlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 07-02-2005 @ 19:41 :
Ik denk dat Morgan doelt op het feit dat het vrijen zélf heel fijn kan zijn. En dat hiet niet direct draait om welke plekjes nou wel of niet gestimuleert worden. het zo samen zijn is al heerlijk
Ja, tuurlijk, wrijf het er maar in.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
... uh *wrijft*?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 07-02-2005 @ 20:14 :
... uh *wrijft*?
hihihi zo bedoelde ik het niet
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 12:12
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
G-spot zit aan de voorkant (buikzijde) van je vagina, ongeveer 5 cm vanaf de onderkant. Het voelt een beetje ribbelig en bij mijzelf kan je het het beste voelen als ik al wat opgewonden ben.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 07-02-2005 @ 00:15 :
Hmm.. als jij nu eens op je buik gaat liggen, en je vriend een vinger inbrengt zegmaar (ong. 4cm) en hij deze naar beneden duwt.. dan voel je meestal wel een gedeelte dat 'ribbeliger' aanvoelt als de rest van je vagina, dat is je Gspot. Deze methode werkt meestal wel
dat gaat ook wel gewoon als je op je rug ligt, en dan wijst de jongen met zn vingers naar je navel, of gwoon omhoog dus..
En dat ribbeligere gedeelte dat valt echt wel op, dus dat zou je wel moeten vinden.

maar zoals al gezegd, van alleen g-spot stimuleren kom je niet snel klaar, alles moet natuurlijk aandacht krijgen..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 06-02-2005 @ 20:51 :
Ik heb hem ook nog niet gevonden hoor. Ben ook niet echt op zoek, moet ik zeggen .

Klaarkomen door stimulatie van de clitoris komt meer voor dan door stimulatie van de G-spot en valt dus zeker in de categorie "gewoon klaarkomen". Je hebt je doel dus eigenlijk al bereikt .

Maar veel plezier met de speurtocht .
Met een zaklantaarn kom je een heel eind
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 08-02-2005 @ 14:13 :
Met een zaklantaarn kom je een heel eind
Romantisch hoor, Marnix
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:26
casual dreamer
casual dreamer is offline
je kunt ook als het meisje op haar rug ligt met je middelvinger haar g-plek stimuleren met de kom hier beweging en tegelijk met je duim zachtjes rond en op de clitoris wrijven (cirkelvormige bewegingen )
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen
Desmu
16 13-06-2008 16:34
Software & Hardware Daar is-ie weer! De IRC-funnies!
Verwijderd
40 28-06-2002 07:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.