![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan zelf ontzettend slecht tegen lenzen maar heb ze wel. Ik moet ze dus echt goed kunnen schoonmaken, anders kan ik niet eens mn ogen openhouden. Hmz, de man van mn moeder werkt bij de kruidvat (kantoor) en die zegt dat de lenzen okay zijn. Maar hij raadt het mij en mn zusje niet aan om ze te kopen en wij gaan dus wel naar de opticien. Hij zegt dat ze okay zijn voor mensen die weinig geld te besteden hebben en dus bijna geen andere keus hebben. Maar als je voldoende geld hebt om naar een gewone opticien te gaan, dan is dat toch echt veel beter. Zegt hij en hij zal t wel weten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k denk dat het voor je ogen altijd beter is om naar de opticien te gaan, alleen voor je portomonnee misschien niet...maar dat zal hij ook wel bedoelen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als ik die doekjes niet heb, dan word ik gek. Dan gaan mijn lenzen echt ontzettend prikken. Ik heb trouwens altijd (harde) jaar-lenzen en mijn opticien zegt dat ik daar dan ook een jaar mee kan doen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zal t eens vragen. Maar hij zal t geld wel hard nodig hebben ofzo. Een bril staat mijn niet jammer genoeg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne volgens mij heb ik officieel ook harde lenzen voor een jaar, maar ik heb ze nu al een jaar of 6 ![]() Ontopic: mijn vriend heeft ook lang van die kruidvat lenzen gedragen, en eigenlijk heeft hij nooit last van zijn ogen gehad. Maar ja mss is het net als brood: supermarkt brood is (goed) te eten, maar brood van de bakker is toch echt HEEL veel beter ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze zouden die lenzen ook niet verkopen als ze niet goed waren. Maar ze zijn gewoon heel minimaal goed. Zoals met alle producten van de kruidvat: met zorg geselecteerd. Maar wel om zo goedkoop mogelijk te zijn. De meeste producten zijn gewoon okay (dvd spelers etc.) maar ook zo goedkoop mogelijk. Maar ze verkopen echt niet zomaar dingen. Trekpleister en Ici Paris zijn dochters van de Kruidvat. De bedoeling is: Ici Paris staat bovenaan en is natuurlijk ook anders. Maar deze is uiterst met klasse bedoeld. Kruidvat komt daaronder en is vergelijkbaar met trekpleister. Daaronder komt dus trekpleister. De bedoeling van die 2 laatste is dat Kruidvat betere producten heeft en een betere service en dus winkel dan trekpleister. Trekpleister is daarbij vaak wel goedkoper en dus voor de armere consument. Kruivat is wat "chiquer". Waarom vertel ik dit eigenlijk? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik koop namelijk vaak bij de trekpleister ![]() ![]() ![]() ![]() Waarom vertel IK dit eigenlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ok, ik zal maar ophouden met offtopic gedoe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou zeggen: als je het geld er voor hebt naar de opticien gaan. Maar aangezien TS zei dat ze dat niet echt heeft kan ze de kruidvatlenzen proberen. Als ze er tegen kan is het okay. Wel regelmatig de ogen laten testen. |
![]() |
||
Citaat:
Plus ik zou dus de Kruidvatlenzen iets korter gebruiken. Dus 2,5 mnd ipv de 3 mnd die ervoor staan.
||
Citaat:
![]() Ik gebruik ze al een hele tijd, mijn ogen zijn sindsdien niet slechter geworden, ik vind het prettige lenzen, nooit droge ogen of iets dergelijks en ze scheuren ook bijna nooit. Naar mate ze 'ouder' worden, worden ze echter niet echt blurry zoals die van de Hans.. en het enige echt verschil met de opticien is dus dat er verder geen controle omheen zit (+ dat ze geen speciale lenzen hebben uiteraard). En natuurlijk worden ze bij het Kruidvat wel gecontroleerd voordat ze de verkoop ingaan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik snap niet hoe zoiets iets kan verpesten. Mn ogen zijn toch al niet goed en de vorm die ze aannemen zo is juist de juiste vorm. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |