Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
1. Ben je een vrouw of man?
Man 2. Hoe oud ben je? 24 3. Wat heb je voor een niveau gedaan (mavo, havo enz.)? Vwo, daarna een jaar hbo en nu technische universiteit maar dat zuigt 4. Lach je verstandelijk gehandicapten weleens uit? Zo ja, waarom? Nee, ze zijn zo saai. 5. Denk je dat het gedrag tegenover gehandicapten te maken heeft met wat voor een niveau je gedaan hebt? Nee, dat heeft meer te maken met mijn intelligentie en niet zozeer met het niveau dat ik gedaan heb. De klassieke geestelijk gehandicapte is trouwens véél intelligenter dan de gemiddelde TMF hiphop negert. 6. Vind je dat gehandicapten kinderen mogen krijgen? Nee, tuurlijk niet, kinderen moeten verboden worden, want ze stinken. 7. Wat vind je ervan dat ouders hun kinderen laten wonen bij een bepaalde stichting? Of moeten ze juist thuis blijven wonen? Ja, geef ze maar een spuitje anders maken ze weer een of andere enge website met hele slechte quicktime filmpjes ![]() als voorbeeld: http://www.teachingsofjon.com/day_with_yoga.html 8. Hoe noem jij gehandicapten? (mongolen enz. ![]() jodenkoekjes666, gemiddelde nederlanders, etc.
||
Verwijderd
|
gestoorde
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|