Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2005, 16:21
lhabraken
lhabraken is offline
oke hier gaat t dus om. morgen moet ik t engelse boekje 'east 43rd street' van Alan Battersby uit hebben. ik ben een hele week ziek geweest dus kon pas gisteren dit boekje halen. nou heb ik voor morgen een belangrijke mondeling toets. als ie die niet maak dan krijg ik er een 1 voor en blijf ik itten op dat vak.... alweer!! wil iemand me dus aub helpen en me een recensie of uittreksel geven! heb heel internet al gehad maar kan niets vinden. als iemand hetzelfde boekje heeft gelezen dan zou ik daar heel blij mee zijn!!! alvast bedankt iedereen!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2005, 16:27
Verwijderd
Als het een boekje is , zou ik snel beginnen met lezen. Een boekje kan je best uit hebben in een paar uurtjes.

Maar goed, als iemand een uittreksel heeft, is dat natuurlijk nog fijner. Ik alleen niet
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 18:00
lhabraken
lhabraken is offline
ja ach ja, daar heb ik geen tijd voor. mijn mondeling duits is toch belangrijker. anders blijf ik zitten maar anders kan ik me examen niet maken (wat is dat overigens voor onzin )
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 18:25
simone87
simone87 is offline
Hai

Ik neem aan dat als je een hele week ziek geweest bent, dat er dan wel begrip van de leraren is dat je het boekje nog niet uit hebt!?
Ik heb nog even voor je gezocht, maar heb geen uittreksel/samenvatting kunnen vinden...dat zegt natuurlijk niet dat er geen bestaat, want ik heb het zoeken kort gehouden

Sterkte en groetjes,
Simone
__________________
Ik denk, dus ik ben [Descartes]
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
lhabraken schreef op 03-03-2005 @ 19:00 :
ja ach ja, daar heb ik geen tijd voor. mijn mondeling duits is toch belangrijker. anders blijf ik zitten maar anders kan ik me examen niet maken (wat is dat overigens voor onzin )
Probeer anders uitstel voor dat mondeling van Engels te krijgen, je bent flink ziek geweest, zullen ze vast wel begrip voor hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:39
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
euh weer blijven zitten? nou wil ik je niet depressief maken, maar 2 x blijven zitten is toch EXIT?
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 17:41
A Duck
A Duck is offline
B
O
K
J
E

Als je echt ziek was (en dat geen smoes is) zal je leraar er wel begrip voor hebben, anders je mentor of decaan wel O_o
__________________
Leaver Dea As Slaef
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2004 jouw examendagboek/blaadjes/gedachten :p
Fantôme
38 01-06-2004 16:57
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Een boekje
marrel
0 17-02-2004 16:34
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen HELP! Paar vraagjes voor engels mondeling!
1 04-04-2001 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.