Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maja ik zou zeggen van: dat is onzin waarom opeens een nekschot, probeer iets anders te verzinnen (iets minder erg) en dan als laatste keuze een nekschot ofzoow ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed, wat begrijp je niet aan de stelling?
||
Verwijderd
|
Citaat:
hehe ik ben niet moe ![]() maar uuhmzz ik krijg 5 minuten vantevoren pas te horen wat ik moet doen(voor of tegen) duszz ik moet ze allebei voorbereiden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat is interpuntie enzo weet je wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hey maar om even terug te komen op je beginvraag. Welke argumenten heb je zelf al bedacht?
||
Citaat:
![]() ![]() Maar je hebt zelf toch wel een mening? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tegen argument: als je een kind neemt loop je een risico dat het ook gehandicapt wordt en dan heb je veel hogere kosten en waar haal je al dat geld vandaan en stuff een beetje slecht en vaag hea ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je tegen (wat eigenlijk een voor argument is als je naar de stelling kijkt) argument vind ik wel aardig. Maar je moet niet vergeten dat een gehandicapt kind niet alleen veel meer geld kost maar ook veel meer werk betekent. Dat is ook nog een goed bij-argument. Voor een gehandicapt persoon is het waarschijnlijk al erg lastig. Wat vind je van een argument als: Een gehandicapt persoon is mogelijk niet instaat tot opvoeden?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
uhmzz dit is geen huiszwerk forum ofzoow we zijn er hier niet om jou argumenten dingesen te verzinnen interpunctie en stoplap op het dat woordenboekgeval ofzoo doeiszzz
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Verstandelijk gehandicapten en flekszorg (seks) gothicje | 60 | 26-01-2007 11:14 | |
Algemene schoolzaken |
enquete geestelijk gehandicapten Verwijderd | 55 | 07-07-2005 13:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandelijk gehandicapten+kinderen Marinka | 27 | 17-03-2005 20:54 | |
Algemene schoolzaken |
enquete verstandelijk gehandicapten maenma | 43 | 03-03-2005 21:56 | |
Algemene schoolzaken |
Studentencongres handicap + studie Saela | 5 | 13-10-2003 10:01 | |
Liefde & Relatie |
handicap en relatie magicflower | 22 | 13-07-2003 20:38 |