Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar is wel een ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ga het eens proberen, zorg ik er wel voor dat de saus en het ijs niet te zoet zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Raad maar wat het is ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik gok op aardbei... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En om 10 uur ga ik niet meer koken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar mn pa en ik houden wel van een beetje zoet ![]() Leuk verhaaltje: M'n pa en ik een keer uit eten in een grieks restaurant en NATUURLIJK een toetje na. Dus wij waren het ermee eens dat we wel een baklava wilden hebben... Die serveerster raadde ons dat af, omdat hij wel erg zoet zou zijn... Maargoed, wij eigenwijs... toch een baklava... Wij zitten dat te eten.. en serieus.. ik vond et alles behalve zoet ![]() Die serveerster stond echt zo te kijken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En niet alleen als toetje is zoet lekker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan carameliseerd de suiker, geeft echt een heel goed effect! Vind ik ![]() En de mensen die ik dit heb voorgeschoteld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben verzot op vis namelijk ![]() Misschien heb je nog eens iets wat ik uit kan proberen. (vooral zalm en tonijn hebben mijn voorkeur) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet je toevallig hoe je zelf van die echte japanse sushi moet maken? En waar ik die matjes kan kopen om zo'n sushi rol moet maken... (kan ze nergens vinden ![]() En hoe kom ik aan dat zeewier voor die sushi (of gebruik je hiervoor die spinazie?) En wat voor saus doe je bij zo'n rol? |
![]() |
||
Citaat:
opeten lijkt me niet ![]() staat echt serieus je bek in de fik ![]() Heb wel begrepen dat je het niet op moet eten.. maar waar is het dan voor? ![]() Weet iemand dat? |
![]() |
|
|