Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Farm vond ik niks aan, wat ik daarvan gezien heb. En ik denk dat dit van dezelfde makers is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige die ik me kan herinneren is Peking Express, maar die is niet echt vergelijkbaar met Expeditie Robinson.. En ik vind PE zelfs leuker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iig ik vind die prog's a;tijd wel leuk voor op de zondag avond maakt het allemaal wat interessanter, ik vind het alleen onnodig dat er continu Belgen ed aan mee doen. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat was btw ook gelijk de c00lste Temptation Island Imho. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tssk tis allemaal ver weg en met Belgen dat laatste is altijd zwaar ![]() Nee maar het ging dr ff om dat ik me afvroeg waarom die Belgen elke keer meedoen in die programma's of iig een mix van Nl en Be.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En survivor is ook veel leuker dan E.R. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Een vriendin van mij had ooit een vriend met een baard die op iemand leek die ooit mee geespeeld heeft in survivor en omdat ze hem niet direct aan mij en een vriend van ne heeft voorgesteld hebben we hem een jaar of 2 "the survivor-dude" genoemd ![]() maar iig gespeeld? ![]()
||
Citaat:
Ze geven niet zomaar een miljoen aan de winnaar
||
Citaat:
![]() Als ze nog maar wel PE blijven presenteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat TI echt met ER te vergelijken is, dan zou het echt leuk kunnen worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De mensen uit the farm waren ook veel te egoistisch ingesteld. Misschien is dat wel echt zo'n Hollanders-trekje, waardoor het gewoon leuker is als er ook Belgen bij zitten. Die zijn bereid wat meer in te geven voor de sfeer, terwijl de Nederlanders altijd graag de baas spelen. Dat zag je met Expeditie Robinson toen ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Terwijl het motto van ER volgens mij meer gericht was op 'overleven'. Maar in beide gevallen komt het er idd op neer dat ze het van de natuur moeten hebben en geen nieuwerwetse spullen hebben.
||
Citaat:
De winnaar heeft dus wel echt gewonnen door de testen te doen, dus het prijzengeld is niet zomaar weggegeven.
|
Verwijderd
|
Ik heb net de sneak preview gezien: klik
het ziet er echt ontzettend gaaf uit. Het heeft wel veel weg van ER als je het zo bekijkt, maar ben toch benieuwd wat het is. ik heb trouwens naar een tijd lopen zoeken maar kan weinig vinden, weet iemand hoe laat het uitgezonden gaat worden? Laatst gewijzigd op 29-08-2005 om 14:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 Verwijderd | 500 | 16-11-2005 13:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 ipv ER All stars Evil creature | 6 | 04-09-2005 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Najaarsprogrammering Net5 Verwijderd | 46 | 06-08-2005 14:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Terra incognita Hyperke | 2 | 02-10-2004 19:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 |