Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2005, 11:03
Yurgentje
Yurgentje is offline
Ligt deze host soms plat?
mn site werkt niet meer, en www.wyger.nl ook niet

weet iemand hier mssn meer over
__________________
Halllow
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2005, 12:13
Angmar
Angmar is offline
ik klik erop en hij is nog steeds aan het verbinden... dus ofwel een heel trage host, ofwel ligt hij eventjes down... is het een gratis host? die zijn vaak niet te betrouwen, heb er ook ervaring mee maar probeer eens een gratis host zonder pop-ups en banners te vinden die php en MySQL ondersteunen! niet zo makkelijk eh
__________________
Roses are red, violets are blue, most poems rhym, but this one doesnt...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Yurgentje schreef op 21-08-2005 @ 12:03 :
Ligt deze host soms plat?
mn site werkt niet meer, en www.wyger.nl ook niet

weet iemand hier mssn meer over
Neem anders even contact op met je "technisch contact". Hieronder staat de WHOIS query:

Citaat:
Resultaat voor wyger.nl

Domeinnaam wyger.nl (eerste domein)
Status actief

Registrant Alfahost
Grote Fok 12
8321 VW URK
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact L Romkes
+31 (0)848340948
postmaster@wyger.nl

Registrar Alfahost
Grote Fok 12
8321 VW URK
Netherlands

Technisch contact J. Hakvoort
+31 (0)848340948
technical@alfahost.nl

Nameserver ns1.alfahost.nl 62.212.90.56
Nameserver ns2.alfahost.nl 62.212.76.42

Datum registratie 17-05-2004
Record laatst gewijzigd 17-05-2004
Record onderhouden door NL Domain Registry
Waarover gaat deze site, als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Angmar schreef op 21-08-2005 @ 13:13 :
ik klik erop en hij is nog steeds aan het verbinden... dus ofwel een heel trage host, ofwel ligt hij eventjes down... is het een gratis host? die zijn vaak niet te betrouwen, heb er ook ervaring mee maar probeer eens een gratis host zonder pop-ups en banners te vinden die php en MySQL ondersteunen! niet zo makkelijk eh
Dan kun je een account aanvragen bij http://www.funpic.org. Geen reclame, behalve in de foutpagina's (404 e.d.), en ondersteuning van PHP en MySQL. Met PHPMyAdmin en FTP toegang. Je kunt een subdomein aanvragen. Ik host mijn site ook bij hen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 12:38
Angmar
Angmar is offline
Citaat:
12Trix schreef op 21-08-2005 @ 13:34 :
Dan kun je een account aanvragen bij http://www.funpic.org. Geen reclame, behalve in de foutpagina's (404 e.d.), en ondersteuning van PHP en MySQL. Met PHPMyAdmin en FTP toegang. Je kunt een subdomein aanvragen. Ik host mijn site ook bij hen.
en ligt deze server nooit plat? ik heb er ook een gevonden, www.5gigs.com , iets van 80GB webspace, PHP ondersteuning en 1 MySQL-database beschikbaar, cpanel... ook niets van reclame ofzo, alleen tja, nadeel: ligt dagelijks wel eens plat
__________________
Roses are red, violets are blue, most poems rhym, but this one doesnt...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Angmar schreef op 21-08-2005 @ 13:38 :
en ligt deze server nooit plat? ik heb er ook een gevonden, www.5gigs.com , iets van 80GB webspace, PHP ondersteuning en 1 MySQL-database beschikbaar, cpanel... ook niets van reclame ofzo, alleen tja, nadeel: ligt dagelijks wel eens plat
Toen ik 'm eerst had aangevraagd ging ie nogal eens down. Niet dagelijks trouwens. Maar nu is het volgens mij heel erg verbeterd.

80 MB denk ik? Funpic biedt 100 MB ruimte. En ik denk 1 database. Heb er niet meer nodig trouwens. Zie wel een "create database" commando staan maar ik vermoed dat het geweigerd zou worden.

Als je wilt kijken welke PHP modules beschikbaar zijn:
http://phpinfo.wi.funpic.org

Het heeft trouwens geen CPanel. Ook is het helaas niet mogelijk om URL's te herschrijven (m.b.v. RewriteEngine commando in .htaccess). Maar ik weet niet of dat bij jouw site ook zo is.

Je account wordt wel direct geactiveerd. MySQL moet je eerst ook even activeren alvorens je een database kunt krijgen.

Laatst gewijzigd op 21-08-2005 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:00
Angmar
Angmar is offline
Citaat:
12Trix schreef op 21-08-2005 @ 14:10 :
Toen ik 'm eerst had aangevraagd ging ie nogal eens down. Niet dagelijks trouwens. Maar nu is het volgens mij heel erg verbeterd.

80 MB denk ik? Funpic biedt 100 MB ruimte. En ik denk 1 database. Heb er niet meer nodig trouwens. Zie wel een "create database" commando staan maar ik vermoed dat het geweigerd zou worden.

Als je wilt kijken welke PHP modules beschikbaar zijn:
http://phpinfo.wi.funpic.org

Het heeft trouwens geen CPanel. Ook is het helaas niet mogelijk om URL's te herschrijven (m.b.v. RewriteEngine commando in .htaccess). Maar ik weet niet of dat bij jouw site ook zo is.

Je account wordt wel direct geactiveerd. MySQL moet je eerst ook even activeren alvorens je een database kunt krijgen.
ja 80MB bedoelde ik hmm zal me eens lid maken! als hij minder vaak down ligt dan 5gigs.com zal ik heel m'n site eens verplaatsen naar daar denk ik. Wel weer heel m'n phpbb-forum opnieuw moeten installeren maar tjah, dan heb ik weer wat te doen eh alleszins bedankt voor de tip!
__________________
Roses are red, violets are blue, most poems rhym, but this one doesnt...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:09
Verwijderd
Waarover gaat Wyger.nl nou eigenlijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.