Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga toch weg, dat gelooft geen ziel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terugredenerend zou je het natuurlijk wel op de van vroeger uit (en nog steeds enigzins) achtergestelde positie van de zwarte bevolking kunnen schuiven. Etc. etc. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: twee posts exact tegelijk, en ook nog om 13:37 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit]spuit11[/edit] |
![]() |
|
![]() |
Hmm ja vind het ook erg ongenuanceerd om gelijk te concluderen dat het met racisme heeft te maken. Wel mag gezegd worden dat deze ramp schandalig slecht word opgelost.
Ik denk dat de armere "zwarte bevolking" meer uit emotie dit soort uitlatingen doet. Wat ik schandalig vond is hoe de rapper Kanye West reageerde, tijdens een inzamelings actie: zie hier het filmpie: http://www.big-boys.com/articles/kanye.html |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen die roepen: "Zo'n rijk land kan niet eens zoiets goed laten verlopen. Schande. Irak kunnen ze wel binnen een drietal maanden op de knieën krijgen, maar dit kunnen ze niet." Toverwoord is hier: voorbereiding. Ik durf mijn handen in het vuur te steken dat een ander groot tot middelgroot land het er slechter vanaf had gebracht. Geen ervaring = moeilijk starten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet schandalig, het is realiteit. Probeer jij zo'n actie maar op touw te zetten. Ik geef het je te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou van een regering mag je best wat verwachten lijkt me zo, dat er wat tegenslagen zijn bij het opzetten van een evacuatie en dergelijke nog daaraan toe, maar dat je pas 4 a 5 dagen na een ramp daadwerkelijk iets gaat doen is gewoon schandalig te noemen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk was het te laat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat klinkt allemaal net iets te rooskleurig. Het zóu een optie kunnen zijn maar ik vraag me af of er, behalve voor de inwoners zelf, enig belang bij is dat zoiets zal gebeuren? |
![]() |
|
|