Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kheb ooit lichamelijke pijn van het verdriet om iemand gehad.
dat ik gewoon zo hard aan t janken was dat mn hele lichaam verkrampte. maarja dat is anders. ![]() pijn valt altijd te relativeren, en het zo minder erg te maken. bij geestelijke pijn is dit makkelijker, omdat je zo de pijn ook gedeeltelijk weg kan halen. bij lichamelijke pijn lukt dat niet echt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk als ik moest kiezen tussen de lichamelijke pijn en de geestelijke pijn die ik in mijn leven gevoeld heb; zou ik de lichamelijke pijn kiezen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat hangt natuurlijk enorm van de gevallen af. |
![]() |
|
Pijn van de liefde, vooral in het geval van lange afstand of van een verboden liefde...ik heb ervaring met beide, en het is soms best heel moeilijk om met het gemis om te gaan. Te weten dat je elkaar alleen geheim kunt zien of maar 1x in de twee weken.
Lichamelijke pijn, dat doet me niet zoveel eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk trouwens dat ik veel liever geen lichamelijke pijn zou hebben.
Liefdesverdriet kan heel intens zijn, maar om eruit te komen, moet je 'gewoon' je denkgedrag veranderen. Eerst ben boos en voel je je erg ellendig, maar het gaat over wanneer je jezelf toe laat er overheen te stappen. 'Nu stop ik met mezelf zielig te vinden, ik ga lekker plezier maken met vrienden en die ex zoekt het maar uit!' Lichamelijke pijn kun je niet (altijd) zelf stoppen (pijnstillers helpen ook niet tegen alles). |
![]() |
|
fysieke pijn
als je zo beroerd uit je tentn komt da tje weet dat als er niet snel iets gedaan wordt je het loodje legt en het echt ook pijn doet dan ervaar ik dat als een stuk erger dna liefdesverdriet
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kwas ffee emotioneel ja ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik ben het met Leonoor eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ligt er natuurlijk aan wat voor fysieke pijn. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Liefdesverdriet.. Tenminste, persoonlijk zou ik nog liever mijn knieën daadwerkelijk verrot schoppen en barsten van de pijn dan mijn vriend kwijt raken op watvoor manier dan ook.
Lichamelijk is wel weer te herstellen over het algemeen, liefdesverdriet trekt ook wel weer bij.. Maar als je me vraagt wat ik dan liever heb.. Uhh tsja lijkt me duidelijk. Daarbij: Wat een verkut stom topic. ![]()
|
![]() |
Jah dat hangt er vanaf natuurlijk.
Ik dacht eerst te zeggen:je eigen moeder of vader zien vermoord worden of één of andere lichamelijke ondraaglijke pijn... hmm dan zou ik nog zo niet meteen kunnen kiezen. Het ene slijt na vele jaren rouw, het andere slijt meestal met medicatie. Maar als het echt gaat om liefdesverdriet lijk wij het kennen, in de context van een geliefde die je heeft bedrogen ofzo dan lijkt me die geestelijke pijn toch niet op te wegen tegen de ergste lichamelijke klachten hoor. |
![]() |
|
![]() |
zoals de meesten hier zeggen, geestelijke pijn en met name liefdesverdriet is het ergste.
zowel bij geestelijke als bij lichamelijke pijn voel je je machteloos maar voor lichamelijke pijn bestaan medicijnen zoals pijnstillers enz. Om liefdesverdriet te helen bestaat niets, enkel de tijd, en dat kan soms ondraaglijk lang zijn. |
![]() |
|
Ik wil iedereen even aan een woordje herinneren die in het topic van de topicstartster stond:
Wat heb je persoonlijk ervaren dat je meer pijn doet? Sommige mensen hebben gewoon niet fysiek iets enorm pijnlijks ervaren dat tegen liefdesverdriet opweegt. Met dat in gedachte zijn er heel veel reacties in dit topic onnodig geweest; Dingen zoals "Moet jij eens een keer iets flink verbrijzelen of kanker krijgen o.i.d." en "Wacht maar tot je dat perfecte meisje (of jongen) tegenkomt," .. "een baksteen naar je hoofd krijgen lijkt me toch pijnlijkerr" .. "Wacht maar tot al je spieren continue verkrampt zijn" Doen er allemaal niet toe!! Het gaat om persoonlijke ervaringen met fysieke en mentale pijn!! En ik zal daarom nogmaals het antwoord geven wat ik al eerder in dit topic gegeven heb: Persoonlijk als ik moest kiezen tussen de lichamelijke pijn en de geestelijke pijn die ik in mijn leven gevoeld heb; zou ik de lichamelijke pijn kiezen. Laatst gewijzigd op 01-10-2005 om 12:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar al was dat de vraag wel, dan zou ik daar nog geen antwoord op kunnen geven. Het ligt er nogal aan wat voor lichamelijke en wat voor geestelijke pijn, enz. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn vlak boven knie HangInThere | 5 | 06-05-2011 22:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat doet meer pijn: breken of kneuzen Vitamintje | 61 | 21-08-2005 22:07 | |