Oud 02-10-2005, 23:03
J-roenn
J-roenn is offline
ik heb bij een maat van me een pc gebouwd, toen dertijd de HD in 3 oartities gedeeld, maar nu wilt hij de D:\ en E:\ samen voegen zonder dat de gegevens verloren gaan. er zit geen dvd-brander in die pc en t gaat om 80 gig dus branden en dan partities maken is geen optie...

weet iemand een prog ( of andere oplossing ) om dit te doen ?

dus de gegevens op D:\ en E:\ moeten beide bewaard blijven en op D:\ komen te staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2005, 23:22
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
partion magic kan dat geloof ik wel...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:02
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Blijft echter linke shit.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:17
Krekker
Krekker is offline
Tenzij de partities echt overvol zitten kun je natuurlijk ook gaan schuiven. Daarmee bedoel ik dus dat je wat data van e naar d zet en vervolgens d wat ruimte af laat snoepen van e. Deze stap herhaal je totdat er geen data meer op e staat. Dan verwijder je e en voeg je alle vrijgekomen ruimte bij d.

Dit is echter alleen te doen als er genoeg vrije ruimte is om te schuiven.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:19
Verwijderd
Met Powerquest PartitionMagic kan dat. Jolt noemt het 'link', ik zou dat zelf niet zo willen uitdrukken. Ik heb meermaals op verschillende PC's partities gesplitst en samengevoegd en nog nooit is er data verloren gegaan. Maar vooruit, het programma zelf raadt wel aan van de volledige schijf een kopie te maken, dus als je dat 'link' wilt noemne
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:59
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-10-2005 @ 19:19 :
Met Powerquest PartitionMagic kan dat. Jolt noemt het 'link', ik zou dat zelf niet zo willen uitdrukken. Ik heb meermaals op verschillende PC's partities gesplitst en samengevoegd en nog nooit is er data verloren gegaan. Maar vooruit, het programma zelf raadt wel aan van de volledige schijf een kopie te maken, dus als je dat 'link' wilt noemne
Partition Magic heeft ooit bij het opstarten al een hele partitie van mijn schijf gewist. Geen PM meer voor mij dus.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 12:20
J-roenn
J-roenn is offline
hmzz, ok ik denk dat ik maar effe externe HD of dvdbrander moet regelen... thnx iig en als iemand nog wel een ander programma dat 100% veilig is weet dan mag je dat natuurlijk altijd posten...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 13:31
Denkie
Denkie is offline
... altijd een back-up maken is wel zo verstandig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Welke mappen/bestanden back-uppen om e-mails te bewaren bij formatteren.
Verwijderd
2 13-02-2007 09:50
Software & Hardware Partitioneren, ja of nee ?
N00se
57 29-06-2006 23:40
Software & Hardware [linux] hoe installeren?
--anarchy--
18 10-07-2005 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.