Oud 08-10-2005, 23:32
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Ik ga morgen de Samsung E330 kopen, en ik heb ze voor dezelfde prijs gezien bij zowel T-mobile als Orange. Ik heb zelf altijd T-mobile gehad, geen problemen met bereik enzo, maar mijn moeder heeft Orange en zegt dat die ook goed is, plus dat je beltegoed altijd bewaard blijft.

Welke raden jullie aan? Zijn er nog verschillen in bereik, welke is beter in het buitenland etc?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2005, 16:14
J-roenn
J-roenn is offline
ik vind ze beide ongeveer op even hoog niveau staan qua bereik, echter, volgens mij neem jij een abbo ? en dan is orange toch echt veel fijner omdat je bij je abbo ipv met belminuten ook met beltegoed werkt, net als bij pre-paid. alles ( sms mms, wap en de hotemetoot ) word uit deze bundel gehaald.

als je prepaid neemt dan maakt t qua bereik niej echt uit, je zou op www.bellen.com de kosten nog kunnen vergelijken tussen de 2.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik zou voor Orange gaan; ze hebben leuke aanbiedingen en al je verbruikkosten gaan uit 1 bundel.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 17:03
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Orange mag dan wel uit 1 bundel gaan, maar je betaald je wel scheel aan hoge kosten per minuut/verbindingskosten. 'Alles uit 1 bundel' zegt lang niet alles.

Er is niet 1-2-3 een antwoord te geven dat 1 van beiden beter is. Wel op gebied van bereik natuurlijk (al heb ik geen idee hoe die 2 zich dan verhouden), maar niet qua kosten. Ligt helemaal aan je belgedrag. Om daar uitspraken over te kunnen doen zul je wat meer over je belgedrag moeten vertellen, en dan kan je zelf heel makkelijk op bijvb bellen.com uitvinden wat voor jou voordeliger is.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:16
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Orange heeft idd onbeperkt houdbaar beltegoed. En uit je bundel betaal je idd alles, maar je kunt beter uit je bundel ook een sms-bundel kopen. dan krijg je voor €6 75smsjes, voor €12 150smsjes enz. dat bedrag wordt uit je bundel (van 22,50 bijv) gehaald en komt er niet bovenop. die smsjes neem je natuurlijk ook onbeperkt mee.
en mocht je merken dat je minder smst dan geplanned kun je (ik dacht kosteloos) downgraden (upgraden weet ik niet).
heb ik ook gedaan. had er eerst 150 en nu nog maar 75 per maand. maar ik heb nog een voorraad van zo'n 250smsjes dus ik kan nog even vooruit

met tmobile heb ik geen ervaringen
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:36
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Koen schreef op 09-10-2005 @ 17:03 :
Orange mag dan wel uit 1 bundel gaan, maar je betaald je wel scheel aan hoge kosten per minuut/verbindingskosten. 'Alles uit 1 bundel' zegt lang niet alles.
kosten per minuut vallen best mee, alleen is smsen wel zeer duur bij orange
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:38
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Wat Koen zei.
Orange lijkt heel aantrekkelijk door het alles in 1 bundel systeem, maar de gesprekskosten zijn vaak veel duurder dan een vergelijkbaar T-mobile abbo. Als je alleen maar belt en sms't dan zou ik niet voor Orange gaan, maar bij T-mobile een extra sms-bundel aanschaffen. (al maakt Orange het wel weer iets goedkoper met hun eigen sms-bundels).
Qua bereikbaarheid dacht ik dat T-mobile beter was dan Orange. Vooral in de kleinere dorpjes kun je dat merken.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 22:28
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik ga een prepaidtelefoon nemen, want ik bel niet zo heel veel. Ik kijk wel even op bellen.com wat eruitkomt, bedankt.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 09:35
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Darko schreef op 09-10-2005 @ 18:38 :
Wat Koen zei.
Orange lijkt heel aantrekkelijk door het alles in 1 bundel systeem, maar de gesprekskosten zijn vaak veel duurder dan een vergelijkbaar T-mobile abbo. Als je alleen maar belt en sms't dan zou ik niet voor Orange gaan, maar bij T-mobile een extra sms-bundel aanschaffen. (al maakt Orange het wel weer iets goedkoper met hun eigen sms-bundels).
Qua bereikbaarheid dacht ik dat T-mobile beter was dan Orange. Vooral in de kleinere dorpjes kun je dat merken.
ik heb juist het tegenovergestelde gemerkt qua bereik, t-mobile meestal net wat minder dan orange, behalve in de grote stad.

t maakt iig niet zo heel veel uit qua bereik..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 17:26
Rimketje
Rimketje is offline
Mijn zusje had eerst een telefoon van Orange, maar die had hier thuis gewoon geen bereik.. nu heeft ze er eentje van T-Mobile, en nooit geen problemen met bereik gehad..
Ik had eerst ook Orange (op m'n oude telefoon) en dan had ik vaak genoeg dat ik gewoon geen bereik had.. dus voor mij is het gewoon zeker weten T-mobile..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 23:09
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 11-10-2005 @ 09:35 :
ik heb juist het tegenovergestelde gemerkt qua bereik, t-mobile meestal net wat minder dan orange, behalve in de grote stad.

t maakt iig niet zo heel veel uit qua bereik..
ligt er aan wat je grote stazd noemt, ik woon N;. in zeeland
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 23:18
Verwijderd
Ik zou gewoon uit gaan van mijn eigen ervaringen; als jij weet dat t-mobile goed is waarom dan overstappen? Beltegoed behouden geeft aan dat je niet genoeg belt
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 19:39
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 09-10-2005 @ 18:36 :
kosten per minuut vallen best mee, alleen is smsen wel zeer duur bij orange
0,08€ per smsje?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 16:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb zelf erg slechte ervaringen met Orange. Ze hebben mijn nummer in het telefoonboek gezet terwijl ik had aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde. Ze hebben me aangemeld voor Orange World terwijl ik ook daarvan had aangegeven dat ik dat niet wilde (en dat kostte dus 6 euro per maand). Daarnaast verdween er ook geld van m'n beltegoed in periodes dat ik helemaal niet gebeld had (wat overigens stopte toen ik bij de klantenservice liet merken dat ik dat ontdekt had... goh wat toevallig) en tenslotte had ik ook in m'n collegezaal geen bereik, wat erg irritant was. Ik zou dus nooit meer voor Orange gaan, maar ja, het is maar één ervaring hè?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 20:42
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ik heb juist weer hele goede ervaringen met orange. Altijd bereik (maar ik woon ook in de randstad). Alles lekker makkelijk uit 1 bundel. Ik betaal 22,50 per maand, ik heb ook een sms bundel van 6 euro en daarvoor krijg je 60 smsjes en alle volgende smsjes kosten dan 10 cent. Je hebt ook bundels met meer smsjes, en dan kosten je smsjes nadat je je bundel heb verbruikt maar 8 of 6 cent.

22,50 - 6,00 = 16,50 om te bellen en smsen. Voor mij is dat meer dan genoeg. Ik hou zelfs meestal iets over, en dat neem ik elke maand mee. Handig voor de enkele keer dat ik meer bel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [GSM] Telefoon met MP3 en camera?
FaceTheTruth
10 08-11-2003 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.