Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2005, 09:48
Bananeneter
Bananeneter is offline
Nadat ik Windows XP SP2 had geïnstalleerd had ik onder bij de klok steeds een icoontje staan van het beveiliginscentrum, dat dus op de achtergrond meedraaide. Op een gegeven moment heb ik automatische updates aangezet en heeft windows zelf nieuwe updates gedownload. Sinds dat deze updates geinstalleerd zijn is het icoontje van het beveilingscentrum verdwenen. Is het inherent aan de nieuwste updates dat het icoontje van het beveiliginscentrum niet meer te zien is (maar dat het wel nog op de achtergrond draait), of is er iets fout gegaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2005, 09:54
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Dat ligt denk ik aan het feit dat het beveiliginscentrum wou dat je automatische updates zou inschakelen. Dat icoontje stond er dus om je eraan te herinneren
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 10:02
Bananeneter
Bananeneter is offline
Ja eerst had ik alleen de firewall aanstaan en herinnerde hij me er steeds aan dat de virusscanner en de automatische updates ingeschakeld moesten worden. Toen zette ik de virusscanner aan en herinnerde hij me aan het inschakelen van de automatische updates. Toen ik die aanzette was het icoontje echter helemaal verdwenen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 11:29
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
verreweg de beste oplossing is om dat klereicoontje gewoon uit het systeem te gooien door de security-service uit te zetten in het configuratiescherm
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.