Voor zover ik weet is er geen functie is Office zelf waar je een standaardlettertype voor alles kunt instellen, (kijk maar trouwens: Word is Times New Roman, Excel is Arial, ...). De enige mogelijkheid om alles samen te laten veranderen is de ORK (Office Resource Kit) grondig doorspitten, dar zitten wel heel wat functies in en dan hopen dat er ook één plaats is waar je de lettertypes kunt wijzigen (wat ik betwijfel, trouwens).
En normal.dot wijzigen, gewoon je opmaakprofielen in Word veranderen, en daarbij "Opslaan in sjabloon (normal.dot" aanvinken, lijkt me het makkelijkst. Anders moet je in de helpfunctie maar rondbladeren, daar zal het ook wel in uitgelegd staan.
Ik zou het trouwens niet aanraden om dat te doen, een brief 'hoort' (=leest/oogt beter) nu eenmaal in een lettertype met schreef (Times, Centaur, ...) terwijl je voor getallenoverzichten/diashows beter zonder schreef werkt (Arial, Verdana, Tahoma, ...). Maar het blijft natuurlijk je eigen keuze.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
|