Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2005, 16:17
Verwijderd
Heeys,
ik heb een (hele) tijd geleden al iets gepost hier over.
mijn wireless verbinding valt steeds weg en ik stoor mij hier heeeel erg aan. het is niet om het uur, maar om de minuut. dit is zeer stress verwekkend .
ik heb de fabrikant al aangeschreven een tijd geleden, toen hebben we een sterkere antenne voor de router ontvangen (+5dbi), maar dit mocht niet baten, nu heb ik die sterkere antenne opmijn wireless kaart zelf aangesloten, en nog steeds niks ik ben de wanhoop nabij.
ik heb toen der tijd ook iemand gezien die een script had om dit probleem te verhelpen, ik weet verder niet wat het was/is,of dat het ook daadwerkelijk helpt.
maar iemand die mij kan helpen? want ik word een beetje kriegelig van het steeds herstellen van de verbindin en steeds weer opnieuw dingen moeten gaan downloaden.

kaart : DWL G-520+
Router: DI-624+

Help me!

Greet*Z
lullow
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2005, 17:10
Verwijderd
Geen antwoord op je vraag, maar ik heb hetzelfde probleem op het schoolnetwerk en thuis. Na het updaten van de firmware van de router (thuis) is het probleem verminderd, maar nog steeds valt de verbinding ongeveer om het uur weg.

Edit: OS is XP Pro met een Sitecom WL-109 Wireless router.

Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 09:10
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Betere router kopen
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 10:41
Verwijderd
Voor deze router hebben we ruim 100 Euro betaald dus ik ga geen nieuwe kopen. Is dat de enige oplossing? Het lijkt me toch niet normaal dat het netwerk af en toe wegvalt, om dan na een herstart van de netwerkverbinding weer opeens weer verbinding te maken.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 13:07
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Laurens schreef op 02-11-2005 @ 11:41 :
Voor deze router hebben we ruim 100 Euro betaald dus ik ga geen nieuwe kopen. Is dat de enige oplossing? Het lijkt me toch niet normaal dat het netwerk af en toe wegvalt, om dan na een herstart van de netwerkverbinding weer opeens weer verbinding te maken.
Mijn post was niet voor jou bedoeld


Zijn de pc kaart en de router van hetzelfde merk bij jou?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 13:42
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
Ik heb half hetzelfde. Als ik ga gamen op battlenet dan valt soms mn wireless uit voor 1 milliseconde. Dan word ik er dus afgegooid, en moet ik opnieuw een game starten. Als ik meteen daarna op internet wil kijken, dan is er wel verbinding. Router en ontvanger zijn beide sitecom. De USB variant ontvanger, op ongeveer 8 meter van de ontvanger

-EDIT Normaal websurgfen heb ik er dus geen last van, omdat het te kort is. Maar met gamen ben ik mn spel kwijt
__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 08:32
Verwijderd
Verder werkt het op de andere pc's en laptops goed.. als ik mijn laptop op ongeveer de zelfde hoogte houdt als mijn pc antennet. blijft die gewoon online in tegenstellin van mijn PC, dus ik denk dat het niet aan mijn router ligt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.