Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 19:48
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
mjah, ik wil dierenarts worden, maar ik heb een poosje geleden een zo'n allergietest laten doen, daaruit kwam dus dat ik allergies ben voor katten, paarden en konijnen.
Allemaal 2 op schaal van 0 (= geen allergie) tot 6 (= zware allergie)
Ik heb er nooit heel veel last van gehad, ik heb vanaf mijn 4e een kat, en ik rij paard vanaf dat ik 8 of 9 was. Ik heb vroeger wel eens heel rode ogen gekregen toen ik bij een konijn in de buurt kwam, maar dara heb ik later ook nooit meer wat van gemerkt.

Nou ben ik een poosje geleden eens naar zo'n open dag van de Uninversieleit Utrecht geweest, daar kan je dgk studeren, en daar zeiden ze dat je er niet om geweigerd werd, je mag met een allergie dus wel dgk studeren, maar je allergie kon tijdens de studie wel erger worden.
Tjah, aan de ene kant wil ik het gewoon proberen, maar aan de andere kant... ik heb nu niet veel last van die allergieen, maar het kan dus erger worden... Dat zou kunnen betekenen dat ik niet meer tegen mijn kat kan, en dat ik niet meer kan paardrijden. Dat moet ik ook niet hebben...

tjah, iemand advies?
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2002, 19:51
Verwijderd
jaha tuurlijk heb ik advies
gewoon eerst na de havo, vwo gaan doen, en dit voortaan op L&G plaatsen, want daar past t beter, t gaat namelijk over alergieen...

Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:55
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
jaha tuurlijk heb ik advies
gewoon eerst na de havo, vwo gaan doen, en dit voortaan op L&G plaatsen, want daar past t beter, t gaat namelijk over alergieen...

jah, of op flora en fauna, ik weet het niet precies.

nouwja, als iemand vind dat het verplaatst moet wprden, prima hoor.



mjah, ik moet er idd ook nog even bij vertellen dat ik nu havo doe, en hierna moet ik dus eerst het VWO ook nog halen.
dat gaat misschien toch wel een beetje moeilijk worden, aangezien ik nu een 5,4 voor wiskunde heb... verder een (mager) 6je voor Natuurkunde, een 9 voor bio en een 8,5 ofzo voor scheikunde. (dat waren de verplichte vakken geloof ik)
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:58
Verwijderd
maargoed, nu ff serieus

als ik jou was, en vwo heb je gehaald enzo, en je wordt toegelaten en alles
gewoon doen... misschien hebben ze tegen die tijd dat je met die opleiding kan beginnen (is over een jaa of 6/7 (onee, ik zou serieus blijven, dus 3 jaar))
maargoed, tegen die tijd dat je met je opleiding gaat beginnen hebben ze misschien wel allerlei medicijnen gevonden, of ben je helemaa over a je alergien heen gegroeit
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:02
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
maargoed, nu ff serieus

als ik jou was, en vwo heb je gehaald enzo, en je wordt toegelaten en alles
gewoon doen... misschien hebben ze tegen die tijd dat je met die opleiding kan beginnen (is over een jaa of 6/7 (onee, ik zou serieus blijven, dus 3 jaar))
maargoed, tegen die tijd dat je met je opleiding gaat beginnen hebben ze misschien wel allerlei medicijnen gevonden, of ben je helemaa over a je alergien heen gegroeit
jah ok, ik ben ook nog niet ingeloot he...
is er iemand die trouwens ervaring heeft met medicijnen tegen dit soort allergieen?


hmm, ik ben een beetje een probleem geval he...
allergies voor dieren,
moet eerst de Havo nog halen, en daarna het VWO ook nog,
en dan moet ik ook nog eens ingeloot worden...
hmm, beswel kansloos...
maargoed...
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:05
Verwijderd
achnee, je maakt best wel kans!!!!!
komop bekijk het gewoon van de positieve kant!!

en nee, sorry, ik heb geen ervaringen met medicijnen tegen alergieen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.