[Archief] Bekijk het origineel op : Wat vind jij een rotvak en waarom?
Cherry Springs
27-11-2005, 20:37
Ik hou niet van natuurkunde en biologie. Alles word daarbij uitgelegd. Nu telkens als ik inadem weet k precies wat er nou allemaal gebeurt. telkens als ik nu thee zet en ik kijk naar de dampwolkjes die ervanaf komen, en dan denk ik, watermoleculen die wild aan het bewegen zijn. ARGH!!
Chloe Siere
27-11-2005, 21:11
Ik vind werkveldorientatie een rotvak omdat het ongelofelijk saai is. Iedere casus is eigenlijk toch weer hetzelfde. En omdat het groepswerk is; ik ben veel te veel afhankelijk van andere mensen en dat is echt vre-se-lijk! Zeker als je langer bezig bent met het corrigeren van het werk van iemand anders omdat dat zo ongelofelijk slecht is dan met je eigen werk.
ook hallo
27-11-2005, 21:27
CKV, want dat is totaal nutteloos
Eco, want het interreseert me gewoon niet
Nederlands, ik vind het grootste gedeelte een beetje nutteloos
Wiskunde, het is saai en ik heb het idee dat ik deze kennis helemaal niet nodig heb
Fonetiek. Ik had een hekel aan natuurkunde en dit komt veel te dicht in de buurt van natuurkunde.
sdekivit
27-11-2005, 22:34
elk vak waarin anatomie voorkomt --> te veel saai leerwerk.
BrunetJuh
27-11-2005, 22:57
Van de vakken die ik nu heb vind ik Wiskune en economie een rotvak! Maar dat komt ook doordat ik totaal geen wiskundeknobbel heb. :o
Mariekje*
27-11-2005, 23:03
Ik ken eigenlijk niet echt een rotvak.. Ja uhh.. talen in het algemeen en dan voornamelijk frans. :|
Nu geen (maar heb er ook maar 3). Op de middelbare school (in 't laatste jaar) vond ik sommige onderdelen van Aardrijkskunde helemaal niks (hoe de aarde in elkaar zit interesseert mij niet zo (A)). Verder niks eigenlijk..
In de eerdere jaren veel te veel: natuurkunde, biologie, Frans, Duits, scheikunde, techniek, tekenen, handvaardigheid, Latijn. Niet omdat ik er moeite mee had, maar omdat die dingen me gewoon niet interesseren. Ik ben meer van de 'maatschappij'-vakken. Economie, geschiedenis, maatschappijleer, dat soort dingen. Sommige talen vond ik ook wel leuk (Grieks, Nederlans, Engels).
iemand of niemand
27-11-2005, 23:10
Handvaardigheid, ik heb de zin van een fucking kijkdoos maken niet zo ingezien. En van de meer reguliere vakken wiskunde, dat was mij te abstract.
Op de universiteit: Histologie, het is mij te droog en ik krijg over het algemeen ook hoofdpijn als ik te lang in microscopen moet staren.
Wiskunde en scheikunde, omdat ik dat gewoon saai vind.
cherry-springs schreef op 27-11-2005 @ 20:37 :
Ik hou niet van natuurkunde en biologie. Alles word daarbij uitgelegd. Nu telkens als ik inadem weet k precies wat er nou allemaal gebeurt. telkens als ik nu thee zet en ik kijk naar de dampwolkjes die ervanaf komen, en dan denk ik, watermoleculen die wild aan het bewegen zijn. ARGH!!
Voor dat soort vakken heb je gewoon passie nodig. Het is gewoon iets waar je altijd mee te maken hebt, zonder dat je daar werkelijk aan denkt. Daarom zijn het ook een van de mooiste vakken. :)
superduck
28-11-2005, 00:27
KCV. te nutteloos.
ANW, erg nutteloos. Ik heb al natuurkunde, scheikunde en bio dus ik hoef niet nog zo'n vak erbij. Het enige wat we tot nu toe hebben gedaan is een panfluit maken en wat over de sterren leren.
Op de middelbare school: Frans. Ik vind het een rot taal (het lijkt niet op het Nederlands, het is niet fonetisch, enz.) en in de tweede had ik zo'n !!#^*!#* lerares dat het nog erger werd dan het al was... Ik heb het na de tweede dan ook inmiddelijk laten vallen. Daarna vond ik Engels vreselijk, maar daar heb je tenminste nog wat aan en daar begreep ik ook nog iets van ipv niets.
Nu: Ik vind alles interessant. :o Alleen sommige docenten zijn wat saai en slaapverwekkend in hun lessen. :o
Goede Fee
28-11-2005, 09:02
M&O. Ik had het gewoon niet moeten kiezen. :(
Evatjuhhhh
28-11-2005, 09:07
Duits, maar dat kwam gewoon door de docent. Op dit moment vind ik alle vakken wel leuk behalve ANW dat is gewoon elke 6 weken een scriptie schrijven en klaar ben je, je hebt er gewoon niets aan.
Hmm, ook geschiedenis1 vond ik een enorm rotvak, doordat we echt voor de tiende keer de tweede wereldoorlog behandelde enzo :)
Duits, maar dat komt eigenlijk door de leraar. In de 3e wilde ik zelfs Duits gaan studeren, zo leuk vond ik het. :bloos:
Nu vind ik het vreselijk, alleen door die puntje-puntje.
Melig-Meissiej
28-11-2005, 11:00
Communicatie... ik weet niet wat het is met mensen die communicatie geven, maar op een of andere manier zijn ze zoooooo slecht in commununiceren..
de ene verteld zooo saai dat we in slaap vallen
de ander zegt om de 2 woorden "uhhhm.."
errug irritant!!!
en gym op het HBO wie heeft dat nou weer verzonnen?!
Gimme more beer
28-11-2005, 11:04
Ik heb nog geen rotvakken, maar op de middelbare scholen wel:
CKV
LO
FA1
DU1
Terwijl ik Frans en Duits met respectievelijk een 8 en een 9 heb afgesloten, vind ik het gruwelijke vakken :P
Frans/Duits/Nederlands omdat ik erg slecht in talen ben :o
Wiskunde vond ik altijd nogal nutteloos, maar wel leuk :)
Ckv boeide me totaal niet en ook nog eens nutteloos, ik had ook maar een mager zesje vanwege weinig inzet :o
Geschiedenis om dezelfde reden als ckv :o
Levitating Nun
28-11-2005, 11:29
Statistiek. Omdat ik er te dom voor ben.
Philemon
28-11-2005, 11:39
Natuurkunde..omdat ik er echt heel slecht in ben.. :(
(had toch C&M moeten kiezen..)
CKV en godsdienst. Beide vakken zijn geen fuck aan. Ook gym vond ik niks aan.
Duits, dat is gewoon een kuttaal. En scheikunde is ook verschrikkelijk, maar dat ligt deels aan de leraar. :)
Economie. De manier waarop de theorie in de lesbrieven beschreven staat is heel droog en saai, onze leraar is verschrikkelijk, de tentamens zijn veel leerwerk en ik ben er ook gewoon niet zo goed in.
Ik ben niet echt fan van Vaderlandse Geschiedenis. Continu over de geweldigheid van Nederland en 'onze' prestaties in de zeventiende eeuw. Bovendien zit er veel economie bij en dat interesseert me niet echt.
irisgriffel
28-11-2005, 17:02
Engels ik ben daar zo slecht in.
Net zoals frans en duits, maar dat heb ik gelukkig laten vallen :p
Ckv is waardeloos. Heb niks gedaan maar wel met een 8 afgesloten :D
Burgerlijk procesrecht. Omdat ik het niet boeiend vind.
ook hallo
28-11-2005, 17:22
irisgriffel schreef op 28-11-2005 @ 17:02 :
Ckv is waardeloos. Heb niks gedaan maar wel met een 8 afgesloten :D
Wij hebben dat als handelingsdeel, het MOET voldoende zijn anders mag je niet over. aangezien ik nogal goed ben in dingen voor me uitschuiven moet ik dus nog zo'n 14 verslagen schrijven en dat worden er alleen nog mar meer :(
Wiskunde: ben er slecht in, vind veel dingen vreselijk nutteloos om te leren. Saai
drilboor sjakie
28-11-2005, 18:14
Frans, het is moeilijk te leren omdat het ook niet op het Nederlands lijkt, zoals bijv. Duits.
Nu op de uni:
- Advanced Financial Accounting. De onderwerpen zijn niet saai, maar we hebben een docent die het ontzettend saai brengt. Ook het boek (Engelstalig ook nog) is niet superlevendig, vrij "juridisch" geschreven met complexe zinnen en weinig cijfermatige voorbeelden.
- Management Control: allemaal empirische Engelstalige papers lezen. Valt ook niet echt mee.
Verder vallen de overige vakken mee. AO vind ik geen rotvak, maar ik denk dat het tentamen wel rot wordt.
En toen ik op de middelbare school zat vond ik Engels een rotvak. Ik was in alle talen goed, behalve Engels. :s Ook B-vakken zoals natuur- en scheikunde vond ik niet echt interessant.
duivelaartje
28-11-2005, 18:32
De talen Duits 1, Frans 1 en ook een beetje engels. En eigenlijk vind ik natuurkunde ook niet zo geweldig. :o
Ici-Paris_#
28-11-2005, 18:33
Eco, ckv1, duits, nederlands en zo kan ik nog wel even door gaan.
drilboor sjakie
28-11-2005, 18:40
telkens als ik nu thee zet en ik kijk naar de dampwolkjes die ervanaf komen, en dan denk ik, watermoleculen die wild aan het bewegen zijn. ARGH!!
Ik heb best medelijden met jou.
Natuurkunde, omdat het me gewoon niet ligt. Ik heb er totaal geen inzicht voor en ik vind het verder ook niet zo boeiend. Scheikunde is veel leuker.
Talen, te veel leren.
Juist exacte vakken zijn relaxt omdat het uitgelegd wordt en dan hoef ik nauwelijks meer te leren :o
Daantje_0705
28-11-2005, 21:40
Middelbare school: Engels, Frans 1 en Natuurkunde: omdat ik voor alle drie die vakken zo mijn best deed en er heel hard voor werkte maar ik het gewoon maar niet kon snappen. Zo frustrerend dat je er vanzelf een hekel aan gaat krijgen :s
HBO: Ik denk dat het dit kwartaal het vak moleculaire componenten van cellen gaat worden omdat dat stuk me iets te natuurwetenschappelijk en te abstract is. Ik heb liever de wat medischere of wat praktischere vakken. Dingen waar ik me concreet wat bij voor kan stellen.
Natuurkunde.
Maar daar ben ik dan ook klaar mee. :D
bonelesschicken
29-11-2005, 10:11
Statistiek, omdat ik het nutteloos vind en er geen tijd aan wil besteden en ik mijn P nog niet heb doordat ik dit vak nog niet heb afgerond.
Aardrijkskunde; in de les snap ik het altijd, mijn opgaven zijn altijd goed, maar zodra ik een toets voor mijn neus krijg, van dat vak, dan gaat het helemaal verkeerd. Ik sta dan ook al mn hele leven gemiddeld een 4, 5 of 5.4 :mad:
ik heb niet echt een rotvak...
waar ik alleen niet al te graag heenga is geschiedenis en maatschappijleer...maar dit komt vooral omdat ik de leraar niet mag....
Experiment
29-11-2005, 15:50
Nu Duits, ik vond het al leuk maar het wordt nu op een hele saaie manier gegeven. Op maandag doen we CITO-luistertoetsen, op dinsdag lezen we klassikaal een boekje, op woensdag doen we schrijfvaardigheid. gewoon te saai en voorspelbaar.
Van de vakken die ik niet meer heb ( :D) vond ik ANW (ging nergens over) en praktische vakken zoals tekenen, handvaardigheid en techniek (ben gewoon niet gemaakt om met mijn handen te werken :P) vreselijk.
Crystall Girl
29-11-2005, 20:54
Gym, anw en economie.
Anw is nutteloos, aan gym heb ik gewoon een hekel en economie vind ik ook verschrikkelijk. Ik wil het het liefst laten vallen maar dat is ook weer zonde, ik hou het nog wel een half jaartje vol :(
I love stars
29-11-2005, 22:23
ckv -> nutteloos
du1 -> nutteloos , dat btje wat ik leer en nog saai ook
fa1 -> idem du1 bovendien kan ik het niet
levensbeschouwing-> saai,gelukkig al afgesloten
nl-> saai en grotendeeld nutteloos ( hoewel spelling en dergelijkge bij mij wel verbeterd zo kunnen worden :P, maar dat valt dan weer onder het nuttige deel van nl)
anw en gym
anw >> stom en nutteloos
gym >> beweging vind ik wel goed, ze moeten er echter geen punten aan gaan hangen.
engels, stomme lerares en gewoon een kutvak.
Precies dat vind ik juist leuk aan biologie en natuurkunde :D
Ehm, meest vervelende vak vind ik denk ik ethiek. Het is heel belangrijk dat we leren nadenken over ethische kwesties en ook best interessant enzo, maar de lerares ervan is een zeurkous en het boek gaat nergens over en zet je helemaal niet aan tot nadenken.
edit: vandaag tijdens het college heeft de docente driekwart van de tijd uit een leesboek voorgelezen :| ja, het was als voorbeeld bedoeld, en voorbeelden zijn handig bij ethiek, maar een voorbeeld van drie kwartier op een college van 75 minuten...?
en het was niet eens een goed geschreven boek :o
Natuurkunde en wiskunde, de enige twee vakken die ik echt haat! Reden: Ik snap er most of the time geen kont van en vind het zo oninteressant dat ik ook m'n best niet doe om het te snappen :o
Ben dan ook zoo blij dat ik geen Natuurkunde meer heb :)
Mindfields
30-11-2005, 16:06
anw, stom en nutteloos
wiskunde a1.. gewoon moeilijk :D
verder is alles wel okee
Technologie, omdat ik er het hele jaar nog niets heb geleerd behalve hoe ik een distributie lijst moet maken in outlook. En natuurkunde omdat dat wijf geen lessen kan geven, anders is het wel ok.
natuurkunde, tekenen en nederlands: leraren
verder minder erg door de leraar: geschiedenis. zo'n saai vak: wat heb je eraan om het verleden te ontdekken ipv je te richten op de toekomst?!
goajaxgo
08-12-2005, 20:22
Ik haat CKV, nutteloos, saai en en ik haat de leerares. Geschiedenig vind ik nog best wel leuk en aardrijkskunde ook wel maar econimie haat ik en natuurkunde en scheikunde etc. ook
Ik heb ff een vraagje, heeft iemand een id voor een onderwrp voor een praktische opd8 aardrijkskunde? Ik zou heel erg dankbaar zijn :)
Nederlands
KCV (vast ook CKV)
Literatuur
stuk voor stuk door die verplichte dingen verneuken ze mijn plezier voor de dingen waar het over gaat. Ik heb nu echt een afkeer aan 'literaire' boeken lezen en betogen schrijven
goajaxgo schreef op 08-12-2005 @ 20:22 :
Ik haat CKV, nutteloos, saai en en ik haat de leerares. Geschiedenig vind ik nog best wel leuk en aardrijkskunde ook wel maar econimie haat ik en natuurkunde en scheikunde etc. ook
Ik heb ff een vraagje, heeft iemand een id voor een onderwrp voor een praktische opd8 aardrijkskunde? Ik zou heel erg dankbaar zijn :)
Nederlands ligt je vast beter, of niet? :rolleyes:
***ailá***
10-12-2005, 23:03
ik vond Frans en Duits rotvakken, ik bakte er nix van. Exacte vakken waren mijn ding, niet die talen
Hmm, CKV heb ik nooit gehad, maar als ik mijn broertje mag geloven is het behoorlijk nutteloos. (n)
Bedrijfspsychologie, omdat die gast zulke vervelende toetsen maakt. Op zich is het vak best interessant, al is het leerboek wat dik. De leraar verteld 't best goed, maar voor de toets had op 3 mensen na iedereen een onvoldoende. Klote vragen.
Dit jaar zelfs maar 5 mensen in 3 klassen (ong 25 mensen per klas)
Vertaalwetenschap.
Waarom? Omdat ik het gelul in de ruimte vind waar ik geen moer aan heb als ik later vertaler ben.
Op de middelbare school:
Natuurkunde, want dat ging mijn verstand te boven.
In de onderbouw natuur- en scheikunde, was ik te dom voor :o
Nu: Duits, vanwege de saaiheid (ben er verder niet slecht in), verder valt het allemaal wel mee.. Ja, frans is bij ons nutteloos dankzij de leraar.
Oh ja, en ANW natuurlijk, ernstig nutteloos..
dilussious
13-12-2005, 16:20
hmm onderbouw vond ik alle abstracte vakken echt waardeloos (was er TE slecht in) nu vind ik economie bagger, (komt grotendeels omdat ik te weinig oplet, daardoor der niks van snap en daardoor het niet leuk vind) en ja...uhm, maatschappij vind ik ook niet zo leuk maar dat komt door de leraar alles draait bij hem uit op seks en hij is zoo filosofisch bezig op sommige momenten en daarbij zegt ie alles door elkaar dus ene moment gaat het hier over en dan ben je dat nog aan het verwerken in je hoofd (of op papier) en dan heeft ie het alweer over iets heeeeel anders..
Kawaii_ManOn*
16-12-2005, 16:08
Verschilt per onderwerp en docent ;)
Duits.. door de docente :mad:
Love_Fulfilled
16-12-2005, 18:06
Management & Organisatie,
Ik vind het heel saai/niet interessant en daarbij snap ik het ook nog eens niet (n) .
Little Sister
18-12-2005, 16:08
Wiskunde, natuurkunde en scheikunde: Omdat ik er behoorlijk in zuig
KCV, omdat het nutteloos en saai is. Bovendien hebben we een lerares die we 2 jaar terug als mentrix hadden en toen aan het janken hebben gemaakt. Ze lijkt het niet vergeten te zijn en ze vindt ons niet zo aardig. (n)
Vitamintje
24-12-2005, 12:02
Aardrijkskunde
Omdat je bronnen krijgt waaruit je het antwoord op de vraag moet halen terwijl dat volgens mij niet mogelijk is.
LO
Omdat ik er geen zak van kan en ik liever in mijn vrije tijd die sporten doe die ik wél leuk vind.
Mindfields
24-12-2005, 18:08
KCV is inderdaad heel suf. En aardrijkskunde; je leert niks over verschillende landen, alleen maar sociale en fysische zooi.. Mensen met Wereldwijs vwo zullen wel weten wat ik bedoel.
Ndimension
25-12-2005, 10:37
Engels.
Je leert er geen ene fuck (behalve wat woordjes) en je moet veel te veel onzin doen als: extensief luisteren, extensief lezen, boekverslagen...
Chloe Siere
25-12-2005, 10:40
Ndimension schreef op 25-12-2005 @ 10:37 :
Engels.
Je leert er geen ene fuck (behalve wat woordjes) en je moet veel te veel onzin doen als: extensief luisteren, extensief lezen, boekverslagen...
Dan doe jij (of je docent) toch echt wat fout. Ik vond engels juist hartstikke leerzaam.
alles behalve tekenen,, duidelijk toch?! :D
anw
want:
-voor degene met een natuur profiel is het gesneden koek
-voor degene met een maatschappij profiel is het niet intressant
en over t algemeen is het ook nog is vreselijk saai en kost het veel tijd.
Engels, omdat ik echt een zak van een leraar daarvoor heb.
Handvaardigheid, omdat ik de verslagen die ik moet maken over het ''werkstuk'' dat je gaat maken onzettend nutteloos vind.
Geschiedenis omdat ik een irritante leraar heb, die mijn naam nu nóg niet kent, en hij echt steeds dezelfde grappen maakt en dat niet eens door heeft.
Frans, omdat ik daar de klas redelijk druk en vol is, en de leraar dat niet aan kan.
Biologie. omdat ik me vreselijk aan de leraar erger, omdat hij pas twee jaar dit werk doet, en je nu al aan hem ziet dat hij totáál geen plezier in z'n werk heeft.
doe dan tenminste als of.. :s
Het enige vak dat ik dus leuk vind is Nederlands: aardige leraar, en het is samen met Engels het enige vak waar ik goed in ben :rolleyes: .
Melig-Meissiej schreef op 28-11-2005 @ 11:00 :
Communicatie... ik weet niet wat het is met mensen die communicatie geven, maar op een of andere manier zijn ze zoooooo slecht in commununiceren..
de ene verteld zooo saai dat we in slaap vallen
de ander zegt om de 2 woorden "uhhhm.."
errug irritant!!!
en gym op het HBO wie heeft dat nou weer verzonnen?!
Ik wist niet dat je op het hbo gym krijgt
Wat doe je daar dan?
Go active!
01-01-2006, 16:12
Natuurkunde het vak op zich vind ik niet zo erg maar door de leraar word het erg (n)
Koetjeboo
03-01-2006, 13:59
productverbreding :(
zo triest, ik heb 't vorig jaar al afgesloten, maar moet het dit jaar nog is doen omdat ik anders te weinig les uren volg.
ik ken alles dus al en hang er maar een beetje bij *gaap* :rolleyes:
tznrulez
07-01-2006, 18:21
gym vind ik het allervreselijkste vak. ik vind het ook zo'n onzin dat je een cijfer krijgt voor hoe je conditie is. dat slaat echt helemaal nergens op. maar ja volgend jaar ben ik er van af :D
economie vind ik ook een rotvak, ik snap het gewoon niet....
vorig jaar ANW, dat heb ik nu niet meer, maar dat is echt een onzin vak. je hebt er heelmaal niks aan. er werd ook helemaal niks gedaan in de les. het waren gewoon eigenlijk tussenuren, met een leraar die dus echt niet kon lesgeven.
NuncaMas
08-01-2006, 02:26
Keramiek...
Je word er altijd zo vies van :(
Bewegingsonderwijs. Omdat ik het gewoon niet leuk vind en ik ook niet het nut er niet van inzie. Waarom moet ik in hemelsnaam kunnen ringzwaaien?! :|
Ik vind vooral techniek, handvaardigheid, gym en biologie.
Techniek omdat ik er niks aan vind, en het ook niet kan.
Handvaardigheid omdat ik niet creatief ben en het dus ook niet zo goed kan.
Gym omdat ik het niet leuk vind en ik vind het niet echt nuttig.
Biologie omdat ik er echt niks van snap.
Verder vind ik nog wel meer vakken minder leuk.
anw, dat is echt zwaar nutteloos
en ik haat nederlands, maar dat komt door de leraar :o
en ik ben ook niet zo'n fan van wiskunde, exacte vakken ook niet maar die heb ik niet meer.
Op de middelbare school: WISKUNDE!!!! de reden: gewoon omdat het wiskunde is...
op het HBO: dat ene vak wat ik na 4 tentamens nog niet had gehaald.... en ik dus in mijn zomervakantie een vervangende opdracht mocht gaan typen....
anw: tja, ik heb niet voor nix E&M gekozen, gaan ze me toch nog sk, na en bio voorleggen :S
M&O: sjit vak, helaas wel nodig voor m'n vervolg opleiding :(
Op het moment: algoritmiek (programmeren in Python). Dat is echter simpel op te lossen door alle colleges over te slaan, dus het zit me niet bijzonder dwars. In m'n eentje door de stof gaan is veel leuker.
Chemie, we moeten vanales kennen waarvan vorig jaar op de havo werd gezegt dat we het niet hoefde te kennen en we mogen geen binas gebruiken :mad:. Verder is het gewoon best lastig, maar stiekem toch wel leuk.
Ik haat eigenlijk alle vakken met -kunde.. :evil: Haha. ik kan dat gewoon niet weetje. vooral natuurkunde zuigt :rolleyes: (n) xx
Juda[NL]
25-01-2006, 13:35
Mindfields schreef op 24-12-2005 @ 18:08 :
KCV is inderdaad heel suf. En aardrijkskunde; je leert niks over verschillende landen, alleen maar sociale en fysische zooi.. Mensen met Wereldwijs vwo zullen wel weten wat ik bedoel.
Wereldwijs HAVO hier, weet ook wat je bedoelt ;)
Vogelvrij
25-01-2006, 13:46
Ik vind alles leuk:cool:
Op de middelbare school vond ik tekenen het ergst, verder vond ik Engels en wiskunde ook vervelend.
Ik houd niet van dingen die ik niet kan:o
Kazet Nagorra
25-01-2006, 14:37
Op de middelbare school waren de vakken waar ik de grootste hekel aan had CKV en ANW, omdat ze zo nutteloos zijn.
Op de universiteit heb ik geen echt vervelende vakken gehad, wel wat pittige vakken soms met droge theorie, maar daar is mee te leven.
Kansrekening & Statistiek :o
Sasbeest
25-01-2006, 21:27
Ecnomie, simpelweg omdat ik er niks van snap. En omdat ik een leraar heb die heel intelligent is, en daardoor niet snapt dat wij zulke 'makkelijke' dingen niet begrijpen. Zucht.
Fatality
26-01-2006, 14:23
Organische Chemie en Biochemie :r
grasblater
26-01-2006, 20:20
Wiskunde, gym, en geschiedenis.
Waarom? Omdat het bij deze vakken voor niet uitmaakt hoe hard ik ook m'n best doe, ik heb dramatisch lage cijfers.
Wiskunde. Niet boeiend, ik hoop ook nooit voor mijn werk echt met getalletjes te hoeven rekenen enzo.
Kazet Nagorra
26-01-2006, 22:08
reno schreef op 26-01-2006 @ 21:49 :
Wiskunde. Niet boeiend, ik hoop ook nooit voor mijn werk echt met getalletjes te hoeven rekenen enzo. Typisch, ik moet voor wiskunde nooit met getalletjes werken.
NilsHolgersson
26-01-2006, 23:05
nu vooral wiskunde.. heb ik op de middelbare school me er doorheen geslagen met de grafische rekenmachine, mogen we dat ding nu ineens niet meer gebruiken :rolleyes: alsof je baas op het werk later gaat zeggen; heej.. geen GR gebruiken he! ik heb helaas geen wiskunde knobbeltje
Duits. Omdat ik het omslachtig vind, een stomme taal en ik kan het gewoon niet.
watermoleculen word niet besproken bij natuurkunde hoor! dat is bij scheikunde maar ik vind nederlands donders irritant, want je leert er gewoon niks..
NilsHolgersson schreef op 26-01-2006 @ 23:05 :
nu vooral wiskunde.. heb ik op de middelbare school me er doorheen geslagen met de grafische rekenmachine, mogen we dat ding nu ineens niet meer gebruiken :rolleyes: alsof je baas op het werk later gaat zeggen; heej.. geen GR gebruiken he! ik heb helaas geen wiskunde knobbeltje
Soms is hoofdrekenen sneller dan een rekenmachinetje gebruiken. ;)
saartje39
28-01-2006, 19:24
duits, vreselijke taal, te veel leerwerk en dan alsnog een onvoldoende staan door het lees- en/of luister gedeelte, om nog maar niet te spreken over dat gedoe met die naamvallen
geschiedenis, omdat het me gewoon 100% niet interesseert
verder eco en ak maar die heb ik gelukkig laten vallen:)
catweazle
28-01-2006, 20:13
LO
Vooral de leraren die de mensen die op voetbal zitten een hoog ciijfer geven.
Komop zeg.
ANW -> Is er een vak wat minder op ook maar iets kan slaan? :S Why The **** zou ik nu willen weten hou mijn wc werkt, en waarom krijg ik er een cijfer voor op men eindlijst? Ookal was het hoofdstuk over de ruimte wel leuk xD
Duits2 -> ik kan echt geen Duits schrijven, stomme naamvallen, werkwoorden, allemaal stom :P
Nederlands is daarnaast ook wel saai, net als wiskunde
NilsHolgersson
31-01-2006, 20:19
Vice schreef op 27-01-2006 @ 15:54 :
Soms is hoofdrekenen sneller dan een rekenmachinetje gebruiken. ;)
soms wel maar soms ook niet.. reken jij maar eens 5465465654 x 5465656654 uit zonder rekenmachine :rolleyes:
Spaans, omdat de leraar mij zwaar demotiveert en het mede daarom niet goed gaat.
Natuurkunde, scheikunde bio en ANW.. ik zuig daar gewoon in :P
Nederlands (literatuur) vind ik ook vaag.. ben helemaal geen boeklezer dus :P
Ik vind Engels echt een eitje alleen mn lerares maakt t nu een kutvak -.- verder vind ik M&O wel interessant en economie ligt eraan welk onderwerp :P nu hebben we t over banken en dat interesseert me dus geen reet.... Gym doe je om je (dagelijks) beetje fit te blijven voelen. Zo proberen ze ook O.A overgewicht tegen te gaan.. (uit tekst voor NL ;)) nou.. 1 uurtje in de week voor mij werkt ook niet echt meer :P ik vind t niet erg trouwens.. gym. frans en duits vond ik ook nooit erg.. was er ook nie slecht in. geschiedenis moet gewoon een leuk onderwerp zijn en Aardrijkskunde zuigt gewoon :)
Wiskunde want ik snap het niet. Nu trouwens wel eigenlijk en ik heb ook een leuke leraar dus nu vind ik het niet meer heel stom :confused:
Dan maar.. Frans 1,2 omdat ik die grammar zo irritant vind.
bio , de lerares probeert net zo te zijn als ons (het lukt haar niet sow best)
economie, die vage leraar, die met zijn krullenbol al het wereldnieuws verpest :p
latijn, cruella devil geeft nu klaarblijkelijk lessen latijn
en dit zijn nog maar een paar dingen van wat er allemaal erg kan zijn
ak (aardrijkskunde) leraaR werkt al 40 jaar op onze school ! ! !
En zijn ouderwetse uiterlijk maakt hem ook niet bepaald een idool..... :s
maar het ergste is toch wel nederlands, want die vent moeten wij vertrouwen
Omdat hij onze mentor is, moeten wij op hem kunnen bouwen :p
Hij vind zichzelf de beste en de knapste van iedereen.
Na al deze dingen gehoord te hebben, weet je de conclusie meteen:
AL I NEED IS LOVE....
ALL I GET IS BAD TEACHERS :p:p:p:p
waarissie
09-04-2007, 13:12
DUITS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dát HAAT ik! niet alleen de taal zelf! maar ook het wijf dat het geeft! VRESELIJK! een achterdochtig mens dat door de klas drentelt en dan wantrouwige dingen in je oor fluistert! en ze praat ook nog is alsof ze een aardappel in haar keel heeft!!!!!!!! :mad:
superduck
09-04-2007, 13:30
Latijn. Ik heb het alleen maar gehouden omdat ik anders 5 jaar lang een vak heb gevolgd en dat uiteindelijk niet op mn diploma laat zetten, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in het CE dus misschien gaat het er alsnog uit. :o
Engels, die sfeer, die mensen, de leraar, en ik ben er heel slecht in :o
Evatjuhhhh
09-04-2007, 14:18
Ik vind het een niet-nuttige up, slotje :)