Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit er zelf ook op en het is niet alleen Salto's en flik flakken hoor
![]() http://www.kungfusupply.nl/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wat leer je eigenlijk op een les? als ik een proefles zou nemen wat krijg ik dan te zien ik heb weleens kung fu meegedaan en dat was alleen maar handen aanvallen en verdedigen maar ben nu benieuwd hoe het hier aan toe gaat?! |
![]() |
||
Citaat:
Je leert ook veel vormen en dat is inderdaad met je armen en benen maar alles moet laag en dat is enorm zwaar. Bij ons kun je ook Sanda doen, full contact maar dat is niet wat jij bedoelt. Wij doen zelf vaak bepaalde wedstrijd vormen. Binnenkort komen de kampioenschappen er weer aan met daarbij waarschijnlijk de wereldkampioen (zoon van Shifu Fei). Wat je gewoon moet doen is een school bij jou in de buurt zoeken en mee doen, net als in China. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op deze manier laag, op het plaatje zie je iemand met Tai Chi kleding aan waarvan ze zeggen dat die Wushu doet maar goed. Wushu is zowel met wapens als zonder wapens. ![]() En bij ons is het best druk, best veel mensen die het doen hoor. In Nederland kun je ook redelijk eenvoudig aan Wushu attributen komen wat natuurlijk ook wel wat zegt. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het verschil met de Chinese en Taiwanese of Japanse stijl vind ik dat de Chinese stijlen sierlijker zijn. Zoek maar eens op internet naar Shaolin Kung Fu of wushu filmpjes (die gasten met oranje pakkies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar staan bijna alle Nederlandse verenigingen op, even zoeken of er iets van Almere bij staat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bedankt deze had ik al gevonden maar helaas geven ze daar geen externe wushu meer alleen tai chi omdat er geen leraren zijn die het geven.... dus helaas gaat het hierbij ook niet lukken ![]() |
![]() |
|
![]() |
DarkSavior, mocht je er 1 vinden, laat mij het dan ook weten.
![]() Beetje zoals de mensen op www.teamryouko.com. Ik denk dat dat ook is waar Jupiter op zoek naar is. Helaas wonen we niet in Toronto. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|