Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2006, 16:33
remy476
remy476 is offline
Waar moet ik deze zomer wél heen en waar moet ik niet heen. Ik ben al eens (4 en 5 jaar geleden met mijn ouders) in Salou geweest maar toen kwam ik nog nergens binnen. Nu ben ik 18 en ga ff alle dicotheken langs . Maar ik weet niet welke chill zijn.

Kan jullie mij zeggen welke ik echt moet zien?
Oud 20-06-2006, 19:15
jet
jet is offline
de pascha!
Oud 22-06-2006, 20:42
mario
mario is offline
Vindt het allemaal niet echt bijzonder. Pacha ligt niet in Salou zelf maar in La Pineda. Flashback ben ik dan niet geweest want die was toen niet open. Die lijkt me wel iets beter. Maar voor de rest stel je er niet te veel bij voor. De meeste discotheken in Nl zijn beter vindt ik.
Oud 23-06-2006, 20:25
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 20-06-2006 @ 20:15 :
de pascha!
Is wel leuk/groot/druk (relatief veel Spanjaarden, boven urban, beneden harder). Taxi kost je wat (hou dus wat over voor de terugreis), entree vijftien euro (maar wel twee gratis drankjes). Vooral op zaterdagavond bruisend. Drankjes pokkeduur natuurlijk.

Flashback was wel leuk (urban/pop-remixes/clubcharts), je moet van tevoren een kaartje regelen dat je de hele week gratis naar binnen kan voor 2 uur (anders 6 euro). Na sluitingstijd (half 5) staan buiten meutes Hollanders 'joden aan het gas' te schreeuwen: aanrader als je uit Den Haag of Rotterdam komt.

Snoepy's is teftesgaar (wel leuke shirts). Tientje entree (met een soort vip-arrangement kan je voor 1 uur gratis naar binnen). Buiten zitten veel Hollanders te 'loungen', binnen is het vaak wat uitgestorven. Soms moet je verplicht een consumptie bij je hebben om de dansvloer op te mogen. Hoogtepunt van de week was een fictief optreden van Lange Frans en Baas B. Toen de hele tent vol zat om 1 uur (lekker entree cashen) bleek langzamerhand dat het hele verhaal onzin was en droop iedereen af. Bier betaalbaar (4 euro/flesje).

Tegenover de Snoepy's kan je goedkoop saufen (Cooldown @ croc's) - wel een kuttent. De 'Enjoy Salou' is een beetje fancy, maar uitgestorven. De Bus stop is ook kut. 't Gat van Nederland: net zo mijden. De Skihut is grappig als er voetbal op tv is (geweest), ook af en toe goedkope shotjes e.d. Mental Theo loopt er af en toe rond. Verder: eet een keer bij Hollandaluz (om de hoek bij Skihut) als je echt in de put zit - dan weet je dat het alleen nog maar beter kan worden.

Verder een tip: helemaal in het oosten van Salou zit een klein, maar aardig strandje (Platja del Castellans of zo) - beter dan dat hoofdstrand - dat is helemaal gaar.
Advertentie

Regels voor berichten