Oud 13-11-2006, 15:14
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Gister was de kwalificatie voor de grote finale in Tokio op eurosport.
Iemand die dit ook kijkt?

Opvallend dat Ernesto Hoost toch nog meedeed, totaal niet verwacht. Ik dacht dat de partij tegen Aerts toch echt zijn laatste zou zijn en hij heeft zich toch weer weten te kwalificeren met zijn 41 jaar

Verder leuk dat Karaev er bij zit, ik denk dat die over een aantal jaar echt enorm goed is. Hij is nu al niet de minste en hij is nog jong

Enorm blij dat Hong Man Choi eruit ligt en dat le Banner er ook weer bij zal zijn.

Helaas voor Musashi en Aerts, maar niet iedereen kan meedoen natuurlijk
Voor Aerts extra lullig omdat hij ziek was tijdens de kwalificatie, ik hoop dat hij zich in ieder geval nog weet te plaatsen als reserve in de final elimination.

Geplaatste vechters:

Jerome Le Banner:


Ernesto Hoost:


Remy Bonjaski:


Ruslan Karaev:


Stefan Leko:


Semmy Schild:


Chalid 'Die Faust' Arrab:


Glaube Feitosa:
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.

Laatst gewijzigd op 13-11-2006 om 15:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2006, 16:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hoe oud is Aerts? Die is toch ook al behoorlijk aan de leeftijd?

Ik heb wel iets gezien dit weekend, die Korean ( die knakker van 2.20 oid ) tegen een Fransman.

Wanneer zenden ze de finale uit?

Verder kijk ik het soms, meestal mis ik het omdat ik iets anders aan het doen ben maar mocht ik het toevallig tegekomen kijk ik altijd wel. Vind het leuker om te kijken dan voetbal.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:15
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 13-11-2006 @ 16:13 :
Hoe oud is Aerts? Die is toch ook al behoorlijk aan de leeftijd?

Ik heb wel iets gezien dit weekend, die Korean ( die knakker van 2.20 oid ) tegen een Fransman.

Wanneer zenden ze de finale uit?

Verder kijk ik het soms, meestal mis ik het omdat ik iets anders aan het doen ben maar mocht ik het toevallig tegekomen kijk ik altijd wel. Vind het leuker om te kijken dan voetbal.
Weet het niet precies, maar Aerts zal niet veel schelen met Hoost en die is inmiddels al 41

Dat was een kwalificatie wedstrijd, ben echt ontzettend blij dat le Banner die gewonnen heeft

Ik denk dat ze de finale eind december of begin januari uitzenden.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Mocht er iemand naartoe willen, ik heb even gezocht...
Een staanplaats heb je al VANAF €3250,-
En dan nog een retourtje Tokyo erbij
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
MTpower schreef op 13-11-2006 @ 16:15 :
Weet het niet precies, maar Aerts zal niet veel schelen met Hoost en die is inmiddels al 41

Dat was een kwalificatie wedstrijd, ben echt ontzettend blij dat le Banner die gewonnen heeft

Ik denk dat ze de finale eind december of begin januari uitzenden.
Net even gezocht.
Aerts:
Date of birth : October 25, 1970

Nog niet zo oud dus, zou erg jammer zijn als hij er niet bij zou zijn, hij is echt een legende het blijft altijd heerlijk om zijn filmpjes weer te bekijken.

Wie heeft dat gevecht tussen Aerts en Hoost gewonnen eigenlijk?
Trouwens beter dat die Koreaan eruit ligt, saaie gevechten met die knakker.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 13-11-2006 @ 16:23 :
Net even gezocht.
Aerts:
Date of birth : October 25, 1970

Nog niet zo oud dus, zou erg jammer zijn als hij er niet bij zou zijn, hij is echt een legende het blijft altijd heerlijk om zijn filmpjes weer te bekijken.

Wie heeft dat gevecht tussen Aerts en Hoost gewonnen eigenlijk?
Trouwens beter dat die Koreaan eruit ligt, saaie gevechten met die knakker.
Ze hebben vaker tegen elkaar gevochten, maar de laatste had Hoost gewonnen.
Niet erg verwonderlijk ook...
Hoost zou toen eigenlijk tegen Bob Sapp vechten, als afscheidswedstrijd. Maar die is toen 's nachts het hotel uitgevlucht en is verder niet meer op komen dagen. Toen hebben ze Aerts uit z'n bed gebeld of hij niet in kon vallen voor Sapp, dat heeft hij toen gedaan.
Maar Hoost was natuurlijk ontzettend goed getraint naar dat gevecht gegaan, voor Aerts kwam het wat onverwachts
Was toch nog een mooie partij geworden overigens
Hoewel ik hem liever Sapp in elkaar had zien beuken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 20:20
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
De finale wordt trouwens op 2 december gevochten, wanneer het uitgezonden gaat worden is nog onbekend
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 05:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
tof, Feitosa; in mijn mening toch een van de interessantere vechters om naar te kijken (itt Schild).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 17:24
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
SEMMY!!!!

Steun mijn sympatieke trainingsmaatje, omdat hij echt een geweldige kerel is die het echt verdient.


(Maar qua techniek vind ik Karaev denk ik wel de mooiste vechter, snel en explosief en precies op het goede moment...misschien dat ie het nu niet redt tegen de geoefende veteranen maar in de toekomst gaan we zeker nog veel van hem horen!)
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 20:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Feitosa en Karaev zijn idd allebei erg goed en leuk om naar te kijken.
Ik vrees voor Hoost
Bonjaski deed het ook erg goed tegen Goodridge in de kwalificatie, hij is weer goed in vorm Hoop op veel vliegende knietjes
Arab en Leko heb ik maar heel weinig van gezien, ze leken me wel aardig goed in de kwalificatie...
En Le Banner zit erbij, een van de beste kanshebbers imo.
Het leek wel of z'n incasseringsvermogen was verbeterd, of sloeg die Choi gewoon als een pussy? Le Banner staat redelijk bekend om z'n glazen kinnetje, maar een goed gelande stoot van Choi deed hem niet zoveel eigenlijk

Ik heb er zin in
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 21:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
LeBanner een glazen kinnetje? Hoezo?
Tikje van Sefo...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 14:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-11-2006 @ 21:55 :
LeBanner een glazen kinnetje? Hoezo?
Tikje van Sefo...
Dat bedoel ik dus
Maar van Choi kreeg hij toch ook een paar flinke tikken op z'n muil, dat leek hem niet echt wat te doen. Dus of dat z'n incasseringsvermogen nou verbeterd is of dat die Choi gewoon een pussy is... I don't know.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 20:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Gezien de finale gevochten is en de resultaten dus bekend zijn, gelieve deze niet te posten in dit topic na de uitzending op Eurosport
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 22:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik zie nu net dat de finale straks om 10 voor 12 uitgezonden gaat worden op sbs6!!!
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 13:35
Verwijderd
Dat was spannend. Ik pinkte wel een traantje weg toen Hoost van de ring weg liep ..
En als Aerts die down niet had had ie nog een beste kans om te winnen.


Oh, en ik zat echt te juichen voor Aerts, en het ontroerde me dat Le Banner dat ook deed.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 17:46
Supreme Dutch
Was behoorlijk fraai om te zien.. Ik zat om 23.50 een interview te lezen met die Schild te lezen in het AD, en toen stond er onder dat het om 23.50 zou beginnen om SBS.. Wel heel vet dat er uiteindelijk 3 Nederlanders in de halve finales komen en 2 in de finale. Die Schild is gewoon echt een beest, moet je wel heel snel zijn om die vent out te krijgen. Gaf Aerts in die finale sowieso al weinig kans, maar hij heeft zich nog kranig geweerd. Maar die verslaggever zei dat na Hoost waarschijnlijk niemand nog 4 keer zou gaan winnen, maar k geef Schild toch nog wel een redelijke kans als die vent zo door blijft gaan. Of zeg ik nu iets doms?

Huldiale sport
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 18:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ja, was tof. Erg jammer voor Aerts; als hij deze lijn kan doorzetten hoop ik dat ie toch mooi nog n keer wat wint. En tja Schilt..met zijn postuur en vechtstijl kan hij nog veel bereiken, de vraag is of dat leuke wedstrijden gaat opleveren.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 18:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nog lang niet iedereen heeft het gezien. Bedankt voor het geweldige toepassen van de spoilers voor deze informatie.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2006, 18:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
eh komop, het is uitgezonden; moest je het maar kijken of iig opnemen en vandaag kijken. we gaan voetbal/f1 uitslagen ook niet bewaren tot na de 34ste herhaling of wel?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 18:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik kan niks opnemen, heel veel mensen niet meer omdat ze geen VHS meer hebben. Bij het eredivisietopic werkt het iets anders omdat iedereen er al weer niet in te kijken als ze de uitslagen niet willen weten. Daarnaast heeft ook MTpower verzocht het nog even niet te doen, we zijn ook immers pas 1 dag na de finale en het gebruik van een spoilertje is een kleine moeite.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 20:57
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Aan de andere kant kun je er ook voor kiezen niet in het K1 topic te komen voor je het tournooi gezien hebt... Een maand lang verzwijgen of in spoilers posten is ook wat overdreven.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 20:59
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Wie opent er een K1 topic als hij de uitslag niet wil weten?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 21:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-12-2006 @ 20:59 :
Wie opent er een K1 topic als hij de uitslag niet wil weten?
Ik weet de uitslag al hoor
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 21:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik vond Hoost echt ontzettend goed vechten, veel beter dan ik had verwacht. Zeker de partij tegen Arab, erg goed

Aerts vond ik ook erg goed vechten, ook veel beter dan verwacht. Zeker als je ziet dat Musashi echt geen mietje is en toch aardig wat kan incasseren, hij had hem toch vrij snel tegen de vloer

Erg zonde van Bonjaski, 2 trappen in het kruis waardoor hij op moest geven... Maargoed, anders was Aerts er niet ingekomen wat ook zonde was geweest.

Heel leuk voor Schilt dat hij heeft gewonnen, vind het persoonlijk wat minder... Ik had veel liever Hoost vs. Aerts gezien in de finale, of Aerts zien winnen van Schilt.
Ik vind het geen boeiende vechter, gewoon groot...

Erg ontroerend toen Hoost voor het laatste de ring uit ging en hoe Le Banner stond te juichen voor Aerts in de finale.

Leuke finale, met een naar mijn mening iets mindere uitkomst. Maargoed

Helaas geen Hoost meer vanaf nu, maar genoeg ander talent op weg naar de top.
Zo zonde van Karaev dat hij zo snel k.o. ging, hij had niet perse hoeven winnen, maar ik had toch wel een leuke partij verwacht
Denk nog steeds dat we later meer van die gozer gaan horen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 19:33
mario
Avatar van mario
mario is offline
ik vind k3 leuker
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2006, 21:30
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
mario schreef op 27-12-2006 @ 19:33 :
ik vind k3 leuker
Die hebben alleen weinig met sport te maken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd MMA
ab3l
11 15-02-2010 00:09
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] vraagstuk kansrekening
kansenvrouw
1 13-11-2007 19:34
Huiswerkvragen: Exacte vakken [na] veren
Haemophilus
6 09-01-2005 16:43
Vrije tijd K1-gp '04
combat95
18 09-12-2004 16:37
Vrije tijd Beste vechtsport?
Severus
104 13-10-2003 23:15
Huiswerkvragen: Exacte vakken vectoren
snoephond
3 06-10-2002 19:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.