Advertentie | |
|
![]() |
|
als je de sleutel omdraait, dan doet-ie dus helemaal (echt helemaal) niks, of gaan er wel wat lampjes branden / geluidje maken o.i.d. ?
hoe je een startonderbreker uitschakelt (behalve dan met de sleutel) staat meestal uberhaupt niet in een boekje. het kan overigens nooit kwaad om je vraag op een specifiek auto-forum te plaatsen. (bv. http://www.renault-tuning.com/forum.php of het forum op http://www.autoweek.nl).
||
Citaat:
maar wat betreft lampjes - misschien heb je bij een twingo gelijk. (als bij een alfa dr lampjes branden, is de accu niet leeg en starten ze meestal prima; als daarbij de accu leeg is doet echt helemaal niks t. Ik denk niet dat een startmotor van een twingo nou zo'n zwaar leven heeft cq veel stroom nodig heeft.) beetje meer info zou wat dat betreft wel leuk zijn. wat betreft die boekjes heeft vlep idd een punt; de twingo wordt nieuw nog gemaakt dacht ik.
||
Citaat:
Erg klote al met al, want na verder te hebben gelezen is de accu niet waarschijnlijk... Laat je nog weten wat het probleem was? *je auto beterschap wenst*
||
Citaat:
||
Citaat:
Begrijp ik hier uit dat je met 6 man in een POLO wou? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
de auto schakelde namelijk niet meer. de pook was afgebroken - en is vervolgens vastgelast - en dat hielp niet. uiteindelijk maar een andere bak dr in (en meteen koppeling compleet vervangen, dat moest toch) en toen was t klaar. drie weken nadat ik 'm ingeleverd had. bij de dealer was t waarschijnlijk sneller gebeurd. en twee keer zo duur, dus ach...
|
![]() |
||
Citaat:
liever 1 week in een alfa dan 4 week in een golfje hoor.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(en zodra dat wel het geval is, komt er een mooie 164, 156 of wie weet wel een 166 ![]() (toegegeven, de 'massa'-modellen van alfa hadden wel wat creatievere namen mogen hebben. Niet dat 'golf' zo leuk is, maar de zojuist opgenoemde nummers zeggen wellicht helemaal niks.)
|
![]() |
|
|