Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2006, 14:22
Lif
Lif is offline
Er is een letter van mijn toetsenbord af, van mijn Acer TravelMate laptop. Ik heb gemaild naar de winkel waar ik 'm heb gekocht, maar ze zijn niet snel met terugmailen. Ik vroeg me af of iemand hier kan vertellen of dat uberhaupt gerepareerd kan worden en zo ja, hoeveel me dat gaat kosten (geen garantie meer). Het knopje zelf ben ik helaas kwijt.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2006, 23:29
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Kan je niet bij een grote winkel waar ze acer laptops verkopen bij een demomodel het toetsje dat je mist eraf trekken? Of is het hele mechaniek eronder ook naar z'n grootje?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 23:39
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
slechtheid
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 23:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dat is gewoon te maken hoor. Ik had zelf maanden geleden een defect aan mijn toetsenbord (ook Acer TravelMate) en met een telefoontje naar de fabrikant heb ik een nieuw toetsenbord besteld. Even alles open schroeven, het erin plaatsen (simpel kabeltje verbinden), dicht schroeven en gebruiken.

Ik was voor 15 euro klaar incl. verzendkosten, maar dat schijnt een foutje te zijn geweest.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 23:50
Lif
Lif is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-12-2006 @ 00:29 :
Kan je niet bij een grote winkel waar ze acer laptops verkopen bij een demomodel het toetsje dat je mist eraf trekken? Of is het hele mechaniek eronder ook naar z'n grootje?
Nee, de mechaniek werkt goed, kijk maar:

calculeer, cinema, chickies, acercomputer. de c doet het nog.

Ik zal morgen eens kijken of ik ergens zo'n knopje kan vinden. En dan gewoon met lijm ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 00:06
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Meestal kan je die knopjes er gewoon op klikken, bij die dells zitten er in de toets twee gleufjes ofzo waar dat mechaniekje in grijpt.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 00:22
Lif
Lif is offline
Geloof dat bij mijn laptop niet het geval is. Maar zoals HvJ het doet klinken (even openschroeven, kabeltje vinden en weer dicht) is het niet zo ingewikkeld. Maar dat is dan wel als ik een heel nieuw toetsenbord er in doe.

Goed, ik zal morgen even bellen (en als het dan weer niet lukt met openschroeven enzo dan kom ik weer naar dit topic. dan probeer ik het rond 1 uur 's nachts want dan is het hier blijkbaar spitsuur )
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 10:25
Verwijderd
Als je geen garantie hebt, weet ik nog wel een bedrijf van acer waar je het kan bestellen voor 50 euro: telnr. 0152154852. Ik heb mijn acer toetesnbord daar ook besteld en vervangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Toetsenbord flipt
TedEdFred
6 19-07-2012 15:38
Software & Hardware [laptop] Toetsenbord
Mariekje*
2 26-01-2006 20:39
Software & Hardware Laptop: toetsenbord vreemd
Verwijderd
2 19-03-2005 17:25
Software & Hardware [laptop] toetsenbord stofzuigen?
Verwijderd
15 04-02-2005 14:09
Software & Hardware [Laptop] Letter H op toetsenbord stuk
Puta
11 14-05-2004 15:27
Software & Hardware [Laptop] Toetsenbord dat niet reageert
Martin
14 30-11-2003 17:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.