Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2006, 23:08
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Aangezien mijn huidige mobiel redelijk aan vervanging toe is ben ik gaan kijken in de winkels voor een nieuw toestel maar ik weet niet welk mobiel voor mij het handigst zou zijn.

Heeft iemand een nuttig advies welke telefoon handig zou zijn
Ik zou het wel handig vinden als er een bluetooth functie op zit en een camera.
Verder heb ik echt geen ideeen over wat wel en niet handig is om er bij te hebben als functie.
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2006, 10:06
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Dat zijn functies die de meeste gsm's tegenwoordig wel hebben (op de heel goedkope modellen na, natuurlijk).

Beste kans heb je als je gewoon een gsm-winkel binnenstapt eb wat uitprobeert. Als je heel veilig wilt spelen blijf je bij hetzelfde merk dat je hebt; die bediening zal dan redelijk gelijkaardig zijn. Je kan ook altijd op de sites van SonyEricsson, Nokia, Samsung, LG, BenqSiemens, ... kijken naar leuke modellen.

Wij kunnen je moeilijk zeggen wat voor jou de geschikte gsm is, je vertelt niet eens of je graag heel veel snufjes hebt of juist enkele camera en BT en simpele bediening. Jij kan daarentegen wel beoordelen of een bepaald model je zou kunnen liggen. Selecteer eventueel enkele modellen, waarschijnlijk zullen er hier wel mensen rondlopen die hetzelfde toestel al hebben en je dus wat advies kunnen geven...
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 12:45
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Waar het mij eigenlijk het meest om draait is dat je ermee kan bellen (duh) en toch nog iets meer dan dat.
Als de bediening dan simpel is, is het mooi megenomen maar dat is geen must.
Maar heeft iemand hier hele goede (of juist hele slecht) ervaringen met een bepaald model?
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 20:26
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 10-12-2006 @ 13:45 :
Waar het mij eigenlijk het meest om draait is dat je ermee kan bellen (duh) en toch nog iets meer dan dat.
Als de bediening dan simpel is, is het mooi megenomen maar dat is geen must.
Maar heeft iemand hier hele goede (of juist hele slecht) ervaringen met een bepaald model?
Zelf heb ik vrij goede ervaringen met SonyEricsson, de bediening daarvan is goed (heel wat logischer dan Nokia, vind ik). Het enige nadeel dat je soms tegenkomt is dat de lader na een hele tijd het durft te begeven (die van mij heeft het juist begeven, gelukkig heeft mijn zus er ook een). Met Samsung heb ik minder goede ervaringen (van vrienden, zelf al een paar jaar trouw SE) en bij Nokia is het vooral als je veel bestanden doorstuurt via BT een ramp (die komen in je inbox, moet je dan manueel nog een plaats geven, bij SE komt het gewoon op je scherm en vraagt die direct om hem ergens op je geheugen te parkeren (en dat is meestal direct de juiste locatie tenzij je zelf heel veel aparte mapjes maakt)).

Maar welk model je kiest hangt echt af van wat je erop wilt en wat je budget is, je kan toch best eens de winkels afgaan of op de sites kijken. Als je een goede indicatie voor de prijs wilt: http://tweakers.net en dan de Pricewatch kiezen.

Zelf heb ik een T610 gehad, ben ik tevreden van geweest, maar heb hem weggedaan omdat die na een jaar of 2 toch te vol begon te zitten en de kwaliteit van het scherm achteruit ging (dat was een model met een speciaal type scherm, dat nu niet meer gebruikt wordt). Nu heb ik ongeveer 8 maand een K750i en daar ben ik ook blij mee: kaartje in en je hebt muziek voor een hele dag; de kwaliteit van de foto's is ook vrij goed, alle nodige snufjes en wat ook vooral heel handig is: een ingebouwde zaklamp (geen echte flitser zoals op de nieuwere modellen, maar je kan wel foto's met dat lampje aan trekken).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 18:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Loop de mediamarkt binnen en ga naar de telecom afdeling en probeer daar gewoon wat verschillende telefoontjes uit
Zit er een tussen die je leuk vind, ga je ff op internet kijken waar je hem het goedkoopste kunt halen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 10:30
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Ik heb ondertussen ook in verschillende winkels wat onderzoek gedaan en zelf vond ik de Samsung 230i en de Samsung E900 wel prettig.
Heeft iemand met een van deze twee modellen ervaringen??
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 19:20
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
Cosnumentengids, vergelijkend warenonderzoek, mobiele telefoon
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 14:33
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Ik heb nu een nieuwe telefoon uitgezocht.
Het is uiteindelijk de samsung e900 geworden.
Iedereen nog bedankt voor het advies.
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 16:37
J-roenn
J-roenn is offline
succes met de accu
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 19:41
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 15-12-2006 @ 17:37 :
succes met de accu
hoezo
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 10:29
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 17-12-2006 @ 20:41 :
hoezo
samsung staat niet bepaald bekend om de lange levensduur van de accu's en de tijd dat voordat je ze moet opladen is bij veel modellen ( bij somige is t wel goed ) ook al na 1 dag ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 15:00
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 18-12-2006 @ 11:29 :
samsung staat niet bepaald bekend om de lange levensduur van de accu's en de tijd dat voordat je ze moet opladen is bij veel modellen ( bij somige is t wel goed ) ook al na 1 dag ofzo.
ik merk het wel hoe het hierbij gaat. Bedankt dat je me (en andere potentiele samsung gebruikers) iig hebt gewaarschuwd.
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware WhatsApp gesprekken nieuwe telefoon
Verwijderd
3 06-02-2016 21:55
Software & Hardware Nieuwe telefoon
weetniks
13 01-03-2014 13:54
Software & Hardware Nieuwe Telefoon, welke?
Naimin
13 02-06-2013 22:02
Software & Hardware Nieuwe telefoon + verlening abbo
Jolt
8 10-09-2006 08:27
Werk, Geld & Recht Recht op een nieuwe telefoon?
Rachel
24 29-12-2005 14:16
Software & Hardware [GSM] Nieuwe telefoon, welke te kiezen?
Verwijderd
15 05-11-2002 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.