Advertentie | |
|
![]() |
|
NiLes
------------------ Wie dom is denkt dat hij slim <A HREF="http://angelcities.com/members/bluewolf/" TARGET=_blank> is, en wie</A> slim is weet dat hij dom is. I LOVE LESLEY®
|
![]() |
mijn pony's heten pepper en roefje, maar de meeste hebben al een naam, dus niet erg handig om het te veranderen.
maar als je nou een veulen zou krijgen, effe denken. snowy poacher strawberry alaska spot d'amour amber dancer twikle lancelot goliath dark star angel dragon devil marusha widon winston puk kwizi gaia stardancer star banda kuzi latoya destiny darling serendipity storm snowflake jazzie op zijn engels uitspreken blossom king queenie champion zilla goldy golden love lady simsy mister x kaneeltje dat was het hoor!! ik heb al deez namne, wel meer, een keertje gehoord op ons paardenbdrijf,zie maa rof je er één vind!! Pepper
|
De standaard naam voor alle paarden is 'vriend'
(Dus mijn paard heette Friend) De veulens van vorig jaar: Lomion Kelion Varion Join (spreek uit: "Djion") Marion Celion (spreek uit "Selion") Darion <ga zo maar door>
||
Citaat:
Ik heb de naam veranderd omdat de afkorting heel stom klinkt ("mach!") Helemaal als je hem op volle sterkte door het weiland schreeuwt <G>
|
![]() |
Mijn paard heette DYNAMITE
maar is heelaas overleden maarja ik vind als het een wild paard is Nightmare wel grappig Of eeeh Lightning Cassanova Heartbreker Kindof Magic Desire ( op z'n engels uitspreken ) Pilgrim Gulliver of ....jah een stomme naam maarja wat maak het uit.. ( hungry eyes ) zo noemde ik het veulentje van m'n oom omdat ik bij de geboorte was het dat beesie mij met hongere ogen zat aan te kijken omdat d'r moeder haar afstootte en het moest van hetStamboek met een H beginnen..vandaar Hungry Eyes
|
![]() |
eclips :als zwart
Grimm :als selle francais Furioso : als het een snel paard is cord de la bruyere :als het een heel mooi paard is wat kan heeft om wedstrijden te winnen Goliath :als het een groot paard is Tasca /prisca :als het een BWP/KWPN merrie is mikado,tequila,punch,funky,muffin,saudades,jus de pomme,kioudy,diva,pt mec,lioubovna,pacifique,dallas,killo watt,rubyne,nana,galaxy,marco,lady,diego,amario,peppy bell,dafny etc etc ...
|
![]() |
Hier staan meer dan 10.000 paardennamen: http://members.tripod.lycos.nl/paardennamen/index2.html
|
![]() |
|
![]() |
Hiero een paar namen van paarden die wij hebben(we hebben een manege vandaar):
Gabon, Ringo Star, Helma, Floortje, Lucky One, Angel, Jolien, Tenderness, Roadrunner, Spirit, Angel of Love, Didi, Bianca, Nienke, Snoopy, Tikarla, Nikita, Teenspirit. Dat was het wel een eindje
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Algemeen Namen Topic rodina | 499 | 13-11-2007 08:53 | |
Flora & Fauna |
Paard [elastiek] 11568 | 42 | 22-12-2005 13:05 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
ARTistiek |
Outlaw pony :p David | 30 | 28-02-2004 22:32 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |