Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2007, 14:00
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Met alles wat ik download van internet krijg ik dit. Vorige week lukte het wel en sinds vandaag wil niks meer. Andere downloads die ik eerder had gedownload en die ik als test nu weer downloade willen ook niet meer. Ik heb hitman pro 2 al helemaal gedraaid. maar ik ben nog steeds niet van het virus af.

Heeft iemand een oplossing voor dit. Ik wordt er helemaal gek van.

Alvast bedankt
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2007, 15:59
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
meer info, wat voor systeem, wat voor programma.. etc
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 16:56
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Probeer eerst maar eens een systeemherstel uit te voeren.
(uit mijn hoofd) start -> alle programma's -> bureauaccessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel ; dan je systeem terug laten herstellen naar een aanklikbare datum van toen het in elk geval wel nog werkte.

Je gaat dan wel de programma's die je sinds toen hebt geïnstalleerd opnieuw moeten installeren. Je documenten verlies je niet.

Voor alle duidelijkheid: kans is enorm klein dat dit door een virus komt. Waarschijnlijk is er iets fout met het besturingssysteem zelf. Als het niet lukt met een systeemherstel, mag je al eens beginnen te zoeken naar een windows-cd of een recovery-cd. -> Windows herstellen kan meestal zonder je documenten en zo te verliezen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 14:57
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Download Hijackthis als je nog niet hebt en zet ff logje neer.

Download een goede spyware scan want hitman pro schijnt niet altijd goed te werken. Neem bijv. Spybot S&D of microsoft defender.

En welke virusscan heb je want die doet zn werk blijkbaar niet zo goed. Antivir en AVG free werken goed en laten zover ik weet niet snel iets door.

Ik hoor graag meer!
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 15:09
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Elite! schreef op 03-01-2007 @ 15:57 :
Download Hijackthis als je nog niet hebt en zet ff logje neer.

Download een goede spyware scan want hitman pro schijnt niet altijd goed te werken. Neem bijv. Spybot S&D of microsoft defender.

En welke virusscan heb je want die doet zn werk blijkbaar niet zo goed. Antivir en AVG free werken goed en laten zover ik weet niet snel iets door.

Ik hoor graag meer!
Wat laat je denken dat het een probleem met een virus of spyware of die shit is? Ik heb heel veel soorten virussen/spyware/malware al veel dingen weten doen, maar nog nooit dat ze een exe niet meer laten opstarten.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 15:40
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
@SilverBlue: Kijk eens of je dit probleem ook hebt in de veiligemodus van windows.
Zo nee, download dan hijackthis, maak een logje in de normale modus en plaats deze hier.

Citaat:
Al Murphy schreef op 03-01-2007 @ 16:09 :
Wat laat je denken dat het een probleem met een virus of spyware of die shit is? Ik heb heel veel soorten virussen/spyware/malware al veel dingen weten doen, maar nog nooit dat ze een exe niet meer laten opstarten.
Ik ook, maar ik heb ook op een securitysite gelezen dat er applicaties bestaan die alles registreren wat er gedownload werd van internet explorer en in het register zo instelt dat je een foutmelding krijgt.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 15:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Win 2000] Kan bestand niet verwijderen.
Melkweg
8 19-11-2004 22:48
Software & Hardware Geen geldige win-32 toepassing
Blenderhead
6 30-03-2004 12:57
Software & Hardware Install
nandatje
9 08-10-2003 17:11
Games Installeren
nandatje
4 08-10-2003 17:09
Software & Hardware fout
raziel
2 21-12-2002 01:09
Software & Hardware Een probleem met Win32-toepassing
Demon of Fire
0 16-01-2002 18:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.