Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2007, 15:43
Universeel
Universeel is offline
Ik heb een probleem met mijn computer.

Het probleem Mijn scrollbalk scroltsteeds helemaal naar beneden zodat ik de pagina's niet kan lezen. De scrollbalk is dan haast niet meer te verplaatsen en als dat wel lukt is het maar voor een paar seconden en dan 'valt' de scrollbalk weer om laag. En niet alleen bij mijn webbrowser, overal waar te scrollen valt.

Dit probleem deed zich voor nadat ik foorbar2000 had verwijderd via het confugiratiesysteem en winamp had geinstalleerd. Ik had winamp gewoon via de officiele site gedownload en ik denk dat het er verder niets mee te maken heeft. Maar heb voor de zekerheid toch het programma verwijderd.

Enig idee hoe ik het weer normaal krijg? Dat mijn pagina niet gelijk helemaal naar beneden zakt? Misschen een instelling veranderen

Hmm ik heb zelfs een nieuwe muis aangesloten maar het ligt niet aan de muis. Dit is echt balen want ik ben afhankelijk van mijn computer voor school en dergelijke. Vraag alstublieft aan uwer computer maten wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn en nog belangrijker hoe ik het probleem zou kunnen oplossen

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 21:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2007, 15:54
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Herstart eens je computer.

Als je dat hebt gedaan en het probleem bestaat nog steeds, beantwoord dan de volgende vragen:
Heb je dit ook als bij webpagina's en andere vensters?
Als je klik op mijn computer -> c-schijf -> mapje windows en deze venster een beetje verkleint, scrollt je scrollbalk dan ook automatisch naar beneden?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 18:20
Universeel
Universeel is offline
Ik heb mijn computer geherstart al een paar keer maar het probleem blijft zich echter voordoen. En mijn antwoord op de rest van jou vragen is ja.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 18:35
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Misschien, misschien...

Probeer eens met een andere muis.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 18:39
Universeel
Universeel is offline
Hmm mijn muis werkt gewoon goed. Ik heb een paar .dll bestanden verwijderd vanmiddag bij het verwijderen van Foobar die ook in dat mapje stonden. Kan dat kwaad?

Voor de mensen die niet weten wat Foobar is. Foobar is net zoiets als Winamp, iTunes , Mediaplayer, enz. Een programma om je muziek dus mee af te spelen.

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 19:50
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Universeel schreef op 03-01-2007 @ 19:39 :
Hmm mijn muis werkt gewoon goed. Ik heb een paar .dll bestanden verwijderd vanmiddag bij het verwijderen van Foobar die ook in dat mapje stonden. Kan dat kwaad?
Nee, maar ik raad je wel aan om netjes eerst de deinstallatieprogramma van foobar te gebruiken voordat je handmatig de boel probeert te verwijderen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 19:52
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 03-01-2007 @ 19:35 :
probeer eens met een andere muis.
Ja, daar kan zij ook eens naar kijken.
Open eens een venster waar je het probleem hebt en koppel dan je muis eventjes af, Universeel.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 21:02
Universeel
Universeel is offline
Hmm ik heb zelfs een nieuwe muis aangesloten maar het ligt niet aan de muis. Dit is echt balen want ik ben afhankelijk van mijn computer voor school en dergelijke. Vraag alstublieft aan uwer computer maten wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn en nog belangrijker hoe ik het probleem zou kunnen oplossen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 21:46
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Tja, we kunnen alleen maar gissen wat je hebt.
Ik zou het graag in actie willen zien en dat kan op verschillende manieren.
Hoe meer je ons informatie geeft, hoe beter/sneller we je kunnen helpen.

Tot nu toe kan je nog paar snelle oplossingen geven:
naar je muisinstellingen kijken, testen in de veilige modus van windows, systeem herstel en/of je systeem opnieuw installeren.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 22:03
Universeel
Universeel is offline
Waar kan ik systeem herstel uitvoeren? Confuguratie scherm en dan?...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 22:12
Universeel
Universeel is offline
Het probleem is opgelost. Mijn toetsenbord was gewoon kapot.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 12:26
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
dat ging ik net suggereren
ben blij dat je probleem nu een oorzaak heeft.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.