Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2007, 12:20
Verwijderd
http://events.apple.com.edgesuite.net/j47d52oo/event/

Daar is de gehele presentatie van Macworld of alleen die van de iPhone te zien. Ik moet zeggen, erg gaaf ding. Vooral de manier van bedienen, dat nieuw soort touch screen, werkt als een trein zo te zien. Ook die landscape functie (dat als je hem kantelt, hij dit "voelt" met behulp van een sensor) zodat hij automatisch het beeld laat draaien is natuurlijk erg gaaf
Wat U?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2007, 13:53
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
echt gaaf, ik wil er één!
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 14:32
Albert Heijn
Avatar van Albert Heijn
Albert Heijn is offline
Groot.
__________________
Heeft u een bonus kaart? Nieuwe AH XL IN ZAANDAM! KOMT ALLEN!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 15:23
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Lelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:10
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Apple.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:16
Verwijderd


Nee, maar serieus. Ik krijg er nog geen enorm harde plasser van. Het ziet er uit als een mooi ding, maar het is natuurlijk veel te duur. Bovendien is het volgens mij nogal opgeblazen:

"This a breakthrough Internet communicator," said Jobs. "It's the Internet in your pocket."

Dit is gewoon dikke onzin. Alles wat dat ding kan, kan al lang op andere apparaten. Het gaat in dit geval alleen maar om harder, better, faster, stronger. Anders niets. Over anderhalf jaar zullen Creative en andere figuren een vergelijkbaar iets maken dat hetzelfde doet voor de helft van de prijs.

Bovendien zijn dit soort zaken ook vreemd:

"Closing the proceedings, pop singer John Mayer -- who has stood on stage with Jobs several times over the past few years -- played his hit songs "Gravity" and "Waiting On the World to Change." "Steve Jobs and Apple Inc. just make life more fun," said Mayer in between songs. "It's the exact opposite of terrorism."

Ik bedoel... nou, nee. Laat maar. Dit behoeft geen commentaar.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:20
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Sjiek ding, en natuurlijk echt wel mooier/stijvoller/makkelijker dan andere vergelijkbare apparaten.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:23
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Lol, stijlvol etc whatever. Functionaliteit ontbreekt het wel aan:

''And the reality slowly sets in about what the iPhone is and is not. Noted analyst and Engadget pal Michael Gartenberg stated that the iPhone is first party software ONLY -- i.e. not a smartphone by conventional terms, being that a smartphone is a platform device that allows software to be installed. That means hungry power-users -- you know, those people ready and willing to plunk down $600 for an 8GB musicphone -- won't be able to extend the functionality of their phone any more than Apple (but thankfully not Cingular) dictates. Other unfortunate realities about the device:

* No 3G. We know you know, but still, it hurts man.
* No over the air iTunes Store downloads or WiFi syncing to your host machine.
* No expandable memory.
* No removable battery.
* No Exchange or Office support.''

http://www.engadget.com/2007/01/09/t...-a-smartphone/
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:24
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 10-01-2007 @ 17:20 :
Sjiek ding, en natuurlijk echt wel mooier/stijvoller/makkelijker dan andere vergelijkbare apparaten.
Je weet natuurlijk nu al dat het ding makkelijker is dan vergelijkbare apparaten
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:27
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Het is apple en er zit OSX op dus ik kan me haast niets anders voorstellen.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:28
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 10-01-2007 @ 17:27 :
Het is apple en er zit OSX op dus ik kan me haast niets anders voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:28
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
2mp camera valt tegen, en er zijn iid telefoons die volgens mij veel meer kunnen.
Zoals de nokia n73, maar goed deze iphone heeft denk ik als voordeel dat het een makkelijke en vrolijke interface heeft dat veel mensen zal trekken.
veel noobs
kom op man "landscape functie", dat heeft elke telefoon zelfs mij alcatel van 30euri.
__________________
oh oh den haag....

Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 16:31.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:33
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
perfectme schreef op 10-01-2007 @ 17:28 :
?
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:15
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
multitouch is vet!
check de filmpjes op http://apple.com/iphone
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:47
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
]{ing schreef op 10-01-2007 @ 17:24 :
Je weet natuurlijk nu al dat het ding makkelijker is dan vergelijkbare apparaten
Nouja, check de keynote zelf maar.

Je moet wel een behoorlijke sadomasochist zijn wil je de voorkeur aan de ui van een willekeurige andere telefoon/PDA geeft.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 19:00
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
wanneer komt ie uit en wat gaat ie kosten?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 10-01-2007 @ 14:53 :
echt gaaf, ik wil er één!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 10-01-2007 @ 20:00 :
wanneer komt ie uit en wat gaat ie kosten?
Eind 2007 geloof ik en de 4gig versie wordt $499 en de 8gig versie wordt $599.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2007, 00:01
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 10-01-2007 @ 17:10 :
Apple.



Citaat:
LUH-3417 schreef op 10-01-2007 @ 17:16 :
[afbeelding]

Nee, maar serieus. Ik krijg er nog geen enorm harde plasser van. Het ziet er uit als een mooi ding, maar het is natuurlijk veel te duur. Bovendien is het volgens mij nogal opgeblazen:

"This a breakthrough Internet communicator," said Jobs. "It's the Internet in your pocket."

Dit is gewoon dikke onzin. Alles wat dat ding kan, kan al lang op andere apparaten. Het gaat in dit geval alleen maar om harder, better, faster, stronger. Anders niets. Over anderhalf jaar zullen Creative en andere figuren een vergelijkbaar iets maken dat hetzelfde doet voor de helft van de prijs.

Bovendien zijn dit soort zaken ook vreemd:

"Closing the proceedings, pop singer John Mayer -- who has stood on stage with Jobs several times over the past few years -- played his hit songs "Gravity" and "Waiting On the World to Change." "Steve Jobs and Apple Inc. just make life more fun," said Mayer in between songs. "It's the exact opposite of terrorism."

Ik bedoel... nou, nee. Laat maar. Dit behoeft geen commentaar.

LUH-3417
Met dit ding zijn die dingen uiteraard velen malen makkelijker. Als je naar dat filmpje kijkt kun je gewoon niet om het feit heen dat dat ding zo goed als zeker velen malen makkelijk in gebruik is als ieder ander smartphone. En uiteraard komt de concurentie over 1,5 jaar met een een vergelijkbaar iets dat nog steeds niet fijn werkt voor de helft van de prijs. Wat alleen maar weer duid op het feit dat Apple gewoon vooruitstrevend is en de concurentie altijd meerdere stappen voor zal zijn.

Citaat:
]{ing schreef op 10-01-2007 @ 17:24 :
Je weet natuurlijk nu al dat het ding makkelijker is dan vergelijkbare apparaten
Heb je het filmpje uberhaubt wel gezien?
En zo ja, heb je dan zelf ooit gebruik gemaakt van een smartphone?

Citaat:
X-Ray™ schreef op 10-01-2007 @ 17:27 :
Het is apple en er zit OSX op dus ik kan me haast niets anders voorstellen.
Dat ja

Citaat:
CrazY G schreef op 10-01-2007 @ 17:28 :
2mp camera valt tegen, en er zijn iid telefoons die volgens mij veel meer kunnen.
Zoals de nokia n73, maar goed deze iphone heeft denk ik als voordeel dat het een makkelijke en vrolijke interface heeft dat veel mensen zal trekken.
veel noobs
kom op man "landscape functie", dat heeft elke telefoon zelfs mij alcatel van 30euri.
Wat voor alcatel? En automatisch? of als je ergens iets openschuift of iets dergelijks?
En tja, ik vraag me nog steeds af waarom je een 5mp camera in je telefoon wil hebben? Ik gebruik hem om fotos toe te voegen aan contacten, maar verder?? Als je een geweldige camera erin wil moet je een camera kopen.. Ze zeggen niet voor niets dat het een iPod, telefoon en internet ding in een is, ik zie ze nergens lopen opscheppen over de camera die erin zit..

Citaat:
freakinaround schreef op 10-01-2007 @ 20:00 :
wanneer komt ie uit en wat gaat ie kosten?
Wanneer die uitkomt durf ik niet te zeggen, de prijzen zijn inderdad zoals Zao post. Al zijn die prijzen voor Amerika en is dat voor het toestel zelf. Ik tenminste gehoord dat ze dat in Amerika niet kennen zoals wij dat hier hebben, dat je zeg maar een toestel gratis of met korting krijgt bij een abbo..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 00:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Product dat ieder bedrijf kan maken + merknaam + hype + veel te hoge prijs voor status = dik incashen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 00:18
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 11-01-2007 @ 01:10 :
Product dat ieder bedrijf kan maken
o rly? Tot nu toe zijn er anders alleen maar brakke smartphones op de markt als je ze vergelijkt me dit ding

Citaat:
T_ID schreef op 11-01-2007 @ 01:10 :
hype
Een hype of gewoon veel mensen die in de gaten hebben dat het gewoon degelijk spul is en een enkele naab die de massa volgt?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 09:21
one.
one. is offline
De merknaam iPhone is nog niet van Apple, maar van Cisco, Cisco gaat naar de rechter.

Klik.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 10:57
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 11-01-2007 @ 01:01 :
Heb je het filmpje uberhaubt wel gezien?
En zo ja, heb je dan zelf ooit gebruik gemaakt van een smartphone?
Nee en ja. Wat heeft dat verder te maken met dit ding eigenlijk..?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 11-01-2007 @ 01:01 :


Met dit ding zijn die dingen uiteraard velen malen makkelijker. Als je naar dat filmpje kijkt kun je gewoon niet om het feit heen dat dat ding zo goed als zeker velen malen makkelijk in gebruik is als ieder ander smartphone. En uiteraard komt de concurentie over 1,5 jaar met een een vergelijkbaar iets dat nog steeds niet fijn werkt voor de helft van de prijs. Wat alleen maar weer duid op het feit dat Apple gewoon vooruitstrevend is en de concurentie altijd meerdere stappen voor zal zijn.
Als je de markt domineert ben je per definitie vooruitstrevend, lijkt me. Jij bepaalt immers welke kant de hele bende op gaat en de concurrentie kan alleen maar volgen. Betekent natuurlijk niet dat de koploper automatisch de beste is.

Ik heb het filmpje gekeken, maar nogmaals; ik krijg er geen harde plasser van. Waarschijnlijk omdat ik geen iMac, iPod, iSokken, iDildo en iPotlood op mijn bureau heb liggen. Ik kan me voorstellen dat je enthousiast bent, maar voor een niet-Macfanboy is dit niets anders dan 'het zoveelste iProduct dat met veel bombarie aangekondigt wordt, door massa's mensen voor een te hoge prijs wordt aangeschaft en dat, ten opzichte van de concurrentie, niets meer levert dan geliktheid'. Sorry.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 12:46
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 11-01-2007 @ 11:57 :
Nee en ja. Wat heeft dat verder te maken met dit ding eigenlijk..?
Het sloeg op je reactie, niet het ding op zich. Want als je dat filmje bekijkt en je ziet met welk een gemakt je alles doet, dan weet ik wel degelijk zeker dat het vele malen makkelijker is dan vergelijkbare apparaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2007, 12:51
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-01-2007 @ 12:47 :
Als je de markt domineert ben je per definitie vooruitstrevend, lijkt me. Jij bepaalt immers welke kant de hele bende op gaat en de concurrentie kan alleen maar volgen. Betekent natuurlijk niet dat de koploper automatisch de beste is.

Ik heb het filmpje gekeken, maar nogmaals; ik krijg er geen harde plasser van. Waarschijnlijk omdat ik geen iMac, iPod, iSokken, iDildo en iPotlood op mijn bureau heb liggen. Ik kan me voorstellen dat je enthousiast bent, maar voor een niet-Macfanboy is dit niets anders dan 'het zoveelste iProduct dat met veel bombarie aangekondigt wordt, door massa's mensen voor een te hoge prijs wordt aangeschaft en dat, ten opzichte van de concurrentie, niets meer levert dan geliktheid'. Sorry.

LUH-3417
Ik zou mezelf nu niet direct een Macfanboy willen noemen.. Ik heb altijd met windows meuk gewerkt, en heb nu pas sinds een maand of 2 een Macbook Pro. Verder heb ik iPod nano en dan houd het op. En in die tijd heb ik gewoon gemerkt dat die dingen gewoon veel fijner werken dan het andere grut. En als ik naar dit filmpje kijk zie ik gewoon nog een product van Apple waar over is nagedacht en die gewoon uiterst gebruiksvriendelijk is. En voor dat bedieningsgemakt + het gelikte uiterlijk + de functies wil ik best wel wat betalen ja. En ik betaal liever wat meer geld voor degelijke zooi die werkt, als de helft voor pogingen die het toch niet redden bij een mac.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 13:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik quote King even:

Citaat:
]{ing schreef op 11-01-2007 @ 13:46 :
''And the reality slowly sets in about what the iPhone is and is not. Noted analyst and Engadget pal Michael Gartenberg stated that the iPhone is first party software ONLY -- i.e. not a smartphone by conventional terms, being that a smartphone is a platform device that allows software to be installed. That means hungry power-users -- you know, those people ready and willing to plunk down $600 for an 8GB musicphone -- won't be able to extend the functionality of their phone any more than Apple (but thankfully not Cingular) dictates. Other unfortunate realities about the device:

* No 3G. We know you know, but still, it hurts man.
* No over the air iTunes Store downloads or WiFi syncing to your host machine.
* No expandable memory.
* No removable battery.
* No Exchange or Office support.''

http://www.engadget.com/2007/01/09/t...-a-smartphone/
Dus: geen 3rd party software, geen 3g variant, geen itunes downloads onderweg of wifi syncing met je pc/mac thuis, geen geheugenuitbreidingen, geen verwisselbare batterij en geen support voor 2 programma's die door de werkende wereld intensief gebruikt worden. Goed werk, Jobs .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 13:48
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
mooi dingetje, kan niet wachten. kun je zeggen wat je wil, maar zowel de browser (internet communicator) en de bediening zijn ver vooruitstrevend vergeleken met de huidige generatie smartphones.

visual voicemail vind ik goede vinding, ook sms en waar je de hele smsgeschiedenis boven kunt zien (weet niet of dat al eerder bedacht was?) en de iPod erop natuurlijk

enige nadeel is dat ie wat groot is en dat de camera niet aan de huidige norm voldoet (2 megapixel). dat vind ik toch een van de belangrijkste dingen aan een telefoon.

ik denk dat ik vanwege bovengenoemde redenen toch ff een jaartje wacht met de aankoop totdat ze een model hebben met een betere batterijduur en betere camera.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 13:48
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-01-2007 @ 14:28 :
Ik quote King even:

Dus: geen 3rd party software, geen 3g variant, geen itunes downloads onderweg of wifi syncing met je pc/mac thuis, geen geheugenuitbreidingen, geen verwisselbare batterij en geen support voor 2 programma's die door de werkende wereld intensief gebruikt worden. Goed werk, Jobs .
Wat een speculatie toch allemaal. Er is nog maar zo weinig geweten over dat ding. En zo veel weet men nog niet wat dat gaat geven. Wacht toch gewoon af tot het ook duidelijk wordt wat dat ding wel en niet ondersteunt.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 13:52
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-01-2007 @ 14:28 :
Ik quote King even:



Dus: geen 3rd party software, geen 3g variant, geen itunes downloads onderweg of wifi syncing met je pc/mac thuis, geen geheugenuitbreidingen, geen verwisselbare batterij en geen support voor 2 programma's die door de werkende wereld intensief gebruikt worden. Goed werk, Jobs .
uitstekend vertaalt "Carn"

maar wat maken die dingen in vredesnaam uit?? ik heb nog nooit mijn batterij moeten vervangen bijvoorbeeld en die programma's worden door bijna niemand gebruikt. en 8 gigabyte? volgens mij bestaan er voor de huidige telefoons niet eens zulke grote geheugenkaartjes. wel groot genoeg dus lijkt me
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hulk schreef op 11-01-2007 @ 14:52 :
uitstekend vertaalt "Carn"

maar wat maken die dingen in vredesnaam uit?? ik heb nog nooit mijn batterij moeten vervangen bijvoorbeeld en die programma's worden door bijna niemand gebruikt. en 8 gigabyte? volgens mij bestaan er voor de huidige telefoons niet eens zulke grote geheugenkaartjes. wel groot genoeg dus lijkt me

dankjewel "Hulk".

Dat maakt veel uit. Als je batterij dus gaar is kan je m niet zelf vervangen; dus je iPhone mag een paar dagen/weken weg. Die programma's worden door bijna niemand gebruikt? Outlook is nog steeds het grootste officemail programma ter wereld zo ver mij bekend is en Exchange doet het ook erg goed. Niet elk bedrijf draait op Macsoftware. En 8 gig is genoeg; het gaat er juist om dat de versie met minder gig dus niet uit komt --> dus geen goedkoper alternatief.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:09
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 11-01-2007 @ 01:18 :
o rly? Tot nu toe zijn er anders alleen maar brakke smartphones op de markt als je ze vergelijkt me dit ding
duidelijk dat mijn qtek 9100 geen brakke smartphone is, werkt gewoon zwaar relaxed.

en dan nog 1 ding.
Itunes
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-01-2007 @ 14:48 :
Wat een speculatie toch allemaal. Er is nog maar zo weinig geweten over dat ding. En zo veel weet men nog niet wat dat gaat geven. Wacht toch gewoon af tot het ook duidelijk wordt wat dat ding wel en niet ondersteunt.
De vermelde zaken zijn bevestigd zover ik begrijpend kan lezen. Misschien dat dat natuurlijk nog veranderd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:15
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-01-2007 @ 15:09 :
Die programma's worden door bijna niemand gebruikt? Outlook is nog steeds het grootste officemail programma ter wereld zo ver mij bekend is en Exchange doet het ook erg goed. Niet elk bedrijf draait op Macsoftware.
Exchange is gewoon IMAP en zal dus prima werken op de iPhone, hij werkt bij mij ook perfect in mail.app.

En voor mij zijn die punten verder totaal niet belangrijk eigenlijk, alleen wireless syncing was misschien wel handig geweest. Maar wie weet komt zoiets later nog in een firmwareupdate.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:18
lauxj
lauxj is offline
hmm....ik snap alleen niet hoe het nou met dat abonnement werkt!

Is dat hetzelfde dat als je een nokia telefoon koopt en er bijvoorbeeld een vodafone abonement bijkrijgt?
En internet, betaal je dat ook met hetzelfde abonnement?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:27
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Dat is nog niet duidelijk aangezien de hele Iphone zelfs in de VS nog niet uit is, laat staan dat men hier al afspraken met providers heeft.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2007, 16:27
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-01-2007 @ 15:10 :
De vermelde zaken zijn bevestigd zover ik begrijpend kan lezen. Misschien dat dat natuurlijk nog veranderd.
Ik twijfel er niet aan dat je goed kan lezen, maar ik twijfel wel aan die informatie zelf. Het gaat hier om de implementatie van een push-email-systeem. Blijkbaar werken ze hiervoor samen met Yahoo. En voor zover ik weet laten die wel toe om eender welk mailtje naar je door te pushen, net zoals dat kan met Exchange, Blackberry enzovoort. Noem me gerust naïef, maar ik denk niet dat er iets is wat op dit moment met Blackberry kan, dat in de toekomst niet via iPhone zou kunnen.

Dat er geen 3rd party software op zou kunnen, heb ik al op meerdere iPhone-hype-forums gelezen. Maar lijkt me op dit moment een voorbarige conclusie. Er bestaat immers nog geen software voor iPhone die niet van apple is. Hoe kan je dan de conclusie trekken dat die niet op een apple zou werken. En er zullen heus wel widgets voor zo'n iPhone komen die 100 keer meer kunnen dan enkel de tijd in Alaska aangeven of de datum van volgende week voorspellen.

Geen iTunes downloads onderweg... is iets wat vrij snel kan veranderen, maar waarvoor nieuwe overeenkomsten moeten afgesloten worden.

En over UMTS... als je gewoon, overal en via echt internet kan verbinden, ga je die technologie en dat extra abonnement geen seconde missen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 16:57
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Dit wordt gewoon een Maclovers vs Machaters

* pakt popcorn *
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 18:02
Verwijderd
Ik wil sowieso interne GPS in mn volgende gsm.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 19:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
]{ing schreef op 10-01-2007 @ 17:10 :
Apple.


/lol at dat plaatje. aardig briljant.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 21:13
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
* kijkt naar de iPhone en geeft een kusje aan zijn mda vario *
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 23:05
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
Zao schreef op 10-01-2007 @ 20:52 :
Eind 2007 geloof ik en de 4gig versie wordt $499 en de 8gig versie wordt $599.
Ja, bij een tweejarig abonnement in Amerika ..

Toestellen in Amerika zijn over het algemeen duurder dan in Nederland (i.v.m. goedkopere abonnementen), dus ben benieuwd wat 'onze' prijs wordt uiteindelijk..
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 00:10
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 11-01-2007 @ 15:09 :
duidelijk dat mijn qtek 9100 geen brakke smartphone is, werkt gewoon zwaar relaxed.

en dan nog 1 ding.
Itunes
Citaat:
freyk schreef op 11-01-2007 @ 22:13 :
* kijkt naar de iPhone en geeft een kusje aan zijn mda vario *
Die heb ik ook hoor, maar je gaat met toch niet vertellen dat je werkelijk denkt dat dat ding gebruiksvriendelijker is dat die iPhone?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 00:30
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 11-01-2007 @ 01:18 :
o rly? Tot nu toe zijn er anders alleen maar brakke smartphones op de markt als je ze vergelijkt me dit ding
Je wilt zeggen dat dit ding een technische aardverschuiving is?

Jongens, jongens, touchscreens bestaan ook echt pas sinds Apple ze vorige week uitvond en een sensor in een telefoon stoppen zodat er een kleine functie bij komt, wow, noviteit, of wacht, dat is al sinds de eerste mobiele telefoons zo.

Al met al snap ik niet waar de hype over gaat en snap ik de naam Apple als een soort rechtvaardiging van kwaliteit nog veel minder.
Eerst zien, dan geloven is mijn devies.


ITunes zou ook een enorme vooruitgang zijn. En guess what? ITunes is kut.

Waarom zou het dit keer wel waar zijn? Waarom is dit niet tig euro lappen omdat er 'appel' op staat?


Extra betalen puur omdat er 'appel' op staat doe je voor een schilderij, niet voor een pc of een telefoon.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 10:42
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-01-2007 @ 01:30 :
Je wilt zeggen dat dit ding een technische aardverschuiving is?

Jongens, jongens, touchscreens bestaan ook echt pas sinds Apple ze vorige week uitvond en een sensor in een telefoon stoppen zodat er een kleine functie bij komt, wow, noviteit, of wacht, dat is al sinds de eerste mobiele telefoons zo.
Gut, je snapt toch zelf ook wel dat de techniek in deze ondergeschikt is aan de gebruikerservaring? Het gaat om het gehele pakket, om de gebruikerservaring. Maargoed, als jij liever zit te prutten en kutten met pennetjes en toetsenbordjes op technisch gelijkwaardige apparaten moet je dat vooral doen, maar ga het niet vreemd vinden dat andere mensen het fijn vinden als er een gebruikersvriendelijkere manier om de hoek kom kijken. (Gebruik je uberhaubt een PDA?)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 10:42
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Even kijken wat apple erover zegt.

Widescreen iPod:
Geen iPod zonder iTunes... FAIL!

Revolutionary Phone:
Je kunt bellen door slechts op een naam te drukken!... Of je nu op je scherm drukt of op een knopje, dat hebben alle telefoons...
Synchronisatie met PC/Mac/Internet... Hebben we ook al lang.
Voicemail in de volgorde die ik wil... Whooptiefuckingdoo! De telefoons die alle losse voicemail berichten ophalen en opslaan hebben dat al...
FAIL!

Breakthrough Internet Device:
Juist, en waarom? Internet is al langer beschikbaar op telefoons
FAIL!

High-Technology:
Touchscreen: Been there, done that
Full Keyboard: Been there, done that
OSX: Mwa, zie geen voordeel tegenover andere OS op een telefoon. Eerder een nadeel in compatibiliteit met al bestaande smartphone software pakketten.
Wireless: Nou, mijn eerste mobieltje zat nog aan een draadje....
Sensoren: Kantelsensoren zijn er al langer, sensor die je scherm uitzet als je de telefoon tegen je oor drukt lijkt me een vrij logische functie voor touchscreen telefoons en ambient light sensor lijkt me alleen een handige optie voor mensen die veel van lightintensiteit wisselen op een dag.
Hier dus ook hoofdzakelijk FAIL!


En Apple kennende zullen er voornamelijk alleen maar Apple accesoires voor komen waar je jezelf ook compleet blauw voor betaald...
En het design vind ik ook al niet zo heel speciaal meer (aangezien iedereen en hun moeder tegenwoordig al zo'n gelikt uiterlijk voor hun product hebben...)

Totaaloordeel: FAIL!
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 15:24
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 12-01-2007 @ 01:10 :
Die heb ik ook hoor, maar je gaat met toch niet vertellen dat je werkelijk denkt dat dat ding gebruiksvriendelijker is dat die iPhone?
Gebruiksvriendelijkheid is voor leken.
Als je je vario goed instelt en nog een paar leuke applicaties installeert, dan is een iphone overbodig.

Ik ben het met mazemouse eens.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 15:58
Verwijderd
Zeg, en niet vergeten dat het het tegenovergestelde van terrorisme is, hm? Fun fun F-U-N!

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 16:15
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-01-2007 @ 01:30 :

Extra betalen puur omdat er 'appel' op staat doe je voor een schilderij, niet voor een pc of een telefoon.
vond dit zo'n mooie opmerking dat k m bijna in mijn signature wilde zetten.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 17:06
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
veel van wat je van dat ding vind is subjectief (ik zelf vind iTunes namelijk heel fijn), maar 1 feit is dat dit net als de iPod een reusachtige hit wordt.
En waarom zou dat zijn MazeMouse. Omdat dit ding precies hetzelfde is als alle andere smartphones? (zoals je het lijkt te brengen)
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ

Laatst gewijzigd op 12-01-2007 om 17:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Apple iphone 4s, 5c of htc one?
W.A.L.L.I.E
4 27-11-2013 19:02
Software & Hardware Voor de iPhone gebruikers!
MariaMaria
8 07-12-2011 10:29
Software & Hardware iPhone 4G
naamvergeten!
35 13-10-2010 21:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.