Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die laatste drie heb ik ook en alledrie via dezelfde tussenpersoon als m'n ouders. Let er wel op dat je goede sloten op je kamer hebt en alles steeds goed achter je op slot want als er wordt ingebroken en je hebt geen braaksporen dan krijg je meestal geen vergoeding.
||
Citaat:
Een reisverzekering is toch erg fijn als je al je belangrijke spullen in één koffer hebt zitten en vaak op reis bent naar minder gebruikelijke landen, een inboedelverzekering ook aangezien er toch regelmatig nog wordt ingebroken (ik stond vorige week nog oog in oog met een inbreker die zich niet bewust was van mijn aanwezigheid en ik evenmin van de zijne) en een zorgverzekering is zeker noodzakelijk. Natuurlijk hoef je niet alles te verzekeren. Telefoonverzekeringen vind ik bijvoorbeeld vrij nutteloos, maar grotere dingen zoals mijn gehele inboedel en mijn gezondheid dek ik me graag voor in.
||
Citaat:
Ik neem geen uitvaartverzekering of iets dergelijks, omdat ik inderdaad denk dat ik die kosten nog wel kan opbrengen als ik er niet meer ben. Ook omdat zo'n verzekering niet goedkoop is. Maar de rest van de verzekeringen vind ik toch wel praktisch en een geruststelling. Dat kleine bedrag weegt echt niet op tegen de kosten die kunnen ontstaan.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-01-2007 om 12:08. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Maar verder zijn we het wel eens denk ik, wat betreft telefoonverzekeringen en dat soort dingen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik loop veel liever het minieme risico 5000 euro van mijn rekening te moeten halen dan dat ik de verzekeraar spek die iedereen probeert bang te praten en op die manier heel veel geld verdient. Waar denk je anders dat die verzekeraars hun megawinsten vandaan halen? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens een inboedelverzekering, doorlopende reisverzekering (ik ging toen op vakantie en wilde er een afsluiten, maar het was bijna net zo duur voor een week als voor een jaar, dus heb ik dat maar gedaan aangezien ik best vaak met het OV ga), en een aansprakelijkheidsverzekering... Telefoonverzekering vind ik echt achterlijk, toen ik mijn abonnement afsloot toen was dat 5 of 10 euro per maand extra, echt belachelijk duur!
||
Citaat:
2. De meeste studenten kunnen deze schade best zelf betalen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn ex zijn studentenkamer is afgefikt toen ik iets met hem had, waarschijnlijk door zo'n stekkerdoos met aan-uit knop. Echt alles was verwoest. Lijkt mij wel fijn als ik dan mijn computer, al mijn boeken, kleding etc. kan declareren. Natuurlijk is de kans klein, maar het bedrag wat je betaalt is ook heel klein. En ik denk niet dat de meeste studenten de schade zelf kunnen betalen. Sowieso is het gewoon extra kut als je beroofd wordt ofzo, en je krijgt niks terug van de verzekering. Dan zou ik helemaal depressief worden ![]()
||
Citaat:
240 euro wooow wtf
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
https://jaarverslag.deltalloydgroep....ndex.php?nr=10 http://www.cubi.nl/pdf/Fortis/jaaroverzicht2005.pdf |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Samenwonen bloeddd | 46 | 18-07-2011 15:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers apekont | 8 | 24-03-2009 10:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers Shadina | 98 | 01-10-2006 16:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Kamers Jolt | 19 | 29-05-2005 17:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |