PDA

[Archief] Bekijk het origineel op : wat maakt een meisje/jongen een slet?

kuper
21-01-2007, 22:46
vertel

Ubhfgd...
21-01-2007, 22:55
Een meisje die vaak zoent en/of seks heeft en geen gevoelens koestert voor de gelukkige en daar een soort kick van krijgt....misschien een soort status erdoor denkt te verwerven.

misschien is dit een vage definitie. Ik denk dat het ook veel te maken heeft met de houding van die ene. Hoe ze het naar buiten brengt.

Verwijderd
21-01-2007, 23:04
de publieke opinie

Macademion
21-01-2007, 23:13
Bartezz schreef op 21-01-2007 @ 23:04 :
de publieke opinie

Dat, dus.

Al kan de publieke opinie makkelijker iemand tot slet maken die veel met jongens zoent en neukt.

Maar nu een interessantere vraag: hoe noem je een flink in het rondneukende, heteroseksuele man?

Verwijderd
21-01-2007, 23:15
Macademion schreef op 21-01-2007 @ 23:13 :

Maar nu een interessantere vraag: hoe noem je een flink in het rondneukende, heteroseksuele man?

volgens diezelfde publieke opinie, 'een held'!

Mariekje*
21-01-2007, 23:18
Ik mis momenteel even het vermogen een nieuwe topic-titel te formuleren, maar persoonlijk ben ik toch echt van mening dat er in 'slet-gedrag' het geslacht van de betreffende persoon geen rol speelt. Een jongen/man kan ik evengoed een slet/player noemen.

Iemand die veel en vaak zoent of seks heeft, met verschillende mensen en die niet/nauwelijks rekening houd met de gevoelens van hun 'slachtoffers'. Vaak om hun zelfvertrouwen op te krikken, en hopend hiermee een status te verwerven. Een negatieve manier van aandacht trekken dus, en niets anders.

Muchacha
21-01-2007, 23:55
Ik noem dat ook een slet.

Bij mij gaat het om het zelfrespect dat erbij hoort of niet. Iemand die met iedereen rotzooit, zonder respect voor zichzelf, is een slet en moet dringend zijn/haar ogen openen. Iemand die graag seks heeft en dat doet met mensen die ze aantrekkelijk/leuk vinden, vind ik geen slet. Tenzij het over the top is, maar dan gaat het zelfrespect wel vanzelf naar beneden.

Verwijderd
21-01-2007, 23:56
Wat Bartezz zegt.

Imho is het meer het ordinaire gedrag dan de werkelijke hoeveelheid sekspartners.

Verwijderd
22-01-2007, 00:03
Sovreze schreef op 21-01-2007 @ 23:56 :
Wat Bartezz zegt.

Imho is het meer het ordinaire gedrag dan de werkelijke hoeveelheid sekspartners.

mee eens. als je discreet met een meisje per week naar bed gaat is er niets aan de hand.. (bij wijze van dan)

Verwijderd
22-01-2007, 10:29
Wat Bartezz zegt.

Imho is het meer het ordinaire gedrag dan de werkelijke hoeveelheid sekspartners. Dit dus. Ik vind niet snel iemand een slet.

hermanf
22-01-2007, 10:30
Muchacha schreef op 21-01-2007 @ 23:55 :
[...]moet[...]
Waarom?

Verwijderd
22-01-2007, 10:43
Wat Bartezz zegt.

FuSe
22-01-2007, 11:14
Een meisje is al snel een slet omdat 'sletten' evolutionair-technisch gezien niet hoort bij vrouwen. Bij mannen wel, dus is het normaal.

Muchacha
22-01-2007, 11:26
hermanf schreef op 22-01-2007 @ 10:30 :
Waarom?
Ok, van mij moet niks, maar het lijkt me dat het leven een pak aangenamer is als je een dosis respect voor jezelf hebt :)

Mariekje*
22-01-2007, 12:37
FuSe schreef op 22-01-2007 @ 11:14 :
Een meisje is al snel een slet omdat 'sletten' evolutionair-technisch gezien niet hoort bij vrouwen. Bij mannen wel, dus is het normaal.

Och, misschien is zij wel gewoon op zoek naar de voor haar ideale partner bij wie ze zich veilig kan voelen en die haar zal beschermen. En naar hem die sterk genoeg is om haar en bijbehorend nageslacht te verdedigen, en die liefelijk genoeg is om haar en bijbehorend nageslacht te liefkozen. En uiteraard is ze op zoek naar sterke genen. Dus eigenlijk is het normaal voor een vrouw om rond te sletten. Anders is de kans dat ze de juiste tegen komt immers bijzonder klein. ;)

'I'he Prophet
22-01-2007, 13:14
Bartezz schreef op 22-01-2007 @ 00:03 :
mee eens. als je discreet met een meisje per week naar bed gaat is er niets aan de hand.. (bij wijze van dan)

Dan is er niks aan de hand, maar ben je wel een slet dunkt me. Die hele negatieve connotatie bij het woord slet vind ik ook maar een dubieus iets. Volgens het woordenboek is een slet "iemand met een losse seksuele moraal" en dat is ook wel voor mij de, niet al te vaste, definitie denk ik. Mensen die het allemaal niet zo nouw nemen met monogamie en/of met meerdere mensen "klooien" zijn sletten imho.

Verwijderd
22-01-2007, 13:52
FuSe schreef op 22-01-2007 @ 11:14 :
Een meisje is al snel een slet omdat 'sletten' evolutionair-technisch gezien niet hoort bij vrouwen. Bij mannen wel, dus is het normaal. Oh jawel hoor, de meest geschikte man zoeken door testrondes en het beste 'vlees' binnen de groep worden. Een teefje laat zich ook eerst bestijgen door meerdere reuen voordat ze zich opstelt tot bevruchting. Zo kun je het ook zien.NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 13:14 :
Dan is er niks aan de hand, maar ben je wel een slet dunkt me. Die hele negatieve connotatie bij het woord slet vind ik ook maar een dubieus iets. Volgens het woordenboek is een slet "iemand met een losse seksuele moraal" en dat is ook wel voor mij de, niet al te vaste, definitie denk ik. Mensen die het allemaal niet zo nouw nemen met monogamie en/of met meerdere mensen "klooien" zijn sletten imho. Ja, oke, maar dat is al eeuwen lang al niet meer de definitie van slet zijn. Je wordt al een slet genoemd als je in een vrijgezellig tijdsbestek van 2 jaar met 10 mannen naar bed bent geweest, hoe netjes en hoe 'moreel verantwoord' je dat ook gedaan hebt.

Misschien is het meisje wel 10 keer smoorverliefd geweest? Dan nog wordt het labeltje naar je hoofd geslingerd.

'I'he Prophet
22-01-2007, 14:56
Sovreze schreef op 22-01-2007 @ 13:52 :
Ja, oke, maar dat is al eeuwen lang al niet meer de definitie van slet zijn. Je wordt al een slet genoemd als je in een vrijgezellig tijdsbestek van 2 jaar met 10 mannen naar bed bent geweest, hoe netjes en hoe 'moreel verantwoord' je dat ook gedaan hebt.

Misschien is het meisje wel 10 keer smoorverliefd geweest? Dan nog wordt het labeltje naar je hoofd geslingerd.

Ja maar dat is hetzelfde dat iemand die op school 1x z'n boek bij zich heeft al een stuudje genoemd wordt, dat foutief plakken blijf je met alle labels houden.

Nona
22-01-2007, 15:27
HvJ schreef op 21-01-2007 @ 23:18 :
en die niet/nauwelijks rekening houd met de gevoelens van hun 'slachtoffers'. Dat vind ik een erg belangrijk punt. Flirten met iemand en er geen rekening mee houden dat je diens partner onzeker maakt vind ik ook sletterig. Dan gaat het nog niet eens zozeer om wat er daadwerkelijk uit is getrokken.
Gewoon een soort van respectloosheid voor je eigen en andermans lichaam, op een seksuele manier. Dunno...

Mariekje*
22-01-2007, 16:05
Kruimel schreef op 22-01-2007 @ 15:27 :
Dat vind ik een erg belangrijk punt. Flirten met iemand en er geen rekening mee houden dat je diens partner onzeker maakt vind ik ook sletterig. Dan gaat het nog niet eens zozeer om wat er daadwerkelijk uit is getrokken.
Gewoon een soort van respectloosheid voor je eigen en andermans lichaam, op een seksuele manier. Dunno...

Juist. :)

'I'he Prophet
22-01-2007, 16:10
HvJ schreef op 21-01-2007 @ 23:18 :
en die niet/nauwelijks rekening houd met de gevoelens van hun 'slachtoffers'. Vaak om hun zelfvertrouwen op te krikken, en hopend hiermee een status te verwerven. Een negatieve manier van aandacht trekken dus, en niets anders.

Dit vind ik allemaal erbij knnen horen, maar dat hoeft toch helemaal niet?
Bij een player zit het erbij, maar bij een slet? :/

Poepkind
22-01-2007, 16:21

een player (geen slet dat is alleen voor vrouwen)

=zwart wit=
22-01-2007, 16:54
Ubhfgd... schreef op 21-01-2007 @ 22:55 :
en daar een soort kick van krijgt....

Mariekje*
22-01-2007, 18:31
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 16:10 :

Voor mij persoonlijk zit er geen verschil in een slet of een player. Het is mijn definitie van een slettebak, en alles wat hier niet aan voldoet is dus in mijn optiek ook geen slet.

=zwart wit=
22-01-2007, 19:23
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 16:10 :
ik vind het wel een aardige definitie, alles bovenop de normale reden voor seks (het op wat voor wijze dan ook fijn vinden). en idd is player en slet gelijk: allebei overbodig neuken. en dan niet de frequentie, maar de reden tot.

Verwijderd
22-01-2007, 19:45
idd... regelmatig seksuele handelingen verrichten zonder dat er gevoel bij komt kijken voor de seksuele partner

een one night stand kan echt wel, maar ik vind mensen die niet meer weten met hoeveel mensen ze hebben geneukt of zelfs gezoend ook wel sletterig

tuttebel
22-01-2007, 20:10
slet volgens de rest van de wereld: seks hebben met mensen die je niet goed kent gepaard met ordinair gedrag.

slet volgens mij (en nog een boel anderen): iemand die van flirten, zoenen en seks houdt, die het niet als iets engs ziet en het graag doet met meerdere partners zonder vaste relatie.

ik ben zelf ook een slet (nu even niet dan, ivm relatie:p), maar het woord heeft pas iets negatiefs als je het bent en jezelf niet zo wilt noemen.

Al Murphy
22-01-2007, 21:53
tuttebel schreef op 22-01-2007 @ 20:10 :
slet volgens de rest van de wereld: seks hebben met mensen die je niet goed kent gepaard met ordinair gedrag.

slet volgens mij (en nog een boel anderen): iemand die van flirten, zoenen en seks houdt, die het niet als iets engs ziet en het graag doet met meerdere partners zonder vaste relatie.

ik ben zelf ook een slet (nu even niet dan, ivm relatie:p), maar het woord heeft pas iets negatiefs als je het bent en jezelf niet zo wilt noemen.

Dat snap ik dan weer niet. Ik neem aan dat je jezelf, ev. met een dosis cynisme, een slet kan noemen. Maar hoe je ten opzichte van je eigen seksualiteit staat, hoe kan dat invloed hebben op iemands definitie van het woord "slet"? Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar de betekenis die jij aan slet geeft (daar waar je het over graag doen en zo hebt) is volgens mij de perfecte definitie voor een nymfomane.

En wat voor mij dan weer een slet is: een meisje/jonge vrouw die vaak kortstondige relaties aangaat. Omwille van het kortstondige en de lust en zo. De respectloosheid waar Kruimel het over heeft zie ik dan zelf weer niet. En dat een man een slet kan zijn kan/wil ik ook niet inzien. Maar iedereen zal wel gelijk hebben.

Geen flauw idee. Gewoon iemand die zijn piemel achterna loopt? Ik heb daar geen woord voor.

Verwijderd
22-01-2007, 21:57
tuttebel schreef op 22-01-2007 @ 20:10 :

yeah right :rolleyes:
een slet is een vies, gebruikt vaatdoekje... thank god voor zelfkennis

Verwijderd
22-01-2007, 22:09
Ik vind een slet iemand die zijn grenzen niet kent, en dus zomaar met iedereen gaat, ook al kent diegene ze niet.
Bijvoorbeeld een meisje die ik ken (jammer genoeg); die 3 abortussen heeft gepleegd omdat ze met zoveel mensen naar bed is geweest dat ze niet weet wie de vader zou kunnen zijn, en ze zoent elke avond als ze uit gaat met minimaal 4 mensen (Dat is echt waar, heb het nog nooit anders gezien.)
Dat vind ik een slet.

tuttebel
22-01-2007, 22:35
Al Murphy schreef op 22-01-2007 @ 21:53 :
Dat snap ik dan weer niet. Ik neem aan dat je jezelf, ev. met een dosis cynisme, een slet kan noemen. Maar hoe je ten opzichte van je eigen seksualiteit staat, hoe kan dat invloed hebben op iemands definitie van het woord "slet"? Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar de betekenis die jij aan slet geeft (daar waar je het over graag doen en zo hebt) is volgens mij de perfecte definitie voor een nymfomane.

En wat voor mij dan weer een slet is: een meisje/jonge vrouw die vaak kortstondige relaties aangaat. Omwille van het kortstondige en de lust en zo. De respectloosheid waar Kruimel het over heeft zie ik dan zelf weer niet. En dat een man een slet kan zijn kan/wil ik ook niet inzien. Maar iedereen zal wel gelijk hebben.

Geen flauw idee. Gewoon iemand die zijn piemel achterna loopt? Ik heb daar geen woord voor. een nymfomane is volgens mij iemand die niet zonder seks kan, waar het een soort verslaving voor is. (correct me if I'm wrong) iemand die graag seks heeft, en het veel doet, zonder in een vaste relatie te zitten: dat is volgens mij meer een slet.

naar mijn mening zijn er ook meerdere betekenissen/interpretaties van het woord slet.:p ik zie mezelf niet als een sloerie (hoe veel mensen het woord slet gebruiken), maar wel als iemand met 'een vrije seksuele moraal'. Als mensen mij een slet zouden noemen ben ik vrijwel zeker gekwetst, omdat zij vaak de 'verkeerde' interpretatie ervan hebben.

'I'he Prophet
22-01-2007, 22:58
sterrenmeisje schreef op 22-01-2007 @ 21:57 :
yeah right :rolleyes:
een slet is een vies, gebruikt vaatdoekje... thank god voor zelfkennis

Ja, en jij bent een preuts kutje. Zo ken ik er nog wel een paar :p.

Ik blijf erbij dat een player iemand is die doelbewust mensen probeert te scoren en niets geeft om hun gevoelens, terwijl een slet iemand is die gewoon "makkelijk in de omgang" is.

Verwijderd
22-01-2007, 23:29
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 22:58 :
Ja, en jij bent een preuts kutje. Zo ken ik er nog wel een paar :p.

Ik blijf erbij dat een player iemand is die doelbewust mensen probeert te scoren en niets geeft om hun gevoelens, terwijl een slet iemand is die gewoon "makkelijk in de omgang" is. een slet is een vaatdoek... oud nederlands woord

heb nergens in de van dale zien staan dat sterrenmeisje voor kutje staat... (sterretje hihihi)

[edit]
"De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt."

Verwijderd
23-01-2007, 00:05
nymfomane =/= slet, laat dat even duidelijk wezen. Een hernia vergelijk je ook niet met een verrekt spiertje.

Verwijderd
23-01-2007, 00:14
Sovreze schreef op 23-01-2007 @ 00:05 :
nymfomane =/= slet, laat dat even duidelijk wezen. Een hernia vergelijk je ook niet met een verrekt spiertje. que?
als het een aandoening is, kan iemand misschien obsessief sletterig gedrag vertonen, maar dat maakt iemand nog geen slet

MTpower
23-01-2007, 00:39
sterrenmeisje schreef op 23-01-2007 @ 00:14 :
que?
als het een aandoening is, kan iemand misschien obsessief sletterig gedrag vertonen, maar dat maakt iemand nog geen slet Inderdaad, net zoiets als een kleptomaan geen dief noemen omdat het een aandoening is :o

'I'he Prophet
23-01-2007, 00:57
sterrenmeisje schreef op 22-01-2007 @ 23:29 :
een slet is een vaatdoek... oud nederlands woord

heb nergens in de van dale zien staan dat sterrenmeisje voor kutje staat... (sterretje hihihi)

[edit]
"De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt."

Oorspronkelijk ktnx.

Verwijderd
23-01-2007, 12:23
sterrenmeisje schreef op 23-01-2007 @ 00:14 :
que?
als het een aandoening is, kan iemand misschien obsessief sletterig gedrag vertonen, maar dat maakt iemand nog geen slet Dat is waar, ja. Maar het woord nymfomane wordt te pas en onpas rondgestrooid alsof het normaal 'lust for sex' is, ipv een aandoening waaraan vrouwen compleet seksueel gestoord worden/zijn.

Maar ach het is populair ofzo. Borderliner zijn is ook popi.

Volk
23-01-2007, 14:22
Voor mij is iemand al heel snel een slet. Als je het met verschillende mensen doet het alleen seks om de seks hebt. Een man is voor mij net zo snel een slet als een vrouw.

Verwijderd
23-01-2007, 14:49
NyteWolf schreef op 23-01-2007 @ 00:57 :
Oorspronkelijk ktnx. ik nie snap nie

'I'he Prophet
23-01-2007, 17:11
sterrenmeisje schreef op 23-01-2007 @ 14:49 :
ik nie snap nie

Dat de oorspronkelijke betekenis niets zegt over de huidige betekenis.

Al Murphy
23-01-2007, 17:45
Sovreze schreef op 23-01-2007 @ 12:23 :
Dat is waar, ja. Maar het woord nymfomane wordt te pas en onpas rondgestrooid alsof het normaal 'lust for sex' is, ipv een aandoening waaraan vrouwen compleet seksueel gestoord worden/zijn.

Mja, de discussie of het om een psychische of fysieke aandoening is, laat ik heel graag over aan mensen die er veel te lang voor gestudeerd hebben. De vergelijking met hernia begrijp ik niet, dus daar ga ik liever niet verder op in. En natuurlijk heb je gelijk dat er verschillen zijn tussen een symfo en een slet, en gebruik ik beide woorden misschien niet helemaal correct, maar ik zie toch ook heel veel overeenkomsten. Maar volgens mij kan iemand perfect een nymfomane zijn, zonder dat ze daarom psychisch (of zo) gestoord is, of niet meer normaal kan functioneren zonder seks.

Al Murphy
23-01-2007, 17:47
tuttebel schreef op 22-01-2007 @ 22:35 :
een nymfomane is volgens mij iemand die niet zonder seks kan, waar het een soort verslaving voor is. (correct me if I'm wrong) iemand die graag seks heeft, en het veel doet, zonder in een vaste relatie te zitten: dat is volgens mij meer een slet.

naar mijn mening zijn er ook meerdere betekenissen/interpretaties van het woord slet.:p ik zie mezelf niet als een sloerie (hoe veel mensen het woord slet gebruiken), maar wel als iemand met 'een vrije seksuele moraal'. Als mensen mij een slet zouden noemen ben ik vrijwel zeker gekwetst, omdat zij vaak de 'verkeerde' interpretatie ervan hebben.

Zoiets dan (c: Maar omdat je nu in een relatie zit is je vrije moraal misschien gewoon op pensioen. En/of je vriendje beheert de kunst van het vak :p

Rec_It
23-01-2007, 18:04
ik vind het niet echt belangrijk wanneer iemand een 'slet' is en wanneer niet. leven en laten leven imo.

Verwijderd
23-01-2007, 18:45
Al Murphy schreef op 23-01-2007 @ 17:45 :
Maar volgens mij kan iemand perfect een nymfomane zijn, (..) niet meer normaal kan functioneren zonder seks. dat is het hele punt.

Changshan
23-01-2007, 21:36
Ik vind:

Player: iemand die rondneukt en mensen pijn doet.

Slet: iemand die rondneukt en zichzelf daar eigenlijk stiekem evenveel of meer pijn mee doet als/dan zijn/haar omgeving.

De n heeft dus eigenlijk de situatie onder controle, de ander totaal niet.

Verwijderd
24-01-2007, 14:11
NyteWolf schreef op 23-01-2007 @ 17:11 :
Dat de oorspronkelijke betekenis niets zegt over de huidige betekenis. oneens :D

Verwijderd
24-01-2007, 14:55
Changshan schreef op 23-01-2007 @ 21:36 :
Ik vind:

Slet: iemand die rondneukt en zichzelf daar eigenlijk stiekem evenveel of meer pijn mee doet als/dan zijn/haar omgeving.

Verwijderd
24-01-2007, 15:55
Changshan schreef op 23-01-2007 @ 21:36 :
Ik vind:

mee eens..

er zijn dus ook 'female players'.

Luki
25-01-2007, 16:20
Een meid die haarzelf weggeeft als folders.

'I'he Prophet
25-01-2007, 16:31
Ik vraag me af h, aan al die mensen die zulke stroeve ideen hebben: hoe noemen jullie dan een meisje wat als ze iemand wel leuk vindt gewoon met iemand zoent, zonder zich verder bezig te houden met of daar wat uitkomt of niet?

Magican
25-01-2007, 16:32
sterrenmeisje schreef op 24-01-2007 @ 14:11 :
oneens :D

Beargumenteer.

@ Nytewolf

Menselijk

Luki
25-01-2007, 16:56
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil, en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt.

De woorden sloerie, slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slet

Luki
25-01-2007, 17:00
Ow en tis niet alsof er geen mannelijke sletten bestaan..

Een kereltje die een meisje wil verleiden maar haar geen ene flikker te bieden heeft.

En zo kom ik even op een bekend gezegde, "soort zoekt soort" :D

Verwijderd
25-01-2007, 22:34
Magican schreef op 25-01-2007 @ 16:32 :
Beargumenteer.heb ik eigenlijk al gedaan in mn eerste post. ik vind dat mensen tegenwoordig veel te goedkoop zijn. zomaar zoenen en seks maakt die zaken toch minder bijzonder, minder speciaal? ik vind dat zonde. en sletterig.
het is moeilijk uit te leggen, maar dat is gewoon mijn gevoel er over. net als al die irritante zogenaamde geile trendpotten die even voor de lol een meisje zoenen. dat is echt fijn voor de biseksuele en lesbische mensen die ik ken, want zoenen met een meisje doe je tegenwoordig toch omdat jongens daarop kicken? dus als je dat in het openbaar doet mogen ze wel aan je zitten :rolleyes:

'I'he Prophet
26-01-2007, 05:15
sterrenmeisje schreef op 25-01-2007 @ 22:34 :
heb ik eigenlijk al gedaan in mn eerste post. ik vind dat mensen tegenwoordig veel te goedkoop zijn. zomaar zoenen en seks maakt die zaken toch minder bijzonder, minder speciaal?

Wanneer is iemand dan te goedkoop en wanneer niet? Als ze maar 1 iemand zoent/seks mee heeft (de ware), als ze met 5 mensen heeft gezoend (ze dacht steeds dat t de ware was), als ze met 20 mensen gezoend heeft (ze vond ze gewoon erg leuk en ze zag wel hoe het liep)?

Ik vind dat mensen het woord slet maar ongenuanceerd in de mond nemen vandaag de dag.

Roosje
26-01-2007, 10:35
Jamaar sterrenmeisje, waarom zouden zoenen en seks bijzonder moeten zijn? :confused: Ik bedoel, ik snap je gedachte ergens wel, maar seks is wel zo'n beetje - oh, ik ben het woord kwijt. Ik bedoel, de drang tot seks is n van de meest menselijke, meest natuurlijke emoties, dus wat is er zo bijzonder aan?

En dan snap ik wel dat je het misschien niet met iedereen wilt doen, dat je het voor jezelf als iets bijzonders wilt houden, maar seks an sich vind ik niet bijzonder. Want menselijk.

OfCourse
26-01-2007, 12:02
een slet is een goedkoop meisje die iedereen neukt die los en vast zit en het nog leuk vind ook om voor slet uitgemaakt te worden en zo dus een slechte reputatie heeft

Een mannelijke slet bestaat niet dan wordt het dus een player.
Een player is iemand die een chick heeft, niks voor haar voelt en vervolgens iedereen ook plat neukt die los en vast zit.

Verwijderd
26-01-2007, 12:04
OfCourse schreef op 26-01-2007 @ 12:02 :

Een mannelijke slet bestaat niet dan wordt het dus een player.
Een player is iemand die een chick heeft, niks voor haar voelt en vervolgens iedereen ook plat neukt die los en vast zit.

nee

en nog eens

nee

OfCourse
26-01-2007, 12:09
Bartezz schreef op 26-01-2007 @ 12:04 :
nee

en nog eens

nee

Zolang je met niks beters komt moet je vooral je mond houden:)

Verwijderd
26-01-2007, 12:10
NyteWolf schreef op 26-01-2007 @ 05:15 :
Ik vind dat mensen het woord slet maar ongenuanceerd in de mond nemen vandaag de dag. ik vind dat mensen andermans lichaamsdelen maar ongenuanceerd in de mond nemen vandaag de dag :D
neej, ik weet dat het natuurlijk is, en als je denkt dat iemand de ware is, natuurlijk. maar niemand met meer hersencellen dan bonnie denkt dat 20 keer.
ik vind dat mensen ook heel jong aan al die shit beginnen. ik persoonlijk was er toen helemaal nog niet aan toe, maar ik weet dat dat ook anders kan. ik zie intiem zijn met mensen liever als iets bijzonders, omdat het anders voor mij zijn waarde verliest. en dan heb ik het zowel over lichamelijk als geestelijk intiem zijn.
mensen die hun hele levensverhaal eruit gooien als je ze 10 minuten kent vind ik ook goedkoop.

maar h, als je jezelf geen slet vindt, of een "goeie" slet (voor zover dat bestaat, maar whatever) wat boeit mijn mening je dan?

Roosje
26-01-2007, 12:51
@ sterrenmeisje: Geestelijk intiem zijn is voor mij ook weer heel iets anders ja. :) En misschien scheid ik die dingen wel heel makkelijk van elkaar, geestelijk en lichamelijk intiem met elkaar zijn. Want ik knuffel met iedereen en zoen makkelijk met mensen en zo, maar het duurt wel even voordat ik ze echt vertrouw en hun veel kan vertellen.
Ach ja. Loos.

En mm, ik vind het over het algemeen ook maar jong als mensen veertien zijn en al wel seks hebben gehad, en ik zou het zelf ook niet gekund hebben op die leeftijd. Maar ik heb er geen problemen mee, zolang iemand het zelf wil en niet doet onder mentale druk.

Ahwell, ik kan hier uren over doorpraten maar ik kom even niet uit mijn woorden. ;x

Verwijderd
26-01-2007, 12:55
:) nou Roosje... ik ga er iig over ophouden, want ik heb alles er wel ongeveer over gezegd wat ik erover kan zeggen. meningen verschillen. ik praat bijvoorbeeld weer wat makkelijker. het ligt er denk ik maar aan hoe je in elkaar zit en wat je fijner vindt.

Boebsie
26-01-2007, 14:08
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 13:14 :
Dan is er niks aan de hand, maar ben je wel een slet dunkt me. Die hele negatieve connotatie bij het woord slet vind ik ook maar een dubieus iets. Volgens het woordenboek is een slet "iemand met een losse seksuele moraal" en dat is ook wel voor mij de, niet al te vaste, definitie denk ik. Mensen die het allemaal niet zo nouw nemen met monogamie en/of met meerdere mensen "klooien" zijn sletten imho.

Psies, waarom is het perse iets negatiefs om een slet te zijn (uitgaande van de bovengenoemde definitie). Zolang je anderen of jezelf niet schaadt begrijp ik het negatieve aspect niet zo goed...

Magican
26-01-2007, 14:32
sterrenmeisje schreef op 25-01-2007 @ 22:34 :
heb ik eigenlijk al gedaan in mn eerste post. ik vind dat mensen tegenwoordig veel te goedkoop zijn. zomaar zoenen en seks maakt die zaken toch minder bijzonder, minder speciaal? ik vind dat zonde. en sletterig.
het is moeilijk uit te leggen, maar dat is gewoon mijn gevoel er over. net als al die irritante zogenaamde geile trendpotten die even voor de lol een meisje zoenen. dat is echt fijn voor de biseksuele en lesbische mensen die ik ken, want zoenen met een meisje doe je tegenwoordig toch omdat jongens daarop kicken? dus als je dat in het openbaar doet mogen ze wel aan je zitten :rolleyes:

Iemand zei ergens dat de oorspronkelijke betekenis (van het woord slet = vaatdoek) niets te maken heeft met de betekenis van het woord slet nu. Jij was het daar niet mee eens, en beargumenteert dit met de bovenstaande tekst.
Heb ik wat gemist of heb jij iets gemist?

Verwijderd
26-01-2007, 16:03
Magican schreef op 26-01-2007 @ 14:32 :
Iemand zei ergens dat de oorspronkelijke betekenis (van het woord slet = vaatdoek) niets te maken heeft met de betekenis van het woord slet nu. Jij was het daar niet mee eens, en beargumenteert dit met de bovenstaande tekst.
Heb ik wat gemist of heb jij iets gemist? ow, ging het daarover? misverstand... ja... als ik het teruglees beetje debiel van me.
ehm... woordbetekenissen veranderen, maar het is nog hetzelfde woord waarvan de betekenis verlegd is. ik vond die quote van "een vrouw waar je de vloer mee dweilt" eigenlijk wel afdoende.

Changshan
26-01-2007, 16:32
OfCourse schreef op 26-01-2007 @ 12:09 :
Zolang je met niks beters komt moet je vooral je mond houden:)

Zie vorige pagina. Bartezz hangt mijn mening aan; namelijk dat players en sletten als begrippen niet geslachtsgebonden zijn. Als je naar de letterlijke betekenis kijkt, zie je ook dat de verschillen tussen een slet en een player veel te groot zijn om een meisje gewoonweg een slet te noemen en een jongen een player. Dat is het verschil tussen iemand die de vloer met zich laat aanvegen en iemand die graag 'speelt' met zijn/haar omgeving.

Verwijderd
26-01-2007, 16:48
OfCourse schreef op 26-01-2007 @ 12:02 :
Zolang je met niks beters komt moet je vooral je mond houden

een player is iemand die met veel mensen gaat en geen rekening houdt met de gevoelens van anderen. Hij/zij hoeft dus niet per definitie bezet te zijn.

een slet is iemand die met veel mensen gaat, maar geen rekening houdt met zijn/haar eigen gevoelens en zichzelf ermee kwetst.

heb ik zo aan jouw, zeer vriendelijke, verzoek voldaan?

Ceridwen
29-01-2007, 22:48
Ik vind dat iemand een slet is wanner hij/zij met veel mensen kust/neukt/(korte)relaties heeft. Punt.
En ik vind dus die negatieve bijklank die het vaak heeft helemaal niet juist. Ik vind het past fout/slecht als de slet geen rekening houdt met de gevoelens van anderen, maar daar zijn weer hele andere benamingen voor.

M.Reket
30-01-2007, 12:25
Een slet ben je als je met veel mensen kust & gemeenschap hebt etc. Zonder maar iets te voelen voor diegene.. Maarja players & sletten wat maakt het uit z'n beide laag..

Roosje
30-01-2007, 13:52
M.Reket schreef op 30-01-2007 @ 12:25 :
Een slet ben je als je met veel mensen kust & gemeenschap hebt etc. Zonder maar iets te voelen voor diegene.. Maarja players & sletten wat maakt het uit z'n beide laag..
Waarom vind je een slet laag dan? Van players kan ik het nog wel begrijpen, een player gebruikt mensen min of meer - dt vind ik laag. Maar wat vind je laag aan zoenen en seks hebben met mensen wanneer je niets voor hen voelt? Het kan toch dat je er zin in hebt?

hmm-hmm
30-01-2007, 16:06
renske de greef heeft een mooie column over het woord slet geschreven! of in ieder geval gaat ze op de definitie ervan in.

erg leuk om te lezen! (of het informatief gevonden wordt is een ander verhaal)

Changshan
30-01-2007, 16:06
Roosje schreef op 30-01-2007 @ 13:52 :
Waarom vind je een slet laag dan? Van players kan ik het nog wel begrijpen, een player gebruikt mensen min of meer - dt vind ik laag. Maar wat vind je laag aan zoenen en seks hebben met mensen wanneer je niets voor hen voelt? Het kan toch dat je er zin in hebt?

Naja, je moet er wel iets voor voelen... :p alleen niet zodanig dat het later pijn doet. Dan kun je misschien ook wel een beetje slet zijn in positief opzicht.

Rec_It
01-02-2007, 00:13
Changshan schreef op 30-01-2007 @ 16:06 :
Naja, je moet er wel iets voor voelen... :p alleen niet zodanig dat het later pijn doet. Dan kun je misschien ook wel een beetje slet zijn in positief opzicht.

het mooie is nu dat je niets 'moet' daarnaast vind ik ook niet dat je per se altijd maar rekening met iemand moet houden. Dat is nou eenmaal het risico van zoenen/seks hebben met iemand die je niet of nauwelijks kent. Moet je daar maar niet aan beginnen. Players zijn trouwens een ander verhaal, maar dat heeft dan ook niets met topic te maken.

Reverend
01-02-2007, 13:00
Ik vind snol een veel leuker woord.

juno
01-02-2007, 13:09
Of sloerie. Of del. Of lellebel.

Muchacha
03-02-2007, 17:22
Of afgelikte boterham. Of sloor.

Verwijderd
04-02-2007, 18:16
Ik geloof dat ik de definitie van ergens op de vorige pagina wel het beste vind - een slet is wat mij betreft iemand die respectloos met seks omgaat (of met anderen door middel van seks).

Changshan
04-02-2007, 18:29
Morgan schreef op 04-02-2007 @ 18:16 :
Ik geloof dat ik de definitie van ergens op de vorige pagina wel het beste vind - een slet is wat mij betreft iemand die respectloos met seks omgaat (of met anderen door middel van seks).

Is dat niet al een player dan?

Verwijderd
04-02-2007, 19:27
Changshan schreef op 04-02-2007 @ 18:29 :
Is dat niet al een player dan?

Ik gebruik de term 'player' nooit. Het klinkt alsof iemand... ik weet het niet, een spel speelt, in de machthebbende positie zit, en ik heb niet het idee dat mensen die op zo'n negatieve manier met seks omgaan, wel sterk in hun schoenen staan, wel doorhebben waar ze mee bezig zijn. En jongens die gewoon goed zijn in meiden versieren, vind ik gewoon eh, versierders ofzo.

Player klinkt als een soort positieve term voor iemand die negatieve dingen doet. Maar ik kan eigenlijk helemaal niet verwoorden wat ik nu eigenlijk bedoel, dus iemand anders mag het even proberen.

Changshan
04-02-2007, 21:19
Je bent een heel eind op weg. :D Ik zat daar namelijk ook al mee; met dat de volmaakte 'player' niet bestaat omdat iedere player stiekem ook wel een slet is.

Jamesss
14-02-2007, 16:32
Ik vind niet dat je iemand - omdat diegene erg veel sex met veel verschillende mensen heeft - een slet moet gaan noemen. Dat komt bij mij over alsof degene die zo over haar spreekt uit een verkropte jaloezie ( zij wel, maar ik niet...) op haar gedrag reageert...

Wat is er mis met mensen die van veel sex met veel verschillende partners houden? Niets toch...net zo min als er iets mis is met iemand die het liefst langdurig 1 partner heeft...

Aard van het beestje denk ik.

James

DusterBoy
21-02-2007, 21:43
Iedereen moet zelf lekker weten hoe vaak hij/zij sex heeft. Als iemand maar gelukkig is met zichzelf. Ik weet alleen wel dat ik nooit op een meisje zal vallen die al door ik weet niet hoeveel kerels genomen is. Maar ik zie daarom nog geen reden om het woord slet of hoer of wat dan ook te gebruiken. Misschien zou ik het verder wel goed met haar kunnen vinden, of ze nou een slet is of niet.

Daarbij is slet niet te definieren aan de uitkomst van een formule ofzo.
Wat voor de 1 een slet is, is voor de ander misschien heel normaal. Daarom heeft heel de discussie denk ik niet zoveel zin.

Princesse Suze
22-02-2007, 13:43
Ik ben het helemaal eens! Je kan niet zomaar mensen een slet noemen om iets wat ze zelf prettig vinden. Maar jaah, als ik dat tegen iemand die mij persoonlijk kende zou zeggen, zou ik de reactie krijgen dat dat is omdat ik zelf een slet ben....