Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 17:51
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Hallo,
Daarstraks kreeg ik van mijn Norton Firewall een bericht waarin stond:
"msn(en dan nog wat letterserachter).iets probeert toegang te krijgen tot uw computer, wat wilt u doen?"
Ik heb toen gekozen voor de optie "nooit tot poorten toelaten". (dacht dat het onbelangrijk was)
Maar nu kan ik me niet meer aanmelden op MSN zonder mijn firewall uit te schakelen...

Hoe los ik dit op, met andere woorden hoe kan ik mijn firewall dingen laten toelaten tot mijn pc waarvan ik eerst zei dat ze niet toegelaten mochten worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2007, 18:02
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik weet niet precies hoe da tbij norton zit. maar je moet in ieder geval even naar je firewall gaan en bij mcafee kun je dan kiezen voor 'de lijst met internettoepassingen weergeven'.

als je daarop klikt kun je kiezen welke programma's zijn geblokkeerd en toegestaan.

en voor de toekomst kun je met een gerust hart programma's die je bekend voorkomen toestaan
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 08:23
Verwijderd
En geen norton gebruiken, dat verpest je pc.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 11:14
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Hulk schreef op 15-02-2007 @ 19:02 :
ik weet niet precies hoe da tbij norton zit. maar je moet in ieder geval even naar je firewall gaan en bij mcafee kun je dan kiezen voor 'de lijst met internettoepassingen weergeven'.

als je daarop klikt kun je kiezen welke programma's zijn geblokkeerd en toegestaan.

en voor de toekomst kun je met een gerust hart programma's die je bekend voorkomen toestaan
Zoiets vind ik niet in het Norton scherm. Ik heb al overal de 'configureren' knop uitgeprobeerd, maar vind nergens wat ik zoek.

Citaat:
Piloff schreef:
En geen norton gebruiken, dat verpest je pc.
De welke adviseer jij dan, voor een latere aankoop? (Is Panda goed?)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 00:44
tombooooo
tombooooo is offline
Citaat:
Mahonie schreef op 17-02-2007 @ 12:14 :
Zoiets vind ik niet in het Norton scherm. Ik heb al overal de 'configureren' knop uitgeprobeerd, maar vind nergens wat ik zoek.
Ik zelf heb Norton Internet Security, neem aan dat jij die ook hebt? Zo ja, dan zal het op deze manier wel moeten lukken;

Norton Internet Security openen > Status en instellingen > Persoonlijke Firewall > Configureren.

Vervolgens opent er een nieuw scherm waar je als het goed is de tab 'Programma's' ziet. Hier kun je bij 'Handmatig programmabeheer' MSN weer toegang tot internet geven.

Hoop dat het helpt .

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 00:50.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 13:01
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
tombooooo schreef op 18-02-2007 @ 01:44 :
Ik zelf heb Norton Internet Security, neem aan dat jij die ook hebt? Zo ja, dan zal het op deze manier wel moeten lukken;

Norton Internet Security openen > Status en instellingen > Persoonlijke Firewall > Configureren.

Vervolgens opent er een nieuw scherm waar je als het goed is de tab 'Programma's' ziet. Hier kun je bij 'Handmatig programmabeheer' MSN weer toegang tot internet geven.

Hoop dat het helpt .
Jaa, nu is het gelukt! Dankjewel!!


Edit: Nu heb ik ook gevonden hoe ik terug op het internet kan zonder de firewall uit te schakelen (iets waar ik al langer naar op zoek was)! Dubbel bedankt dus!

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 13:06.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 20:13
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Mahonie schreef op 17-02-2007 @ 12:14 :
Zoiets vind ik niet in het Norton scherm. Ik heb al overal de 'configureren' knop uitgeprobeerd, maar vind nergens wat ik zoek.


De welke adviseer jij dan, voor een latere aankoop? (Is Panda goed?)
Kopen wrm kopen als je gratis AVG Free 7.5 kan krijgen die egt goed werkt of antivir.
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware nieuwste msn en winXP
remy476
3 07-09-2010 14:40
Software & Hardware MSN werk niet door ->firewall?
Rubenversteegen
2 19-04-2006 21:07
Software & Hardware msn wordt geblokkeerd door een firewall
welle
11 17-02-2006 16:25
Software & Hardware Msn messenger audio verbinding
MissCzechMeOut
19 13-06-2004 16:42
Software & Hardware [Proxy/LAN] Problemen met MSN Mes. en Games inbellen
GeritoDM
10 02-07-2003 17:26
Software & Hardware XP, Internet Sharing en file transfers
Captain
14 22-05-2002 20:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.