Oud 17-02-2007, 21:28
fromBALKAN :D
Beste mensen, ik mag over een paar maanden een nieuwe PC of laptop kopen ( ik hou van paps en mams ), en nu weet ik niet welke ik moet nemen, een PC of een Laptop
Ik game niet veel, ik hou het vaak beperkt bij internetten, en MSNen en muziek luisteren, ik heb een budget van € 1000, dus heeft iemand van jullie suggestie's, en wat zijn de voor/nadelen van een PC/laptop...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2007, 21:38
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Huh, kan je dat niet zelf bedenken wat je belangrijk vindt? Een laptop is mobiel en compact en mooier. Een pc neemt meer plaats in en presteert wat beter/sneller en is gemakkelijker te customizen.

Er bestaan honderden verschillende configuratiemogelijkheden van pc's of laptop. Ik zou zeggen: loop naar een pc-winkel en volg je gevoel. En hou er rekening mee dat je binnen de kortste keren pc's/laptops zal tegenkomen die weeral een pak meer kunnen voor hetzelfde geld. Op het ideale model kan je dus wachten tot je een ons weegt.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 21:38
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
als je hem pas over paar maanden mag, moet je dan maar gaan kijken...heeft geen zin nu te kijken want dan is alles alweer verouderd..
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 17-02-2007 @ 22:38 :
als je hem pas over paar maanden mag, moet je dan maar gaan kijken...heeft geen zin nu te kijken want dan is alles alweer verouderd..
Indeed.


Hoewel je beter voor een PC zou kiezen ws. Laptop is misschien wel leuk maar hoevaak zit je werkelijk ergens anders?

Ik heb beide en ik gebruik mijn laptop nooit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke moet ik kiezen
Mort'n
14 19-07-2015 12:52
Studeren hbo pedagogiek -vragen- + welke hogeschool?
Sannefloor
1 15-05-2007 16:42
Software & Hardware [Geheugen] Compact Flash of Secure Digital?
Martin
14 12-03-2003 23:00
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen wat moet ik kiezen?
0 04-06-2001 14:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.