Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 01:27
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Laatst heb ik een 250 GB HDD gehaald en het viel mij nogal op dat ie verdomde traag was. Omdat Windows steeds crashte, besloot ik al mijn drives even te bekijken MBV HDD Regenerator (V1.51).

Nu kwam ik erachter dat deze drive 1,9 miljoen beschadigde sectoren had, waarvan er geen één is hersteld. Desondanks heb ik mbv HDD Regenerator erger beschadigde drives wel kunnen repareren.

Hoe kan dat er niets gerepareerd is en hoe kan ik die sectoren alsnog herstellen?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Advertentie
Oud 12-03-2007, 08:01
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Gewoon mee terug naar de winkel en omruilen voor een nieuwe, hier kun je niets mee. Beschadigde sectoren verspreiden zich en vroeg of laat verlies je data.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 12-03-2007, 09:50
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Dan moet ik toch maar goed naar de bon gaan zoeken. Bedankt!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 20-01-2009, 01:09
Jo Vermeiren
Jo Vermeiren is offline
Zou nekeer willen weten hoelang die schijf van 250GB zitten draaien heeft met Regenerator... Zal ook wel wa geweest zen...

Nu ja, was dus een kleine GB da kapot en ni te herstellen was. Is wel veel en zeker als da in begin is van een HD is en ge gebruikt die om op te starten met Windows of zo.
Dan is er echt wel veel risico en ni betrouwbaar.

Vroeger bij transport van een PC en zo ej, deed men een park van de HD. Want wa zwaar schokken is ni gezond. Met zo park waarde geruster. Ma nu doet men da ni meer ej. Nu is da gewoon PC insteken en aanzetten, verhuizen naar andere kamer en terug aanzetten, etc. Ge moe natuurlijk wel de dos-commando's invoeren en wie gebruit da nu nog... Ikke gebruik nog veel dos-commando's ze
Oud 20-01-2009, 10:51
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Zou nekeer willen weten hoelang die schijf van 250GB zitten draaien heeft met Regenerator... Zal ook wel wa geweest zen...

Nu ja, was dus een kleine GB da kapot en ni te herstellen was. Is wel veel en zeker als da in begin is van een HD is en ge gebruikt die om op te starten met Windows of zo.
Dan is er echt wel veel risico en ni betrouwbaar.

Vroeger bij transport van een PC en zo ej, deed men een park van de HD. Want wa zwaar schokken is ni gezond. Met zo park waarde geruster. Ma nu doet men da ni meer ej. Nu is da gewoon PC insteken en aanzetten, verhuizen naar andere kamer en terug aanzetten, etc. Ge moe natuurlijk wel de dos-commando's invoeren en wie gebruit da nu nog... Ikke gebruik nog veel dos-commando's ze
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 20-01-2009, 11:12
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Wat?

Nou ja, slotje, dit is nogal een up.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.