Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2007, 09:25
Verwijderd
Ik heb dit weekend een hard reset uitgevoerd op mijn MDA Vario II. Ik doe dit één keer per maand. Nu speel ik al een tijdje met het idee om mijn software te upgraden naar WM 6.0. Ik heb een telefoonverzekering dus voor m'n garantie maakt het niet uit, ik mag m'n telefoon tegen een muur gooien en ze maken 'm nog.

Nou heb ik zelf nog geen ervaring met het upgraden/flashen van een mda en met de guides kom ik er vast wel uit. Ik vraag me alleen af of er andere mensen hier al ervaring mee hebben. Ik heb namelijk geen zin om m'n telefoon te verpesten .

Ik heb wel een site gevonden waar heel veel informatie opstaat maar mijn (technisch) engels is niet supergoed dus ik kom er niet helemaal aan uit.

Dus heeft iemand de software al geupgrade of ervaringen met upgraden van software op mda's? Hoe is dat gegaan? En bevalt WM 6.0?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2007, 10:54
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Zelf heb ik mda vario 1 en geen ervaring met het flashen van mijn telefoon.
Weet wel dat er veel risico's zijn tijdens het flashen.
De meeste zeggen dan ook soms dan wel: "If it works, don't flash it".
Ben wel benieuwd naar de site die je gevonden hebt

Waarom wil je hem upgraden?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 11:00
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 25-03-2007 @ 11:54 :
Zelf heb ik mda vario 1 en geen ervaring met het flashen van mijn telefoon.
Weet wel dat er veel risico's zijn tijdens het flashen.
De meeste zeggen dan ook soms dan wel: "If it works, don't flash it".
Ben wel benieuwd naar de site die je gevonden hebt

Waarom wil je hem upgraden?
Ik weet dat er veel risico's aan zitten. De reden dat ik hem wil upgraden is vooral omdat WM 5.0 op mijn vario II erg veel problemen geeft en er voorlopig nog geen software-update voor beschikbaar komt. Hij is erg traag, verstuurd smsjes meerdere malen etc.
En naast dat ben ik helemaal gek van gadgets maar wil ik dan ook dat ze precies zijn zoals ik het wil.

Nadeel is dat er op dit moment nog geen rom is van de T-Mobile software dus ik kan niet meer terug als ik het eenmaal heb gedaan. En daar ben ik dan ook wel weer huiverig voor. Maar ik lees zoveel positiefs over WM 6.0 dat ik 't toch wel graag wil.

Ik heb gekeken op tweakers, daar stond wat informatie en de tutorial die ik gevonden heb staat hier: http://www.mrvanx.myzen.co.uk/hermes...mxl/index.html

Gaat allemaal via xda-developers.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 18:52
Orange_Orange
Orange_Orange is offline
ik heb het op mijn Vario I wel gedaan, werkte allemaal prima zolang je het maar volgens de tutorial doet... En zo niet, dan is er altijd nog een mogelijkheid om via een 'achterdeur' de originele rom erop terug te zetten.

Ik wissel nu bijna wekelijks van roms en het bevalt erg goed
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 12:10
J-roenn
J-roenn is offline
bedenk wel dat die vario erg lage specs heeft voor windows mobile 6...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 12:18
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 14-04-2007 @ 13:10 :
bedenk wel dat die vario erg lage specs heeft voor windows mobile 6...
Schijnt wel mee te vallen, ik heb ervaringen gelezen en het is prima te doen. Je moet het niet doen met een vario 1 lijkt me maar een vario 2 lukt wel.
Maar ik heb besloten om er toch maar even mee te wachten ondertussen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.