Oud 31-03-2007, 17:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds gisteren heb ik een laptop en omdat ik best wel pijn in m'n polsen krijg van het muizen met dat touchpad wil ik graag een gewone muis. De muis die ik nog heb kan ik niet aansluiten op m'n laptop omdat daar geen usb-stekkertje aan zit. Nou moet ik dus een nieuwe muis kopen (of een verloopstukje als die er zijn en zo ja, hoe duur zijn die dan?).

Ik ben nu op zoek naar een goedkope, simpele usb-muis. Gewoon twee of drieknops met een scrollwieltje. Ik wil liever geen draadloze muis. Het maakt me niet zoveel uit of het er een is met bal of met zo'n lampje.

Kan iemand me vertellen waar ik op moet letten, of het uit maakt welke ik koop en hoe duur zo'n muis ongeveer is?

Alvast bedankt!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2007, 17:46
Barry K
Barry K is offline
Als ik jou was zou ik de goedkoopste logitech optische muis die ze bij jou in de buurt hebben kopen. Kost tussen de 15-20 euro.
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 17:51
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Barry K schreef op 31-03-2007 @ 17:46 :
Als ik jou was zou ik de goedkoopste logitech optische muis die ze bij jou in de buurt hebben kopen. Kost tussen de 15-20 euro.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 18:17
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Barry K schreef op 31-03-2007 @ 17:46 :
Als ik jou was zou ik de goedkoopste logitech optische muis die ze bij jou in de buurt hebben kopen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 18:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee dat is duidelijk

En die werken allemaal ook gewoon met Windows Vista?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 18:59
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ja simpele muizen met gewoon scrollwiel en 2 knoppen werken altijd wel
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 23:04
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
de meeste nieuwe muizen zijn primair USB met een verloopstekkertje..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 16:32
Verwijderd
Ik heb een Microsoft IntelliMouse, van (toen) zo'n 20 euro, werkt perfect
En wat betreft RSI-achtige-perikelen: koop er ook nog een los toetsenbord bij, voor je overspannen spieren in je polsen en armen krijgt, zoals ik. Een laptop is verschrikkelijk slecht voor je. (Voor mij in ieder geval wel.)

Enne, koop een muis die fijn in de hand ligt, niet zo'n kleinere laptopmuis, dan kun je er net zo goed géén kopen.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zijn er geen verloopstukjes te koop van PS2 naar USB? Dat is waarschijnlijk goedkoper dan een nieuwe muis want m'n oude muis bevalt op zich prima, toetsenbord idem.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:41
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Volgends google wel:

Maar vraag me af waar je ze ergens kan aanschaffen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Onderdelenhuis? Klopt het dat je dan maar een zo'n dingetje nodig hebt voor muis en toetsenbord?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 00:45
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-04-2007 @ 16:32 :
Enne, koop een muis die fijn in de hand ligt, niet zo'n kleinere laptopmuis, dan kun je er net zo goed géén kopen.

Ik moet mijn laptop dagelijks meenemen en een kleinere muis is dan handig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 20:33
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
freyk schreef op 01-04-2007 @ 20:41 :
Volgends google wel:
[afbeelding]
Maar vraag me af waar je ze ergens kan aanschaffen.
http://www.allekabels.nl/na/0/931/Us...p-Stekker.html
Heerlijke site voor al je verloopkabels etc
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 23:24
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik gebruik op mijn laptop een optische muis van Logitech en ben daar zeer tevreden over. De uitgebreide optische muis moet je instaleren met een CDrom, de eenvoudige is gewoon plug and play.

Aanvulling...Geen Trust gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 18:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een optische muis gekocht van Logitech voor iets van 20 euro, met zowel een PS2 als een USB-aansluiting. Ik heb voornamelijk gekeken naar wat lekker in m'n hand lag. Heb hem ff snel getest en dat bevalt goed

Bedankt voor alle adviezen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 15:15
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
ik heb een trust lasermuis voor 15 euro..perfect ding..er zit een usb aansluiting bij en eenverloopstekkertje voor de oude PS/2 aansluiting. overal te koop> ik zou naar mediamarkt gaan
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
jongen16arnhem schreef op 19-04-2007 @ 15:15 :
ik heb een trust lasermuis voor 15 euro..perfect ding..er zit een usb aansluiting bij en eenverloopstekkertje voor de oude PS/2 aansluiting. overal te koop> ik zou naar mediamarkt gaan
perfect :') ik heb ook zo'n ding maar perfect kan ik m niet noemen, doet t gaar op een andere ondergrond als een muismat en sommige muismatten vind ie ook niet tof, hij drijft over mijn scherm en springt van hoek naar hoek, enige voordeel is dat ie 15 euro kost.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 17:24
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
ik weet ni welke trust je hebt..maar deze doet het egt geweldig..op pc en op laptop..
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 02-04-2007 @ 00:45 :
Ik moet mijn laptop dagelijks meenemen en een kleinere muis is dan handig.
Ik ook. Maar bij mij past ie gewoon in mijn laptoptas hoor
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:05
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik zou wat minder goedkoop en simpel zijn als ik joiu was. Als je die muis neemt omdat je last hebt, zou ik een wat meer ergonomische muis kopen. Stel je voor dat je straks nog last hebt van die goedkope muis
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-04-2007 @ 16:32 :
Enne, koop een muis die fijn in de hand ligt, niet zo'n kleinere laptopmuis, dan kun je er net zo goed géén kopen.

Ik heb een kleinere muis voor mijn desktopcomputer omdat ik die veel prettiger vind dan een grote, reguliere muis.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 28-04-2007 @ 20:48 :
Ik heb een kleinere muis voor mijn desktopcomputer omdat ik die veel prettiger vind dan een grote, reguliere muis.
Ja, oké: het moet wel goed in de hand liggen. Maar mijn ervaring is dat die minilaptopmuizen niet goed voor de spieren in mijn handen en armen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.