Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2007, 08:15
bugmenot
bugmenot is offline
hi,

ik heb (of beter gezegd, had) thuis een computer met een zeer grote monitor en een laptop. Deze monitor heb ik gewoon geen plaats voor, dus die heb ik weggegooid.

nu wil ik dus alleen via mn laptop mn computer besturen, daar gebruik ik nu een programmatje genaamd radmin voor. werkt prima, alleen dit programma is geschreven voor gebruik over het internet en ik gebruik gem alleen voor het local network, dus ik heb het gevoel dat niet alles uitgehaald wordt.

zo reageert alles erg traag, terwijl het veel sneller moet kunnen op een netwerk.

weet iemand een beter programmatje dat deze klus kan klaren?

groeten
bugmenot
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2007, 08:28
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Remote Desktop? VNC?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 09:01
Verwijderd
Hamachi?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 09:42
bugmenot
bugmenot is offline
het is eigelijk de bedoeling om de hele computer te kunnen besturen, als het even kan ook simpele games als simcity en football manager.

remote desktop is volgens mij net zoiets als radmin, maar zou dit het wel mogelijk maken om bv die games te spelen of gaat het daar te langzaam voor?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 11:00
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
bugmenot schreef op 09-05-2007 @ 10:42 :
het is eigelijk de bedoeling om de hele computer te kunnen besturen, als het even kan ook simpele games als simcity en football manager
Zover ik het weet bestaan er geen remote administrators, die speciaal gemaakt zijn om vanaf een afstand spellen te spelen.
Je kan met elke remote administrator spellen spelen, maar het is niet aan te raden als je bijvoorbeeld 3d spellen wil gaan spelen.

Offtopic:
Bugmenot, je bent een zeer handige site
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 09-05-2007 om 11:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.