Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 16:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hoi,

Eergisteren een nieuwe Samsung i600 gekocht, i.c.m. een Hi-abonnement en eindeloos internet. Internet doet het, alleen wordt mij voortdurend de toegang tot 'pocket msn' of 'msn mobile' geweigerd. Ik krijg dan de volgende melding:

Het aanmelden bij MSN Messenger Service is mislukt omdat de service niet reageert. Probeer het later opnieuw

Ik heb al uren met de klantenservice van Hi en KPN aan de telefoon gehangen, ben bij een servicepunt van KPN langsgegaan, en 3 keer bij de The Phone House geweest waar ik de telefoon vandaan heb. Niemand heeft een kant- en klare oplossing.

Is er hier iemand die weet hoe ik mijn MSN messenger aan de praat kan krijgen?

Groetjes,
Kel
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2007, 18:07
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ben jij net zo verslaafd als die man van de reclame?

ontopic: Ik heb t alleen geprobeerd op een Nokia N73, en daar deed ie t gewoon op
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Niet verslaafd, ik moet gewoon een mobiel met internet hebben i.v.m. mijn werk waar ik slecht bereikbaar ben, waar laptops meeslepen moeilijk is en internet noodzakelijk is zegmaar.

Hm ja op een Samsung i600 zou hij het normaal ook gewoon moeten doen (mijn vriend heeft exact dezelfde, met hetzelfde abonnement). Maargoed hij zegt dus steeds dat de service niet beschikbaar is.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
anyone?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 14:11
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Bij mijn toestel zijn er 2 dingen mogelijk wanneer ik die foutmelding krijg. Óf ik heb geen verbinding met het internet óf mn gebruikersnaam/wachtwoord is fout.

Je weet zeker dat het laatste klopt en hebt evt ook al een ander account geprobeerd? Als het echt niet werkt zou ik een keer een hard reset uitvoeren op het toestel (dat kan vast wel aangezien het om een Windows Mobile toestel gaat). Dan ben je wel alles kwijt verder, maar als je vooraf een backup maakt + het feit dat je hem net 2 dagen hebt...moet het goedgaan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 01:30
Verwijderd
Ik had laatst de Pocket PC van mijn broer overgenomen, en daar had ik dat probleem ook.

Het blijkt dat MSN ge-update moet worden.

Hier kun je de MSN update instructies vinden (+andere updates) voor jouw Samsung telefoon:
http://www.samsungtelecom.com/support/mit/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6
Verwijderd
217 04-03-2011 15:12
Software & Hardware Welke telefoon raden jullie mij aan?
no pain n death
25 28-04-2006 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.