Oud 05-06-2007, 17:45
ruben3123
ruben3123 is offline
Ik ben bezig met een applet in java waarin je een spelletje kan spelen. Ik kom echter bij het programmeren een aantal probleempjes tegen. Ik vroeg me af of hier op het forum mensen zijn met programmeerkennis die mij willen helpen met het programmeren. Het is niet mijn bedoeling om jullie mijn huiswerk te laten doen, ik heb alleen wat ideeen, maar ik weet niet helemaal goed hoe je dat moet programmeren.
Als je mij zou willen helpen dan kan je mij een pm sturen. Vooral mensen die ook msn gebruiken wil ik vragen om te reageren.
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2007, 18:27
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Doe net zoals de rest van de (java-)programmeurs op dit forum: post je probleem met broncode en wacht op antwoord
(en ondertussen doorzoek je handleidingen, voorbeeldscripts, met behulp van je favo zoekmachine).
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:30
ruben3123
ruben3123 is offline
Ja, dat wilde ik eerst ook doen, maar ik moet dat nogal veel code posten, omdat je eigenlijk wel de hele code moet hebben om een foutje te zien. Maar als ik niemand goeds op deze manier kan vinden, zal ik zeker bij de rubriek software&multimedia mijn code + vragen posten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:42
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Hint/tip: gebruik java als zoekwoord bij de zoekfunctie van ons forum.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.