Oud 19-06-2007, 09:40
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ik heb mijn hotmail aan Outlook Express gelinkt, omdat ik dat veel handiger vind. Maar wanneer ik mails krijg met als bijlage een .wmv bestand, dan kan ik die bijlage nooit openen. Er staat boven dat bericht "Oulook Express heeft de volgende onveilige bestandsbijlagen in deze e-mail ontoegankelijk gemaakt: Naam.wmv"

Ik heb zelf al wat rondgezocht tussen de opties, en ook bij mijn virusscanner (Symantec antivirus) maar ik kon niets vinden. Hier op het forum had iemand ook dit probleem, maar daar is nooit serieus op ingegaan toen.

Is dit een bekend probleem? Iemand een oplossing?

Bedankt
__________________
Soija.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2007, 10:01
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Het is geen probleem, het is een veiligheidsmaatregel

Maar er is vast wel ergens een optie om de bijlage tóch te openen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 10:45
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ik vind het een probleem

En nee, ik heb al heel wat geprobeerd, klikken op die waarschuwing helpt niet, er staat nergens iets van 'meer info' ofzo, nergens een knopje, 'bijlage downloaden'; het is gewoon geblokkeerd... Nja, de kans bestaat natuurlijk wel dat ik ergens heel hard overkijk ofzo...

Het is gewoon irritant, want dan moet ik toch naar de site van hotmail gaan om dat filmpje te kunnen bekijken
__________________
Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 18:35
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ok, ik ben een n00b

Ik heb net nog eens gezocht tussen de opties, en ik heb het ineens wel gevonden Voor diegenen die het ook willen weten: Extra > Opties > tabblad Beveiliging > Openen of opslaan van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan uitvinken.
__________________
Soija.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.