![]() |
|
Verwijderd
|
Morgen begint ie weer.
Parcours te vinden op www.lavuelta.com Poule op www.wielerpools.com Subleague s.com, password forum. Voor mij is Evans favoriet. Praat hier verder over de Vuelta. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Grabsch wint tijdrit, Devolder goud. Eindwinst lijkt nu te gaan tussen Devolder en Menchov, maar Menchov gaf in de bergrit een stuk betere indruk dus voor mij is hij favoriet nu, maar Menchov heeft ook wel vaak een zwakkere dag in de bergen. Gaat nog interessant worden, Devolder heeft geen sterke ploeg maar gaat in de bergen wel veel aanvallen af moeten slaan van CSC, Caisse d'Epargne en Saunier.
|
![]() |
|
Devolder maakt geen kans op de eindoverwinning, daarvoor komt hij gewoon tekort in het hooggebergte. In de eerste bergrit deed hij 2 minuten langer over de slotklim dan Menchov, Sastre en Piepoli.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Devolder kon duidelijk de druk niet aan, 5 minuten verliezen op zo'n klim met een max van 9,5% is wel erg veel natuurlijk. Menchov stevent zonder ongelukken nu af op eindwinst.
Die Zaugg, die 5e werd, is trouwens ook een interessante figuur, daar gaan we nog wel wat van zien in de toekomst denk ik. |
![]() |
|
als Menchov vandaag doorkomt heeft hij een grote kans om de vuelta te winnen.. hierna volgt nog maar 1 aankomst bergop en 1 tijdrit waar verschillen gemaakt kunnen worden. nu maar hopen dat de slechte dag van menchov niet toevallig op 1 van die dagen valt :')
ohja vroeger kwam ik hier nog weleens in de wielertopics onder de naam nochtans maar die account kan ik niet meer op ![]()
||
Citaat:
![]() Hoop dat Menshov ff doorbikkelt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 Jens Voigt 2 Levi Leipheimer 1'57" 3 David López 2'10" 4 Leonardo Bertagnolli 3'05" 5 Robert Gesink 3'15" Hoezo niet geschikt voor hooggebergte? Bij jongens als Contador, Menchov, Sastre etc. moet hij natuurlijk wel lossen, maar klimmen kan-ie wel. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
enne wat menchov doet in de vuelta is leuk maar we moeten het wel een beetje relativeren he. de ronde is ten eerste voor hem gemaakt, weinig echt hoge bergen en weinig bergritten; dus minder kans dat hij een dag instort. ten tweede heeft hij zich goed kunnen richten op de vuelta omdat hij in de tweede bergrit in de tour al wist dat hij kansloos was. dit in tegenstelling tot zijn concurrenten hier, ik bedoel dus sastre en evans, die zijn vol voor het tourklassement gegaan. en laten we eerlijk wezen, efimkin en sanchez zijn geen ronderenners, piepoli heeft geen tijdrit en karpets komt tekort als het te steil wordt. tsja...
ik mis hier trouwens het algemene wielrennen topic dat was er eerst toch ook nog?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat: