Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2007, 18:14
Verwijderd
Morgen begint ie weer.

Parcours te vinden op www.lavuelta.com

Poule op www.wielerpools.com
Subleague s.com, password forum.

Voor mij is Evans favoriet. Praat hier verder over de Vuelta.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2007, 18:19
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Hopelijk laat Evans wat zien ze moeten in ieder geval al geen rekening houden met Mc Ewen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 18:24
Verwijderd
Ik vind het een beetje vreemd dat ze 'm thuis gelaten hebben.

Benatti lijkt zijn goede vorm van de Tour in ieder geval door te zetten.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:31
wendyrulez
wendyrulez is offline
En benatti ligt op de grond.. jammer voor hem!

Freire
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:19
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Freire doet het hem toch maar elke keer
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 06:07
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
En weer wordt ie 2e helaas, maar nog wel leiderstrui!
Oud 04-09-2007, 14:58
Sandersss
Sandersss is offline
De leiderstrui zal 'ie vandaag wel kwijtraken. Straks de tv maar eens aanzetten.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 15:06
baas
baas is offline
Hoppa, eerste dopinggeval alweer ontdekt. Bernucci is door zijn ploeg T-Mobile uit de wedstrijd gehaald vanwege positieve controle.
Oud 04-09-2007, 16:50
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Hoppa, eerste dopinggeval alweer ontdekt. Bernucci is door zijn ploeg T-Mobile uit de wedstrijd gehaald vanwege positieve controle.

weer T-Mobile
Oud 04-09-2007, 18:01
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
weer T-Mobile

precies mijn gedachte
Oud 04-09-2007, 20:30
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Menshov prima gereden.. gelukkig dat Devolder nog ingehaald werd op het laatste stuk!
Oud 05-09-2007, 20:38
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Tja het werd tijd dat menchov nog eens iets laat zien. Belgen hebben het ook niet zo slecht gedaan.
Wat denken jullie van Evans voor de Vuelta?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 10:53
Melkfles
Melkfles is offline
ik ben voor menchov
als het maar geen discovery word iig
Oud 06-09-2007, 10:53
Melkfles
Melkfles is offline
en freire is goed op dreef
Oud 06-09-2007, 13:43
Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
ja lekker van freire. als ie er nog eentje wint heeft ie net zoveel etappes als ballen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 20:25
Verwijderd
Freire Freire Freire wat een held is het toch
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 07:36
Melkfles
Melkfles is offline
zn 3e alweer lekker dit
En volgens breukink is die nog niet eens op zn best
Oud 07-09-2007, 09:56
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Freire, inderdaad een held.. ook mooi dat ie nog niet wil afstappen 'ik heb het veel te erg naar mijn zin, de ploeg werkt formidabel en het publiek is geweldig.. dan wil je toch niet afstappen?'
Oud 08-09-2007, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Tja het werd tijd dat menchov nog eens iets laat zien. Belgen hebben het ook niet zo slecht gedaan.
Wat denken jullie van Evans voor de Vuelta?
Evans viel me wel tegen in de eerste bergrit. Hij is wel de betere tijdrijder van de drie (Evans, Menchov, Sastre) dus hij is zeker niet kansloos. Outsider Devolder is ook een redelijk goede tijdrijder dus dat kan ook nog wel interessante situaties opleveren. Verder viel Sanchez me ook erg tegen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 12:47
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Evans viel me wel tegen in de eerste bergrit. Hij is wel de betere tijdrijder van de drie (Evans, Menchov, Sastre) dus hij is zeker niet kansloos. Outsider Devolder is ook een redelijk goede tijdrijder dus dat kan ook nog wel interessante situaties opleveren. Verder viel Sanchez me ook erg tegen.
Tja Sastre goed renner maar ik zie hem niet de Vuelta winnen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 16:48
Verwijderd
Grabsch wint tijdrit, Devolder goud. Eindwinst lijkt nu te gaan tussen Devolder en Menchov, maar Menchov gaf in de bergrit een stuk betere indruk dus voor mij is hij favoriet nu, maar Menchov heeft ook wel vaak een zwakkere dag in de bergen. Gaat nog interessant worden, Devolder heeft geen sterke ploeg maar gaat in de bergen wel veel aanvallen af moeten slaan van CSC, Caisse d'Epargne en Saunier.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 17:59
Sandersss
Sandersss is offline
En niet te vergeten dat Posthuma, met stip, de top 20 in springt.

Morgen een pittige rit die het klassement zn werkelijke vorm gaat geven.

Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 18:00
PV
PV is offline
Dijkstra heeft een contract met de VVV van Spanje denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 19:27
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Haha, ach daar is ie voor aangenomen.. laat hem nou
Komop Menshov!
Oud 09-09-2007, 01:01
second toughest
second toughest is offline
Devolder maakt geen kans op de eindoverwinning, daarvoor komt hij gewoon tekort in het hooggebergte. In de eerste bergrit deed hij 2 minuten langer over de slotklim dan Menchov, Sastre en Piepoli.
Oud 09-09-2007, 12:31
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Maar toen had hij daarvoor in de aanvallende groep gezeten wat natuurlijk krachten heeft gekost.. ik zou hem nog niet uitvlakken denk ik..
Oud 09-09-2007, 18:04
Sandersss
Sandersss is offline
Devolder komt binnen op 5 min, wat dus erg teleurstellend is

Menchov doet het daar in tegen voortreffelijk
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 20:47
Verwijderd
Devolder kon duidelijk de druk niet aan, 5 minuten verliezen op zo'n klim met een max van 9,5% is wel erg veel natuurlijk. Menchov stevent zonder ongelukken nu af op eindwinst.

Die Zaugg, die 5e werd, is trouwens ook een interessante figuur, daar gaan we nog wel wat van zien in de toekomst denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 09:11
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Menshov! Gun het hem wel, vaak bekritiseerd, maar toch voor de 2e maal in de top van de Vuelta..
Oud 10-09-2007, 10:59
second toughest
second toughest is offline
als Menchov vandaag doorkomt heeft hij een grote kans om de vuelta te winnen.. hierna volgt nog maar 1 aankomst bergop en 1 tijdrit waar verschillen gemaakt kunnen worden. nu maar hopen dat de slechte dag van menchov niet toevallig op 1 van die dagen valt :')

ohja vroeger kwam ik hier nog weleens in de wielertopics onder de naam nochtans maar die account kan ik niet meer op heel vaag. maarja.
Oud 10-09-2007, 11:13
Verwijderd
Die tijdrit is kort, dus daar gaan geen grote verschillen gemaakt worden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 13:17
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
als Menchov vandaag doorkomt heeft hij een grote kans om de vuelta te winnen.. hierna volgt nog maar 1 aankomst bergop en 1 tijdrit waar verschillen gemaakt kunnen worden. nu maar hopen dat de slechte dag van menchov niet toevallig op 1 van die dagen valt :')

ohja vroeger kwam ik hier nog weleens in de wielertopics onder de naam nochtans maar die account kan ik niet meer op heel vaag. maarja.
even fb stalken

Hoop dat Menshov ff doorbikkelt!
Oud 10-09-2007, 17:53
Verwijderd
Menchov wint maar concurrenten zaten mee in de kopgroep. Toch mooi, weer een overwinning voor Rabo en Menchov laat gewoon zien waarom hij de Vuelta gaat winnen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 08:57
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ennn, in Polen doet Brown hetzelfde, wint de sprint helemaal clean en verovert de leiderstrui!

Rabo had de tour, vuelta samen kunnen winnen top jaartje in ieder geval weer
Oud 11-09-2007, 15:15
Sandersss
Sandersss is offline
Maar ik denk dat er nog wel wat versterkingen bij moeten om volgend jaar ook zo succesvol te maken. Dat omdat Rasmussen vertrokken is en Boogerd dit seizoen stopt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Maar ik denk dat er nog wel wat versterkingen bij moeten om volgend jaar ook zo succesvol te maken. Dat omdat Rasmussen vertrokken is en Boogerd dit seizoen stopt.
Geesink heeft al hele goede dingen laten zien.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:27
Sandersss
Sandersss is offline
Mja dat klopt. Ze hebben Elijzen en Tankink ook gecontracteerd, alleen missen ze nog renners voor in het hooggebergte. Of Ardilla moet ineens z'n oude benen terug vinden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Mja dat klopt. Ze hebben Elijzen en Tankink ook gecontracteerd, alleen missen ze nog renners voor in het hooggebergte. Of Ardilla moet ineens z'n oude benen terug vinden
Ronde v. Duitsland 2007:
1 Jens Voigt
2 Levi Leipheimer 1'57"
3 David López 2'10"
4 Leonardo Bertagnolli 3'05"
5 Robert Gesink 3'15"

Hoezo niet geschikt voor hooggebergte? Bij jongens als Contador, Menchov, Sastre etc. moet hij natuurlijk wel lossen, maar klimmen kan-ie wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:16
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
even fb stalken
mja ik heb nu nog een oude account van me teruggevonden (deze dus) en laat ik hier maar gewoon op posten dan. brown doet het trouwens wel aardig he, ik ben NOOIT een fan van hem geweest maar hij boekt zo toch wel zijn zeges en niet alleen in de ronde van langkawi. maar toch is het geen toprennr

Citaat:
Ronde v. Duitsland 2007:
1 Jens Voigt
2 Levi Leipheimer 1'57"
3 David López 2'10"
4 Leonardo Bertagnolli 3'05"
5 Robert Gesink 3'15"

Hoezo niet geschikt voor hooggebergte? Bij jongens als Contador, Menchov, Sastre etc. moet hij natuurlijk wel lossen, maar klimmen kan-ie wel.
hoewel die uitslag die je post weinig zegt, is gesink wel een echte klimmer ja. ofja, hij is het in wording. volgend jaar moet hij veel vrijheid krijgen, een grote ronde rijden (giro) maar vooral: geen druk op hem leggen. dan komt 'ie er wel. gesink is binnen een paar jaar een ideale kopman in de tour maar volgend jaar moeten we niet teveel van em verwachten. dan kan ie verrassen!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:23
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
enne wat menchov doet in de vuelta is leuk maar we moeten het wel een beetje relativeren he. de ronde is ten eerste voor hem gemaakt, weinig echt hoge bergen en weinig bergritten; dus minder kans dat hij een dag instort. ten tweede heeft hij zich goed kunnen richten op de vuelta omdat hij in de tweede bergrit in de tour al wist dat hij kansloos was. dit in tegenstelling tot zijn concurrenten hier, ik bedoel dus sastre en evans, die zijn vol voor het tourklassement gegaan. en laten we eerlijk wezen, efimkin en sanchez zijn geen ronderenners, piepoli heeft geen tijdrit en karpets komt tekort als het te steil wordt. tsja...

ik mis hier trouwens het algemene wielrennen topic dat was er eerst toch ook nog??
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 00:01
Verwijderd
Citaat:
hoewel die uitslag die je post weinig zegt, is gesink wel een echte klimmer ja. ofja, hij is het in wording. volgend jaar moet hij veel vrijheid krijgen, een grote ronde rijden (giro) maar vooral: geen druk op hem leggen. dan komt 'ie er wel. gesink is binnen een paar jaar een ideale kopman in de tour maar volgend jaar moeten we niet teveel van em verwachten. dan kan ie verrassen!!
Mwoa, de Ronde van Duitsland is geen keiharde klimmerskoers, maar er zaten toch wel een paar forse cols in. En als je 1 minuut achter Leipheimer eindigt wil dat toch wel wat zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
enne wat menchov doet in de vuelta is leuk maar we moeten het wel een beetje relativeren he. de ronde is ten eerste voor hem gemaakt, weinig echt hoge bergen en weinig bergritten; dus minder kans dat hij een dag instort. ten tweede heeft hij zich goed kunnen richten op de vuelta omdat hij in de tweede bergrit in de tour al wist dat hij kansloos was. dit in tegenstelling tot zijn concurrenten hier, ik bedoel dus sastre en evans, die zijn vol voor het tourklassement gegaan. en laten we eerlijk wezen, efimkin en sanchez zijn geen ronderenners, piepoli heeft geen tijdrit en karpets komt tekort als het te steil wordt. tsja...
Ik zou Sanchez nog niet afschrijven voor het podium. Die jongen kan aardig tijdrijden en wordt in deze Vuelta steeds beter. Efimkin kan misschien nog groeien als hij aan zijn tijdrit werkt, zo oud is hij niet.
Citaat:
ik mis hier trouwens het algemene wielrennen topic dat was er eerst toch ook nog??
Die was vol, maak gerust een nieuwe.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 09:22
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Mwoa, de Ronde van Duitsland is geen keiharde klimmerskoers, maar er zaten toch wel een paar forse cols in. En als je 1 minuut achter Leipheimer eindigt wil dat toch wel wat zeggen.
tuurlijk, en gesink is ook een talent, ik wil alleen zeggen dat we niet meteen volgend jaar teveel van hem moeten verwachten (als in: een vervanger voor rasmussen). hij kan het wel worden, zeker, en ik verwacht eigenlijk ook veel van hem (zoals andy schleck in de giro dit jaar moet hij eigenlijk ook kunnen volgend jaar) maar ik hoop alleen dat niet iedereen dat gaat verwachten, dat legt teveel druk bij zo'n jongen

Citaat:
Ik zou Sanchez nog niet afschrijven voor het podium. Die jongen kan aardig tijdrijden en wordt in deze Vuelta steeds beter. Efimkin kan misschien nog groeien als hij aan zijn tijdrit werkt, zo oud is hij niet.
ik wilde alleen even illustreren dat de concurrentie niet enorm sterk is
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
ik wilde alleen even illustreren dat de concurrentie niet enorm sterk is
Daar kan Menchov toch ook niets aan doen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 23:15
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Daar kan Menchov toch ook niets aan doen
tuurlijk niet, en het is ook een geweldige prestatie als 'ie weer weet te winnen, maar toch..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:48
Verwijderd
Hopelijk gebeurt er nog iets interessants vandaag en morgen, want tot nu toe is het geen bijster spannende Vuelta.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 13:58
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Hopelijk gebeurt er nog iets interessants vandaag en morgen, want tot nu toe is het geen bijster spannende Vuelta.
ik verwacht morgen wel wat aanvallen (vandaag is teveel tijd om terug te komen), maar spannend word het niet meer denk ik. het is idd een saaie vuelta, wat te wijten is aan het parcours...

gefeliciteerd trouwens

Laatst gewijzigd op 20-09-2007 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 14:31
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Gefeliciteerd

Verder vind ik het een mooie Vuelta als Rabofan, Freire met z'n zege's en de leiderstrui die Menshov daarna met verve op de tijdrit en bergen verdedigt
Oud 20-09-2007, 17:16
Verwijderd
Toch nog wat actie vandaag, Efimkin op achterstand gereden door een actie van de CSC's.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of Boogerd echt wel gaat stoppen, er zijn zoveel sporters die zeggen dat ze stoppen maar uiteindelijk toch nog doorgaan.
Ik hoop eigenlijk dat ie nog een jaartje doorgaat, hij is nog zo goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten