Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2007, 15:47
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
http://www.dragonmount.com/RobertJordan/?p=90

It is with great sadness that I tell you that the Dragon is gone. RJ left us today at 2:45 PM. He fought a valiant fight against this most horrid disease. In the end, he left peacefully and in no pain. In the years he had fought this, he taught me much about living and about facing death. He never waivered in his faith, nor questioned our God’s timing. I could not possibly be more proud of anyone. I am eternally grateful for the time that I had with him on this earth and look forward to our reunion, though as I told him this afternoon, not yet. I love you bubba.

Our beloved Harriet was at his side through the entire fight and to the end. The last words from his mouth were to tell her that he loved her.

Thank each and everyone of you for your prayers and support through this ordeal. He knew you were there. Harriet reminded him today that she was very proud of the many lives he had touched through his work. We’ve all felt the love that you’ve been sending my brother/cousin. Please keep it coming as our Harriet could use the support.

Jason will be posting funeral arrangements.

My sincerest thanks.

Peace and Light be with each of you,

Wilson
Brother/Cousin
4th of 3

To Catalyst: Never, never loose faith. RJ did not. Harriet hasn’t. I haven’t. Going through what we have, our faith is only strengthened. Besides, if God didn’t exist, we would have never had Jim. We did. God does. Remember my Brother/Cousin, my friend, think of him fondly and glorify God’s name.

Editor’s Note:
The entire staff of Dragonmount.com would like to extend its most deepest sympathies to Robert Jordan’s family. He touched all of our lives in some way and we wish him the rest and peace he deserves. We will be posting information in the near future about where you can send condolences. Please check the News Section for these updates.
---


Persoonlijk was ik niet verder gekomen dan het zevende deel van Wheel of Time, maar dit is wel lullig voor de mensen die het gepresteerd hebben de elf tot nu toe verschenen boeken te lezen. Nou ja, iemand anders zal het laatste deel wel afschrijven, neem ik aan.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2007, 17:16
Verwijderd
Ik keek toevallig net op de Dragonmount site. i had al een hele tijd niet gekeken, maar ik wilde eens weten hoe het tegenwoordig met hem ging. Damn, de laatste keer dat ik over hem las was het nieuws min of meer positief (als in, het ging niet slechter)

Damn
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dat is jammer, want hoewel ik niet verder ben gekomen dan deel 4 had ik het plan om een nieuwe poging te wagen als alle delen uit zouden zijn. Maar goed, imo heeft hij het oook echt teveel gerekt dus was het wel te verwachten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:48
Verwijderd
Ik heb nooit iets van hem gelezen, maar ik begrijp dat hij precies voor het afsluiten van zijn grootste serie is doodgegaan en dat de nabestaanden nog steeds spreken van een goede timing van God? Nice...

Hoe dan, irritant dat er nu waarschijnlijke andere auteurs met zijn verhalen aan de haal gaan. Meestal loopt dat uit op niets anders dan deerniswekkende uitmelkerij.

(Hoe kun je iemands broer en neef tegelijk zijn?)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:

(Hoe kun je iemands broer en neef tegelijk zijn?)
(Vroeg ik me ook meteen af Je moeder krijgt een kind met een broer van je vader, of andersom natuurlijk.)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:39
Verwijderd
Of er zijn twee mensen die Wilson heten: broer en neef.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 07:08
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
En het laatste boek dan? Ik hoorde bij die categorie die zich door alle 12 boeken (inc. een nieuw begin) had geworsteld. Jammer, jammer.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 13:13
Verwijderd
JR heeft er voor gezrogd dat die gefinished kan worden. Zijn broer en vrouw weten het hele verhaal nu en hij heeft het ook op taperecorder opgenomen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 14:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
buuh

Maar goed..laat Infinity of Heaven maar komen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 18:56
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Treurig nieuws inderdaad.

En net nu ik deel XI uit heb
Hopelijk dat iemand aan wie hij het verhaal in grote lijnen verteld heeft, deel XII kan afmaken.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:11
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Goh, fijn, dan weet ik dat ik kan stoppen (ik zit in deel 3 of 4).

Hm, nou ja, het was opzich wel een hele grote andere wereld die je helemaal kon opslokken. Als ik hem te lang achter elkaar las kon ik er bijna niet meer uit komen, droomde ik erover en zo. Best nice.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 11:44
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik was dan nog niet bij deel 11, maar zit nu in deel 6. En baal er toch behoorlijk van zeg! Maar hopen dat het geen anti-climax wordt zo.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 17:22
Krynn
Krynn is offline
Hoe durft-ie. Heb me verdomme door elf delen heengeploegd en dan weet ik nóg niet hoe het afloopt.

Oh wacht. Ik had de moed toch al opgegeven.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 09:12
Verwijderd
Ben ik de enige die het stiekem wel een beetje grappig vindt? Niet voor z'n familie, natuurlijk, maar wel voor de lezers.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 09:24
Verwijderd
Ja, ik ook wel. Vooral omdat een vriend van me met veel moeite en enige tegenzin zich door de afgelopen vier boeken van die kerel heeft geworsteld, om het einde maar te weten. Zo zie je maar; van uitstel komt afstel!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 17:57
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wie is Robert Jordan
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:55
Krynn
Krynn is offline
Iemand die er veel te lang over deed om tot een climax te komen.

Meh. Flauw. Ok. Dus.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Jordan_%28auteur%29

__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik zoek een boek.
Verwijderd
22 18-12-2007 15:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.