Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2002, 15:24
20marianne12
20marianne12 is offline
Shit... ik heb nu een probleem, even jullie mening hoor. Een jongen vindt mij al best een tijd leuk, sinds ik met hem naar de bios was geweest vind ik hem toch ook wel iets hebben... (niet dat er toen iets gebeurd was hoor), de dag nadat we naar de bios waren geweest ging die op vakantie, we hebben de hele tijd gesmst (en hij heeft dadelijk een hoge telefoonrekening door mij ). Vandaag komt hij terug, en hij wil het liefste gelijk vanavond nog iets afspreken. Ik wilde dit ook, tot gisternacht... tijdens het uitgaan heb ik gezoend met een andere jongen, maar dat was echt voor 1 keer , maar ok daar ben ik nu dus nog helemaal springerig door, en ik heb even helemaal geen zin om aftespreken en om die andere jongen te zien... maar ja hij verheugd zich er nogal op volgens mij. Van de andere kant wil ik hem toch ook wel even zien, hij smste zulke lieve dingen... kortom ik weet het gewoon niet meer...
Oud 21-07-2002, 15:37
Angeles
Angeles is offline
Denk even niet aan de lieve dingen die hij smste, want het is logisch dat je daar gevoelig voor bent, maar denk puur even aan hem. Gaat het je echt om hem of gaat het om alle aandacht die hij je geeft, die je terecht vleiend vindt? Vind je hem alleen maar "wel iets hebben" of kan het ook meer worden en vind je hem echt leuk?

Alleen met hem uitgaan omdat hij van die lieve dingen smst is misschien niet zo handig. De meeste meisjes vinden het wel leuk als een jongen hen lieve berichtjes stuurt, maar als je hem voor de rest niet leuk genoeg vindt is het voor hem wel heel pijnlijk als hij daar pas op een later moment achterkomt.

Nou ja, wees in elk geval even eerlijk tegen jezelf, probeer een beetje je gevoel te volgen in dit geval. Maar wees ook eerlijk tegen hem!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 15:59
iron-flower
iron-flower is offline
aan de ene kant niet en aan de andere kant weer wel

wel: ik zou gewoon met 'm afspreken, ook al heb je er geen zin in, je bent hem dat wel een beetje 'verschuldigd' omdat je met een andere jongen hebt gezoend. maar misschien hou je hem dan ook weer voor de gek, als je die avond echt niks voor hem voelt dan zou ik het gewoon zeggen. en voor die andere jongen voel je (ook) niets, dus..je kan wel gaan, al is het maar voor hem.

niet: als je er met tegenzin heen gaat wordt het misschien ook niet zo leuk. en misschien geef je hem alleen maar goede hoop..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:17
Angeles
Angeles is offline
Ik vind niet dat ze hem iets is verschuldigd, want op zich hadden ze nog niks. Als ze alleen met hem afspreekt omdat ze zich schuldig voelt of het zielig vindt heeft hij daar ook weinig aan.

Marianne, je moet hem wel op een nette manier vertellen dat je niks wil (als dat zo is), maar je moet niet uit medelijden met hem uitgaan, dat gaat niet werken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:26
miro
miro is offline
Heel simpel: volg je gevoel

heb er zelf ook ervaring mee.....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:34
20marianne12
20marianne12 is offline
Ja nou ja ik weet het dus gewoon niet. Ik dacht dat ik hem wel echt leuk vond ja, maar na gisteravond ben ik daar niet zo zeker van... misschien ben ik idd alleen maar gevleid door al die smsjes, ik heb hem ook wel lieve dingen terug gestuurd, want als je iemand niet ziet gaat dat altijd makkelijker (soms iets te makkelijk ). Hij hoopt nog steeds dat ik hem vanavond wil gaan zien... Gelukkig ga ik woensdag op vakantie, zonder telefoon, heb ik even de tijd om er eens echt goed over na te denken ofzo... Misschien kan ik wel iets afspreken voor die tijd, hij is gelukkig niet opdringerig ofzo, en ik kan hem natuurlijk duidelijk maken dat hij er niet te veel van moet verwachten (maar van de andere kant dan kan ik net zo goed niet afspreken)...
Oud 21-07-2002, 16:36
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
miro schreef:
Heel simpel: volg je gevoel

heb er zelf ook ervaring mee.....

Ben me gevoel een beetje kwijt volgens mij...

die ''stomme'' jongen ook gisteravond, waarom was hij daar
Oud 21-07-2002, 18:23
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:

Ben me gevoel een beetje kwijt volgens mij...

die ''stomme'' jongen ook gisteravond, waarom was hij daar
Moest ik jou zijn ik zou afspreken vanavond en dan zie je wel hoe de dingen verlopen, verplicht jezelf tot niks maar laat de dingen gaan zoals ze gaan. En dan woensdag als je op reis bent zul je de tijd hebben om uw gevoelens terug te vinden en om na te denken over wat je echt wil..
Dat voorval van die "stomme" jongen is toch niet zo'n drama, het was even fun voor jou maar het is gebeurd en daar kan je toch niks aan veranderen.
Oud 21-07-2002, 20:17
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Moest ik jou zijn ik zou afspreken vanavond en dan zie je wel hoe de dingen verlopen, verplicht jezelf tot niks maar laat de dingen gaan zoals ze gaan. En dan woensdag als je op reis bent zul je de tijd hebben om uw gevoelens terug te vinden en om na te denken over wat je echt wil..
Dat voorval van die "stomme" jongen is toch niet zo'n drama, het was even fun voor jou maar het is gebeurd en daar kan je toch niks aan veranderen.
Van dat voorval heb ik ook geen spijt hoor !!

Nou ja ik heb nu dus toch maar niks afgesproken voor vanavond, en waarschijnlijk is er morgen en dinsdag ook weinig tijd, ik moet ook nog werken namelijk dus... en ja na de vakantie zien we wel weer verder! Ik ben nu wel met hem aan het praten over de msn... even zorgen dat ik geen foute dingen ga zeggen
Oud 22-07-2002, 14:01
blue_eyegirl
blue_eyegirl is offline
Je kan hem ook vertellen dat je best wilt afspreken maardat hij verder niks moet verwachten omdat je hem eerst beter wilt leren kennen, verder vind ik ook dat als je nog niks met hem hebt best met een andere jongen mag zoenen,
doei suc6 ermee
-xx-
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 19:57
love is life
love is life is offline
Ik ga voor de jongen waarmee je naar de bioscoop mee bent gegaan omdat je hem persoonlijk kent
Oud 22-07-2002, 20:20
girl18
girl18 is offline
je kwets hem niet hoor als je vanavond niet met hem afspreekt verzin gewoon smoesje en doe het volgende week..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:24
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
love is life schreef:
Ik ga voor de jongen waarmee je naar de bioscoop mee bent gegaan omdat je hem persoonlijk kent
Ow ja die andere jongen maakt geen kans hoor, waarschijnlijk zie ik hem nooit meer, dat was echt voor 1 keer ... maar ja ik weet dus niet of die bioscoop jongen zeg maar leuk genoeg is, of beter gezegd of ik hem leuk genoeg vind... nou ja ik heb hem dat nu al subtiel duidelijk gemaakt... hij snapte het wel... trouwens ik vind hem wel leuk, maar ik heb geen zin om me echt te binden aan iemand ofzo, beetje vaag misschien...
Reageren

Regels voor berichten