Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, wat je spoiler betreft: dit is een verfilming van drie boeken van Pullmann. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/His_Dark_Materials
||
Citaat:
rotti en bami ![]() en een uitgemergelde crackhoer ben ik ook al niet dus ik moet je teleurstellen, ik ga liever gewoon met mijn vriend.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Film was idd zoals idereen hier zegt! Zeer matig uitgewerkt, maar de sfeer is wel heeeeeel vet en fantasy zoals het moet, je weet tok...!!!!!!!! Dus Tons voor de sfeer gaan met die spaanse peper van je, maar het is echt jammer dat deze film niet veel beter is uitgewerkt. Je voelt totaal geen binding met de personages, terwijl ze opzichzelf best cool kunnen zijn. Die film had buiten die heerlijke sfeer geen verhaal, emotie en gevoel en dat is erg jammer. Het is vreemd want opzich was het niet eens slecht geacteerd..., het zit gewoon allemaal niet zo lekker in elkaar en de spanning wordt heel vlak opgebouwd, maar goed.... Die shit was oke! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou een wolfen matie willen hebben net als nachtogen die bij FitzChevalric hoort van die boeken van Robin hobb Die boeken hebben trouwens verdacht veel van deze film hmmm......Alleen is Robin hobb wel echt een "high fantasy" schrijver. |
![]() |
||
Citaat:
En het boek zelf eindigd ook vrolijk met een gigantisch open einde... maar wees eerlijk... LotR deeltje 1 was eigenlijk ook een teleurstelling qua einde... bij deze film wordt er voor 't einde teminste nog wat bereikt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zeker als ook de film geen op zichzelf staand ding is, maar een eerste deel van een trilogie. Ik vond hem in elk geval gaaf, vond het wel meevallen qua enorm open eind en plotholes en niet kunnen meeleven met personages en het was allemaal prachtig om te zien natuurlijk.
|
Gisteren eindelijk gezien! Ik ben het idd wel eens met alles wat hier eerder werd gezegd. Ik had me er echter al op voorbereid, dus heb me vooral gericht op de mooie beelden en me verder gewoon mee laten slepen!
Ik had in het begin wel een beetje moeite met het verhaal volgen. Je kreeg als kijker wel veel informatie voor de kiezen, en ik volgde niet alles meteen. De boeken heb ik ooit wel gelezen, maar dat is echt lang geleden en weet er eigelijk niets meer van... Het leukste vond ik de daemonen, wat een geweldig idee ![]() Ik vond trouwens Lyra wel een beetje irritant ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekaanwinsten deel 4 Larry Flint | 500 | 05-03-2009 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse boeken li-la-liesje | 8 | 29-09-2008 16:36 | |
Films, TV & Radio |
80th Academy Awards Nominations King Ralph | 37 | 26-02-2008 15:03 | |
Films, TV & Radio |
Film Jaarlijstjes 2007 Carpe Diem | 40 | 13-01-2008 14:35 |