Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2007, 17:03
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Ik weet dat er een speciaal Feestdagen forum is, maar er is ook een E&D forum dus ik post'm hier.

Wat gaan jullie eten met kerst? Naar een restaurant, of thuis, met de hele familie, alleen, uitgebreid of klein. Vertel!

Zelf vier ik het met familie, bij ons thuis (eerste kerstdag ene kant, tweede kerstdag andere kant van de familie). Wat we verder eten moet ik nog verzinnen.
Nu jullie .
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2007, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De ouders van mijn vriend zitten met kerst in Oostenrijk en ik had geen zin om bij mij thuis kerst te vieren (was vorig jaar nou niet echt zo'n succes) dus zouden we kerst met z'n tweetjes vieren. Later zouden we met z'n opa en oma eten omdat ze het niet leuk vonden dat iedereen van de familie in Oostenrijk zat maar wij waren wel gewoon in Nederland. Zijn oom en tante belden toen om ons uit te nodigen daar te komen eten met kerst mét opa en oma dus nu gaan we daar eten met kerst, met in totaal 9 mensen. Weet niet wat ik ga krijgen maar het lijkt me erg gezellig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 08:33
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Op eerste kerstdag zijn mijn vriend en ik bij mijn ouders. We eten dan al jaren hetzelfde met Kerst: aardappelkroketten, stoofperen, witlofsalade, sperziebonen, erwtjes. Wat voor vlees we eten wisselt nog al eens, vorig jaar hadden we ham.
Tweede kerstdag hebben we 'zes-gangen-diner' bij mijn vriend thuis. Iedereen kookt dan -in samenspraak- een (deel van een) gerecht.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:43
Verwijderd
Ik weet dat de Christmas pudding bij mijn schoonouders al gemaakt is
Met mijn collega's gaan we tapas eten en verder weet ik het niet
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 13:43
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Mijn moeder gaat waarschijnlijk lamsvlees met mintsaus maken en aardappelbolletjes en ehh veel verschillende soorten groenten ;p en met schoonouders gaan we als het goed is gourmetten.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 18:35
hockey
hockey is offline
Hahaha... leuk! wat wij gaan eten met kerst..?! um,, we gaan zowiso courmetten! is hartstikke lekker maarmm.. ik ben nét lid hier. Dit is de eerste forum waar ik een berichtje plaats! en.. u,,, we gaan natuurlijk heerlijk eten met de kerst! jullie tog ook?


xxjes
Hockey
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 13:51
Verwijderd
hertegebraad geloof ik
en voor de rest weet ik niet precies wat nog (wordt dan ook vaak pas één of twee dagen vantevoren beslist), maar het is altijd heel erg lekker, en veel
aperitiefjes + hapjes, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, nagerechtenassortiment (en geen miniporties zoals je dan op restaurant krijgt hoor )
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 18:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
De eerste dag eet ik met mn vriendje bij zijn familie en de tweede dag doen we het bij mij thuis. Beide avonden in ieder geval geen vlees, maar verder zullen we het nog moeten bezien. Denk dat ik de tweede avond wel ga koken, of iig ga meehelpen. Maar even ideetjes op gaan doen dus .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat de Christmas pudding bij mijn schoonouders al gemaakt is
Oeh, dat vind ik zó vies!

Wat wij gaan eten weet ik niet. Mijn moeder slooft zich altijd uit. Ze is er zo gestresst van dat ze de dag erna vaak ziek in bed ligt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 09:57
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Eerste kerstdag is gourmet, dus allerlei soorten vlees en champignons. Da's nu zo'n beetje traditie.
Tweede dag gaan we wokken.

Dus reken maar uit wat er gegeten wordt.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 14:16
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Eerste kerstdag eten we bij mijn moeder, waarschijnlijk soep met kleine vleeshapjes en wat salade's met ijs na. Niet te ingewikkeld.
Tweede kerstdag gaan we met de familie van mn vriend naar Duitsland, eerst wandelen en daarna naar een restaurant. Duitse schnitzels FTW!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Oeh, dat vind ik zó vies!
Ik heb het ook moeten leren eten hoor .. Volgens mij is het heiligschennis als ik zeg dat ik het niet lust
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 15:39
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Met mijn ouders gaan we als het goed is gourmetten
en mijn schoonmoeder gaat waarschijnlijk lamsvlees met mintsaus maken en aardappelbolletjes en ehh veel verschillende soorten groenten ;p
__________________
This is all I need to feel alive <3

Laatst gewijzigd op 14-12-2007 om 15:45.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 17:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Kerstavond vieren wij dit jaar Sinterklaas maar waarschijnlijk wel mét mijn moeders zelfgemaakte kersttulband, traditie met kerst. Eerste kerstdag gaan we gourmetten, tweede kerstdag ben ik misschien bij mijn vader. Ik gok dat dat niets bijzonders wordt, vorig jaar was het stamppot omdat hij het ineens "overdreven" vindt om "speciaal voor kerst uitgebreid te eten". Ik vind het wel jammer, het is voor mij juist een goed excuus om lekker & gezellig uitgebreid aan tafel te hangen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 20:49
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Eerste kerstdag uit eten bij een Grieks restaurant. Tweede kerstdag gourmetten. Daarna hoef ik dus een maand niet meer te eten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 11:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Eerste kerstdag vieren we bij familie en dan eten we een 6-gangen-menu of zo, waarbij verschillende mensen dus verschillende gangen klaarmaken, ik mag waarschijnlijk de cocktails (vooraf) en het dessert verzorgen
Tweede kerstdag gaan mijn broer en ik koken voor onze ouders en dat moeten we nog helemaal verzinnen, een 3-gangen-menu dat ook nog eens vegetarisch + bijzonder is.. Tja, daar moet ik nog eens diep over na denken..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:41
Verwijderd
Eerste Kerstdag vieren we bij mijn schoonouders, dan eten we waarschijnlijk hetzelfde als ieder voorgaand jaar; eerst een soort zalmcocktail, dan kippensoep, dan zuur konijn met aardappels en sperziebonen en daarna vieneta ijs, iets later op de avond komt daar nog een of andere ijstaart bij.
En laat ik nu echt niet van zuur konijn houden Maar misschien is het dit jaar wel iets anders, aangezien m'n schoonvader dat konijn ook wel zat was vorig jaar...

Op Tweede Kerstdag verzorg ik ons diner, en verwacht dan maar gewoon stokbrood met lekker beleg en vervolgens een Kerstengeltje van de AH toe
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 15:05
Mara
Mara is offline
Ik heb van mijn vrienden een gourmet/steengrillset gekregen voor m'n verjaardag, dus we gaan voor het eerst ooit met kerst gourmetten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2007, 17:51
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
1ste kerstdag, gaan me broertje en ik shoarma eten.
2de kerstdag, gaan me broertje en ik chinees of pizza eten.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 15:00
Verwijderd
Ik ga eerste kerstdag gourmetten met mijn moeder en broertje. Tweede kerst ga ik misschien zelf iets koken: de vriendin van mijn vader wilde varkensfiletlapjes maken maar dat lijkt me niet zo'n goed idee aangezien ik niet zo vaak vlees en al helemaal geen varkensvlees eet, dus misschien ga ik nu maar zelf voorstellen om iets te maken. Omdat de rest (5p) wel vlees willen eten maak ik misschien kip uit de oven, maar nog geen idee wat precies... iemand nog een idee?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:10
Verwijderd
wij gaan, zoals altijd met kerst, gourmetten ;x
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:20
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
geeen idee wat we eerste kerstdag eten.
ben dan bij mn ouders.

2e kerstdag bij vrienden en ik mag me niet met het eten bemoeien ben gast.
maar ze lieten vanmiddag vallen dat het zowieso kalkoen of konijn gaat worden.
zal wel iets van aardappels en groenten bij zitten en een toetje
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook moeten leren eten hoor .. Volgens mij is het heiligschennis als ik zeg dat ik het niet lust
hihi, ik heb het toen ook maar niet hardop gezegd, er gaat toch 4 weken aan voorbereiding vooraf. Kom jij, of je ouders uit Engeland? De vriendin van mijn broer komt uit Engeland en we zijn daar 2 jaar geleden geweest met kerst. Hele happening met die christmas pudding, hele rel omdat ie niet in de fik wilde .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Eerste Kerstdag vieren we bij mijn schoonouders, dan eten we waarschijnlijk hetzelfde als ieder voorgaand jaar; eerst een soort zalmcocktail, dan kippensoep, dan zuur konijn met aardappels en sperziebonen en daarna vieneta ijs, iets later op de avond komt daar nog een of andere ijstaart bij.
Op de kippensoep na, precies het kerstmaal bij mijn oom en tante. Gekke limbo's, oeps, ben er zelf ook een, haha!

ot: Wij gaan eerste kerstdag kaasfonduen. Tweede kerstdag wordt iedereen geacht iets te maken. Ik stelde voor een kant-en-klaar gerecht van AH excellence te halen, vond mijn moeder niet zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 15:34
Verwijderd
Bij mijn schoonouders gaan we voor de kerst eten, omdat mijn schoonzus en haar gezin met kerst op vakantie zijn. Normaal gourmetten we dan, maar omdat mijn schoonouders dat in december al tig keer gingen doen gaan we nu chinees eten.

Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders, mijn oma en mijn jongste zusje zijn er ook en heel misschien nog een oom en tante. Geen flauw idee wat we te eten krijgen, ik hoop dat ze er dit keer rekening mee houden dat we met z'n zessen zijn en dat ze dus genoeg maken ed... Bepaalde dingen zijn niet zo aan mijn ouders besteed.

Tweede kerstdag zijn we samen thuis, ik heb ook nog geen idee wat we dan gaan eten, maar als nagerecht vast iets met ijs.

Oud en nieuw daarentegen gaan 'de dames' van de vriendengroep waar we het mee vieren koken: één iemand het voorgerecht, twee het hoofdgerecht en één (ik ) het nagerecht. Daarvan weet ik dus alleen met zekerheid wat het nagerecht wordt: chocoladebakjes met bavarois, slagroomsoesjes, iets met ijs, iets met pudding (liefst gelatinevrije) en iets met cake of taart ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2007, 15:46
Verwijderd
Citaat:

Oud en nieuw daarentegen gaan 'de dames' van de vriendengroep waar we het mee vieren koken: één iemand het voorgerecht, twee het hoofdgerecht en één (ik ) het nagerecht. Daarvan weet ik dus alleen met zekerheid wat het nagerecht wordt: chocoladebakjes met bavarois, slagroomsoesjes, iets met ijs, iets met pudding (liefst gelatinevrije) en iets met cake of taart ofzo.
Dat klinkt alsof je aan het nagerecht al genoeg hebt voor de hele week.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt alsof je aan het nagerecht al genoeg hebt voor de hele week.
Je zou het als maaltijd kunnen gebruiken, ja. Het eerste idee was een grand dessert, maar ik ga er nu een dessertbuffet van maken (alleen dan gewoon op tafel, maar zo dat iedereen kan pakken wat ie wil, zeg maar).
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Je zou het als maaltijd kunnen gebruiken, ja. Het eerste idee was een grand dessert, maar ik ga er nu een dessertbuffet van maken (alleen dan gewoon op tafel, maar zo dat iedereen kan pakken wat ie wil, zeg maar).
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 21:33
Black Soul
Black Soul is offline
Eerste kerstdag weet ik nog niet, waarschijnlijk chinees
Tweede kerstdag gourmetten
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 21:48
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Op Kerstavond iets simpels, op 1e Kerstdag komen mijn opa en oma en gaan we waarschijnlijk racletten en op 2e Kerstdag heb ik een diner met bestuursmensjes en nemen we allemaal iets anders mee; dat weet ik dus nog niet precies.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 22:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Eerste kerstdag: konijn en/of rosbief, en daarbij dan aardappels, groente, salades etc.
Tweede kerstdag weet ik nog niet, nog niet geïnformeerd bij mijn schoonfamilie.
En met Oud & Nieuw gourmetten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 22:51
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
1e kerstdag vieren we bij mijn ouders en 'traditiegetrouw' hebben we dan altijd een 4-gangendiner te beginnen met een krabcocktail, dan zelfgemaakte groentensoep, dan iets van rollade met enorm lekkere saus (geheim recept van m'n vader, wil hij niet vertellen) en iets van aardappelkroketjes/-balletjes en groente (vaak meerdere soorten: witlof, sperzieboontjes etc.) en als toetje ijs.

2e kerstdag vieren we bij mijn vriend thuis en dan gaan we gourmetten, maar dat gaan m'n ouders ook doen. Is ook vaste prik.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 16:03
menniej
menniej is offline
Kerstavond gaan we gourmetten bij mijn vader thuis
1e kerstdag gaan we uiteten met mijn moeder en broertje en zus + aanhang
2e kerstdag bij de schoonouders...ik denk gourmetten.
__________________
Greetz,
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 15:31
Verwijderd
Eerste kerstdag wordt het gourmetten, en daar ben ik wel een fan van.
Tweede kerstdag zal het wel iets makkelijks zijn, zoals pizza, i.v.m. kater.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 18:28
Verwijderd
Eerste kerstdag bij mijn schoonouders. Geen idee wat we gaan eten, iets mediterraans of italiaans.
Tweede kerstdag bij mijn moeder, dan gaan we iets met vis eten. En wij maken het toetje en dat worden chocoladepeperbonbons.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 15:56
Verwijderd
eerste kerstdag vleesfondue.
tweede kerstdag moet ik werken, en sta ik hoogstwaarschijnlijk op utrecht CS in de burger king een Dubbele Whopper met kaas en bacon naar binnen te schrokken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-12-2007, 17:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Eerste kerstdag gaan we zelf koken. Ik maak de amuses en als toetje doe ik ijs met warme kersen en frambozen! Volgens mij wordt het hoofdgerecht kalkoen.

Tweede kerstdag gaan we, zoals elk jaar, chique uit eten. Daar heb ik echt zo'n zin in. <3
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 19:31
ikkuh15
ikkuh15 is offline
1e kerstdag: Diner thuis. Amuses - knoflooksoep - tortelloni met spinazie en kaas/noten enz en sla - ijs in 7up en sinaasappelsap en met chocola - truffels - koffie
2e kerstdag ben ikgewoon weer op mijn kamer
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 22:36
Flying_Dutchman
Flying_Dutchman is offline
lekker uitgebreid, maar is altijd verassing
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:43
Verwijderd
We gaan mediteraans eten. Allerlei ditjes en datjes, wat precies is nog niet duidelijk. Vegetarisch though.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 18:23
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Voor het eerst wordt 1e Kerstdag bij ons geheel vegetarisch. Voorheen was ik de enige vegetarier, maar nu heeft schijnbaar mijn moeder zelfs mijn vader (die als 'echte' man altijd graag verkondigt dat er niks boven een stuk vlees op zijn bord gaat) om kunnen praten.

Ik neem vanuit de UK een nutroast mee; een soort hartige cake gemaakt van noten, champignons met een spinazie/ricotta saus eroverheen. Verder geroosterde pastinaak, salade, iets aardappel-achtigs en waarschijnlijk neem ik ook nog wat mince pies mee. Als voorgerecht is er pompoensoep en het toetje weet ik niet.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 12:34
Verwijderd
Weet iemand nog een geniaal voorgerecht?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 13:18
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
zalm
__________________
j'ai été condamné pour autrache, putain procureur m'a allumé
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 14:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
De eerste dag eet ik met mn vriendje bij zijn familie en de tweede dag doen we het bij mij thuis. Beide avonden in ieder geval geen vlees, maar verder zullen we het nog moeten bezien. Denk dat ik de tweede avond wel ga koken, of iig ga meehelpen. Maar even ideetjes op gaan doen dus .
eerste dag is het plan dat iedereen iets maakt en dat we dat allemaal samen op tafel zetten. vriendje en ik maken aardappelkroketjes en vega worstenbroodjes.

tweede dag wordt vis gourmet voor de vis/vleesetenden en kaasfondue voor de vega's met wat salades/groente en brood e.d.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 14:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Ik neem vanuit de UK een nutroast mee; een soort hartige cake gemaakt van noten, champignons met een spinazie/ricotta saus eroverheen. Verder geroosterde pastinaak, salade, iets aardappel-achtigs en waarschijnlijk neem ik ook nog wat mince pies mee. Als voorgerecht is er pompoensoep en het toetje weet ik niet.
klinkt ergggg lekker allemaal!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:19
Verwijderd
Eerste kerstdag ga ik met mijn ouders, broertje, vriend en 2 oma's gourmetten. Tweede kerstdag eet ik bij de ouders van mijn vriend. Geen idee wat we dan eten.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 19:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Wij vieren dit jaar min of meer 3 kerstdagen, waarvan zondag de eerste dag was.
Zondag hebben we
2 Soepen (Franse ui en Deense kalf)
Terrine
Stoofpeertjes
Witlofsalade
Haricots verts met ontbijtspek, ui, knoflook en boursin (pakketjes/ rolletjes)
Groentetaart met o.a. sperziebonen, spinazie en bladerdeeg
Rollades
varkensprocureur
De ijstaart hebben we niet opgegeten, omdat we vol zaten/ geen tijd meer hadden.

De meeste mensen krijgen een taak toebedeeld bij het maken van het eten. Dit jaar had ik de stoofperen + haricots verts-taak.. Maar vanwege mijn vele gewerk heb ik de stoofperen aan iemand anders toebedeeld.

Hoe de overige dagen eruit gaan zien, weet ik niet precies.

De officiële eerste kerstdag vieren we met het gezin. Iedereen helpt mee. De tweede kerstdag vieren we het ene jaar bij de ouders van mijn moeder en het andere jaar bij de andere familie. Het is een verrassing wat we tweede kerstdag eten, maar ik gok iig op het voorgerecht garnalen-krabsalade en als vlees kalkoen, gezien de traditie.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Eerste Kerstdag vieren we bij mijn schoonouders, dan eten we waarschijnlijk hetzelfde als ieder voorgaand jaar; eerst een soort zalmcocktail, dan kippensoep, dan zuur konijn met aardappels en sperziebonen en daarna vieneta ijs, iets later op de avond komt daar nog een of andere ijstaart bij.
En laat ik nu echt niet van zuur konijn houden Maar misschien is het dit jaar wel iets anders, aangezien m'n schoonvader dat konijn ook wel zat was vorig jaar...

Op Tweede Kerstdag verzorg ik ons diner, en verwacht dan maar gewoon stokbrood met lekker beleg en vervolgens een Kerstengeltje van de AH toe
Het werd zalmcocktail, kippensoep, varkenshaas met salade, rösti's en aardappelkroketjes en vervolgens lekker kersenroomijs toe

En vandaag zijn het pannenkoeken En we hebben lekker notenijs toe
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 19:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren hebben we gewokt in een wokrestaurant, was wel erg leuk en lekker. Wel een goed idee ook omdat je zo zelf kan kiezen wat en hoeveel je eet en je niet aan van die standaard kerstgerechten vastzit in een restaurant. Het was voor mij voor het eerst om met kerst in een restaurant te eten maar ik vond het niet heel bijzonder maar wel gezellig.

Vandaag hebben mijn vriend en ik pittige kipfilet met kokosrijst gemaakt en dat was erg lekker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 20:39
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Amuse: komkommersoep met een krokantje van ham
Voorgerecht: rundercarpaccio met paddestoelensalade en appelstroop
Hoofdgerecht: geglaceerde eend, stoofpeertjes, koolrabi en haricots verts, pommes pave
Desert: witte en bruine chocolademousse met amaretto en kersenlikeur en warme kersen erbij
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken?
HelpMePlease
90 08-05-2018 14:57
De Kantine Hoi nieuw saaitopic #1930
Verwijderd
500 03-01-2015 01:32
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Achter de grote, gele deur.
Eend
500 30-01-2005 19:32
Eten & Drinken Wat gaan jullie eten met kerst?
Bloem
35 30-12-2004 20:31
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.