[Archief] Bekijk het origineel op : [Gez] Kamer in utrecht
_Mosquito_
22-07-2008, 16:51
Ik zoek een kamer in utrecht van min 15m2, ik woon nu in utrecht, maar het kan geen kwaad om verder te zoeken.
Hoi,
Wij hebben nu nog geen kamer in de aanbieding, maar wij willen dolgraag van onze asociale huurders afkomen. Dit gaat waarschijnlijk binnen een termijn van 2 á 3 maanden lukken. Als je wilt kan ik je op de hoogte houden en zet ik je op de mailinglist, zodat je zo nu en dan wat informatie ontvangt over de stand van zaken.
In de aanbieding heb ik misschien: een zolderkamer van zo'n 38m2. Besef wel dat het een zolderkamer is, met een klein raam en een vlizotrap.
We beschikken over twee wc's, een ruime keuken, een badkamer met douche + wastafel. We hebben een flinke woonkamer van zo'n 36 m2 (met de keuken erbij). We hebben een ruim balkon op het zuiden.
De huisgenoten die je er bij krijgt:
- Lieke: 19 jaar, dan 2e jaars klinische psychologie studente.
- Aysa: 18 jaar, dan 1e jaars pedagogiek (HBO) studente.
- Maartje: 20 jaar, dan 1e jaars kunstacademie studente.
- Nena: 8 maanden, zwart met wit, gesteriliseerd en kattig.
Wij beschikken over:
1) Tosti ijzer
2) Blender
3) Popcornmachine
4) Wasmachine
5) Broodbakmachine
6) Dan hopelijk een vaatwasser
7) Koelkast
8) Piano
9) Gitaar
10) Schildersezel
11) Televisie
12) Een stereo
13) Internetaansluiting
Groetjes,
Aysa & Lieke
Ik zoek een kamer in utrecht van min 15m2, ik woon nu in utrecht, maar het kan geen kwaad om verder te zoeken.
Het is wel handig als je het volgende ook nog even vermeld
Maximale huurprijs die je wil betalen
Waar in Utrecht je een kamer zoekt
ik denk niet dat je met deze advertentie veel verder komt, er zijn veel mensen die een kamer harder nodig hebben dan jij en je verteld niks over jezelf, ook niet echt uitnodigend.
_Mosquito_
24-07-2008, 10:14
oh sorry:p
ik wil max 380 euro voor een kamer betalen.
ik zal een paar belangrijke dingen vertellen, verder zal ik er via de pm meer over mezelf vertellen als dat gevraagd wordt.
ik ga dit jaar geschiedenis volgen aan de HU, ik ben 19 jaar en hou van rockmuziek. Ik ga vaak naar concerten. Ik hou van dieren zou dan ook graag 2 ratten willen nemen voor in mijn kamer, maar als het niet kan in het huis, dan maakt het ook niet uit. Nu heb ik als bijbaantje het uitdelen van krantjes op het station. (in de ochtend) mijn ouders komen me tegemoet met de huur dus dat is geen probleem.
Het maakt mij niet zoveel uit waar het in utrecht is, zolang het maar wel een beetje veilig is. Ook vind ik het wel belangrijk dat het gezellig in een huis is, dat je af en toe eens wat met elkaar doet. Verder ben ik ook zelfstandig en best wel rustig. (soms een beetje slordig:bloos:) Ben geen druktemaker, maar heb wel humor.
Als je nog vragen hebt mag je mij pmen.