[Archief] Bekijk het origineel op : Kamer in amsterdam of amstelveen
dennis018
29-10-2008, 10:14
hey, ik ben een 20 jarige rustige man en ben op zoek naar een kamer in amsterdam of amstelveen.
Als iemand een kamer te huur heeft binnenkort zou je me dan een PM willen sturen of even een berichtje achter laten?
Dan zal ik wat meer over mezelf vertellen :)
ik ben een rustige nette man van 20 jaar.
freakinaround
29-10-2008, 10:26
---> Kamerhuur & Verhuur
dennis018
16-11-2008, 20:06
heeft iemand miss wat tips bij het zoeken van een kamer in amsterdam/amstelveen??
liefst een kamer met eigen opgang, en dan gedeelde douche/keuken/toilet isgeen probleem
heeft iemand miss wat tips bij het zoeken van een kamer in amsterdam/amstelveen??
liefst een kamer met eigen opgang, en dan gedeelde douche/keuken/toilet isgeen probleem
Waarom zou je een eigen opvang willen? Ohja, kun je dan huurtoeslag krijgen? Maar dan nog, kamers met eigen opgang maar verder gedeelde faciliteiten bestaan bijna niet. Dus dan krijg je een geheel eigen appartement en dan wordt het hele verhaal een stuk duurder.
Jezelf sowieso inschrijven bij studentenwoningweb en woningnet. Daarnaast wonen vriendinnen van mij in Casa400, een hotel waar je van 1 oktober tot 30 mei in woont, en dan de zomermaanden thuis. Heb je een eigen badkamer, gedeelte keuken. Je krijgt huurtoeslag dus je betaalt ongeveer 280 per maand. Als je je nu inschrijft kan je geloof ik volgend collegejaar wel in aanmerking komen ervoor.
Dat zou ik echt als laatste optie zien hoor, wat een grote periode dat je er niet mag zijn! En wat duur.
Nja in de zomermaanden zijn veel studenten toch al weinig op hun kamer. En je krijgt wel een redelijk grote kamer +- 16m2 en eigen badkamer voor 280 per maand!
Nou ja, als je zeker weet dat je in de zomervakantie niet op je kamer zal zijn kan het een optie zijn, maar het is maar van 1 oktober tot 30 mei hè! dus dat betekent dat je de eerste maand van je studiejaar en de laatste maand, soms twee maanden van je studiejaar thuis of ergens anders zal moeten wonen - niet tof als je ouders 200 kilometer weg wonen.