Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2009, 17:27
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Jah,de dildo.
Het lijk me trouwens een leuk ding,en ik snap dus wel waarom een vrouw/meisje het wil gebruiken,maar als je zoals ik nog maagd bent,en je gebruikt dat.
Dan ben je toch officeel ontmaagd..,en het is toch een raar idee,dat je ontmaagd wilt of word door een plastich ding?
En daarnaa..,wil je dan nog wel een man?

nou?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 17:35
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Of je dan ontmaagd bent hangt helemaal van je definitie van maagd af. Het kan best zijn dat je maagdenvlies al eens gescheurd is, dat hoeft niet intact te blijven tot je voor het eerst neukt. Er is niet echt een officiële definitie. Ik heb zelf altijd het idee dat het de eerste keer neuken is en noem daar dildo's naar binnen stoppen niet bij.

Aan de andere kant heb ik nooit zo veel gegeven om de precieze definitie van maagd wel of niet...
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:26
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Of je dan ontmaagd bent hangt helemaal van je definitie van maagd af. Het kan best zijn dat je maagdenvlies al eens gescheurd is, dat hoeft niet intact te blijven tot je voor het eerst neukt. Er is niet echt een officiële definitie. Ik heb zelf altijd het idee dat het de eerste keer neuken is en noem daar dildo's naar binnen stoppen niet bij.

Aan de andere kant heb ik nooit zo veel gegeven om de precieze definitie van maagd wel of niet...
Nou als je maagdenvlies gebroken is door wat anders..,hard op je op je zwake plek gevallen ofzu..,dan is dat natuurlijk niet echt ontmaagd.
Maar als het nog nooit gescheurd is,en je stopt bijv een dildo naar binnen,dan is het dan echt wel zo dat je ontmaagd bent..,ik bedoel je hebt dat je maagdenvlies wel gebroken.
En je weet wel hoe het voelt xD
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:40
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Nou als je maagdenvlies gebroken is door wat anders..,hard op je op je zwake plek gevallen ofzu..,dan is dat natuurlijk niet echt ontmaagd.
Maar als het nog nooit gescheurd is,en je stopt bijv een dildo naar binnen,dan is het dan echt wel zo dat je ontmaagd bent..,ik bedoel je hebt dat je maagdenvlies wel gebroken.
En je weet wel hoe het voelt xD
Ik ben geen meisje, maar seks is toch echt compleet anders dan masturbatie in mijn ervaring.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:45
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Ik ben geen meisje, maar seks is toch echt compleet anders dan masturbatie in mijn ervaring.
jah..,als je vingerd wel ¬¬
maar als je een dildo erin gaat stoppen,wanneer je nog maagd bent is het toch echt wel sex.

Ik weet zeker dat je me niet gaat begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:53
.Melissa.
.Melissa. is offline
tja, eigenlijk ben je dan wel ontmaagd, maar ik denk dat als je het met iemand doet, het dan pas "officieel" is.
maar als je gwn over clitoris heengaat, ben je niet ontmaagd.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:59
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
tja, eigenlijk ben je dan wel ontmaagd, maar ik denk dat als je het met iemand doet, het dan pas "officieel" is.
maar als je gwn over clitoris heengaat, ben je niet ontmaagd.
yep dat bedoel ik
okal is het dan dat als je het met iemand doet `officeel" is.
Je weet al hoe het voelt enzu.

en daarna.
Is een dildo nou beter dan een man?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 22:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
yep dat bedoel ik
okal is het dan dat als je het met iemand doet `officeel" is.
Ja, dan weet de regering ervan en krijg je een officiële brief van het ontmaagdingsbureau. Maar wat maakt dat uit?

Citaat:
Je weet al hoe het voelt enzu.
Ach, je weet hoe het is om een ding met de grootte en vorm van een lul in je kut te hebben, maar je weet niet hoe het is om te neuken.

Citaat:
Is een dildo nou beter dan een man?
Beter dan veel mannen, niet beter dan de man die je wil.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 23:00
Verwijderd
Volgens het woordenboek is er voor ontmaagdeging geslachtsgemeenschap nodig.
Een dildo is geen geslacht en masturbatie is geen gemeenschap.
En nee een pik met een vent er aan is leuker.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 17:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Volgens het woordenboek is er voor ontmaagdeging geslachtsgemeenschap nodig.
Een dildo is geen geslacht en masturbatie is geen gemeenschap.
En nee een pik met een vent er aan is leuker.
Dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 21:05
Verwijderd
Wijze woorden Uice.

en Dutchess ;x
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 20:00
damnmonk
damnmonk is offline
Zal het niet leuker zijn indien je bij je eerste keer seks er geen bloed aan te pas komt, door je maagdevlies dan al zelf te breken voor je echt seks hebt? Ik heb al verhalen gehoord waar het wel een zootje werd..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 21:35
Verwijderd
Citaat:
jah..,als je vingerd wel ¬¬
maar als je een dildo erin gaat stoppen,wanneer je nog maagd bent is het toch echt wel sex.

Ik weet zeker dat je me niet gaat begrijpen.
Misschien moet je het daarvoor eerst proberen, maar een dildo naar binnen schuiven en seks hebben met een jongen is echt ZO anders, masturberen met een dildo is echt geen 'seks', iig geen penetratie zoals het met een jongen kan/gaat.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 00:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zal het niet leuker zijn indien je bij je eerste keer seks er geen bloed aan te pas komt, door je maagdevlies dan al zelf te breken voor je echt seks hebt? Ik heb al verhalen gehoord waar het wel een zootje werd..
Eensch..

Bovendien zal een dildo er niks over vinden om eventueel gejammer en tegenstribbelen te hebben.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 12:58
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En daarnaa..,wil je dan nog wel een man?
Dubbel , dildo's plakken geen fietsbanden
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 23:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
seks is zo veel meer dan piemel in kut, alleen dat is te saai.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 08:22
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Dubbel , dildo's plakken geen fietsbanden
En maaien geen gras.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 11:03
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Misschien moet je het daarvoor eerst proberen, maar een dildo naar binnen schuiven en seks hebben met een jongen is echt ZO anders, masturberen met een dildo is echt geen 'seks', iig geen penetratie zoals het met een jongen kan/gaat.
Jaaaaa, maar als het eentje van formaat afgeschoten kinderarm of groter is raak je zo opgerekt dat je er ook weinig meer van voelt als je seks hebt met iemand met een normaal formaat...
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 13:04
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Jaaaaa, maar als het eentje van formaat afgeschoten kinderarm of groter is raak je zo opgerekt dat je er ook weinig meer van voelt als je seks hebt met iemand met een normaal formaat...
Ja, en als ze een baby eruit heeft moeten persen moet je er je hele vuist + arm in rammen omdat ze anders niets meer voelt. :')
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 13:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jaaaaa, maar als het eentje van formaat afgeschoten kinderarm of groter is raak je zo opgerekt dat je er ook weinig meer van voelt als je seks hebt met iemand met een normaal formaat...

ik heb vannacht over jou gedroomd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 18:58
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Voor de dames: hoe zouden jullie het vinden als je (seks)partner een dildo bij jou zou gebruiken?

Voor de jongens: hoe zouden jullie het vinden als je een dildo bij je (seks)partner mag gebruiken?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 21:54
serac
serac is offline
ik ben (nog) maagd (in de zin van "geslachtsgemeenschap", deftig woord), en ik gebruik intern maandverband ;
diameter ~1 centimeter ; ben ik nu ontmaagd ?

en ohja, ik plak mijn eigen lekke banden (helaazz)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 23:47
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
je een dildo bij je (seks)partner mag gebruiken?
Mag?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 00:06
R-enee
R-enee is offline
Citaat:
ik ben (nog) maagd (in de zin van "geslachtsgemeenschap", deftig woord), en ik gebruik intern maandverband ;
diameter ~1 centimeter ; ben ik nu ontmaagd ?

en ohja, ik plak mijn eigen lekke banden (helaazz)
tuurlijk niet joh. je bent pas ontmaagd als een jongen met zijn penis in je vagina is geweest. denk trouwens niet dat er een maagdenvlies zat die je hebt doorgeprikt met je tampon, het maagdenvlies kun je namelijk niet doorprikken, het zit namelijk maar aan één kant van je vagina. dat is het geribbelde stukje aan de binnenkant, net bij de opening. maar misschien wist je dat ook al!

x
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Voor de dames: hoe zouden jullie het vinden als je (seks)partner een dildo bij jou zou gebruiken?

Voor de jongens: hoe zouden jullie het vinden als je een dildo bij je (seks)partner mag gebruiken?
Spannend, en hij rukte em uit m'n handen nog voor ik een kans kreeg em uit te proberen.
Zat ik daar op de rand van m'n bed, met het doosje waar m'n nieuwe lingerie in zat.. me te beseffen dat ik net heel blij keek naar de postbezorger omdat ik dacht dat ik ein-de-lijk mijn nieuwe telefoontoestel binnen had.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 15:23
Leonie!!
Avatar van Leonie!!
Leonie!! is offline
Citaat:
Nou als je maagdenvlies gebroken is door wat anders..,hard op je op je zwake plek gevallen ofzu..,dan is dat natuurlijk niet echt ontmaagd.
Maar als het nog nooit gescheurd is,en je stopt bijv een dildo naar binnen,dan is het dan echt wel zo dat je ontmaagd bent..,ik bedoel je hebt dat je maagdenvlies wel gebroken.
En je weet wel hoe het voelt xD


je maagdenvlies kan ook scheuren door het gebruik van een tampon... of gewoon al door sporten ofzoo

ik zie ontmaagding eigenlijk gewoon meer als ''de eerste keer''...
maar als je dan bijvoorbeeld verkracht wordt zou ik dat niet echt zien als ontmaagding... want je wilde het zelf toch ook niet?!

officieel ben je dan wel ontmaagd..
maarja!
xxx
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Anaal
Bas1509
10 14-01-2017 14:08
Seksualiteit Vrouw laten klaarkomen
ArieP
38 01-07-2010 15:44
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
De Kantine de beste mopjes: hier!
fruitvliegje
144 21-03-2003 20:50
Verhalen & Gedichten vervolgverhaal
Hopla
21 08-03-2003 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.